Hvor tit børster du tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Madam Blå

B&J skriver:

åhh det kender jeg så godt da jeg var gravid blødte mit tandkød helt vildt og stoppede også med af første tænder om aften fordi ellers blev det sku ved og det er ikke lækkert men JUBII lige så snart jeg havde født var mit tandkød alm igen

Det er så irriterende. Men er glad for at høre, at det stoppede efter du havde født

Glæder mig til at jeg har født, så jeg kan børste tænder ordentligt igen

Har været ved tandlægen, som også siger at det er pga at jeg er gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

en gang om ugen? WHAT!!!! FØJ

Personligt går jeg nok lidt for meget op i mundhygiejne... jeg børster tænder mindst 2 gange om dagen, og kan sagtens finde på at børste tænder flere gange, hvis jeg skal i byen eller ud med veninder osv.

Da jeg var gravid blødte jeg helt vildt i tandkødet og det var sgu begrænset hvor mange aftener jeg børstede tænder. Kunne ikke holde ud at sove med blodsmag i munden.

Det er nu en gang om DAGEN

Men ja, det er da klamt ikke, at børste tænder mere end en gang om dagen....hvis jeg skal noget børste jeg lige tænder igen.

Anmeld

25. maj 2011

signe.

Lollo1987 skriver:

Jeg blev nysgerrig da jeg hørte en udsendelse i radioen, hvor de fortalte at danske kvinders mund hygiejne halter i forhold til mænds, og at mange kun børster tænder en gang om dagen.

Værterne sagde at det var mere reglen end undtagelsen at de gik i seng uden at børste tænder.

Personlig børster jeg altid tænder morgen og aften

Det er jeg vokset op med og det har så bare holdt ved.

Og kæresten gør det da også

Hvad siger i???

morgen og aften, og hvis jeg skal noget om eftermiddagen, fødselsdag eller andet, børster jeg også tænder derinden..

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Kristinav skriver:

Det er så irriterende. Men er glad for at høre, at det stoppede efter du havde født

Glæder mig til at jeg har født, så jeg kan børste tænder ordentligt igen

Har været ved tandlægen, som også siger at det er pga at jeg er gravid..

nemlig sagde min tandlæge også men det forsvandt også igen for hold op jeg blev godt nok lidt chokket da jeg brøstede tænder og det blødte så meget havde jeg ikke lige prøvet før

Anmeld

25. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Uha, føler mig helt uden for!

Jeg børster kun mine tænder om aften, har jeg altid gjort og har aldrig haft huller i tænderne.

Nogen gange børster jeg også tænder efter morgenmaden, men kun hvis jeg skal noget

Men bruger tandtråd og tand stick hver aften...

Jeg har ingen problemer med mine tænder, eller dårlig lugt ud af munden...

Anmeld

25. maj 2011

Fru.Mäes <3

Børster tænder 3 gange om dagen, MORGEN, AFTEN - også lige en omgang med tandtråd også børster jeg tænderne igen  

Anmeld

25. maj 2011

MissGeoh

Morgen og aften, og nogle gange hvis jeg har spist noget der sidder og nager.. Eller hvis jeg skal ud af døren midt på dagen..

Anmeld

25. maj 2011

Caroline86

morgen og aften...

hvis jeg endelig springer en over er det den om morgenen!

Anmeld

25. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Børster morgen og aften. Hvis jeg falder i søvn på sofaen, så børster jeg inden jeg går i seng - kan ikke gå i seng uden at børste. Da jeg var lille sagde min mor altid "jamen du må gerne la' vær med at børste tænder, men så får du måske rådne tænder..." - knap så pædagogisk, men det har satme virket  Kun da Karla var helt nyfødt, børstede jeg faktisk ikke særlig meget tænder,- for så snart hun sov, faldt jeg omkuld og ville ikke "spilde" dyrebare minutter på at børste tænder i stedet for at sove.... 

//Mette

Anmeld

25. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
MKBP skriver:

Børster morgen og aften. Hvis jeg falder i søvn på sofaen, så børster jeg inden jeg går i seng - kan ikke gå i seng uden at børste. Da jeg var lille sagde min mor altid "jamen du må gerne la' vær med at børste tænder, men så får du måske rådne tænder..." - knap så pædagogisk, men det har satme virket  Kun da Karla var helt nyfødt, børstede jeg faktisk ikke særlig meget tænder,- for så snart hun sov, faldt jeg omkuld og ville ikke "spilde" dyrebare minutter på at børste tænder i stedet for at sove.... 

//Mette

Må lige skrive at jeg er 28 og har nul huller....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.