Vivian87 skriver:
Herhjemme gør vi det 2 gange dagligt og bestemt ikke mere da det er videnskabeligt bevist at det skader emaljen at gøre det oftere (har en af de førende forskere på det feldt i familien, så er skadet
)Kan derfor også sige til jer der mener at tænderne siger meget om folk; pas på med at skue hunden på hårene!! Det er nemlig også videnskabeligt at 73% af folk med dårlige tænder ikke skyldes deres mundhygieje men deres gener - svag emalje er nemlig arveligt. Ikke dermed sagt at man skal lade være med ay børste tænder
men ikke alle kan gøre for at de får huller, og kan ikke undgå det lige meget hvor meget de børster tænder 
Der er vist også noget med at graviditet, kan svække ens tænder? 
Min mor er hysterisk med sine tænder, men de er kanon dårlige. Hun har sådan en protese, fordi hun manger tre eller sådan noget, i den ene side. Men det er ikke hendes skyld.
Jeg har haft en rådden tand, en mælketand der udviklede sig til en kæmpe betændelse så det lignede, at jeg havde en golfkugle i munden, og sidst, men ikke mindst, så mangler jeg to kindtænder. Den ene får jeg så "erstattet" når jeg bliver 21. Men ingen af disse ting er min skyld, det er bare sådan det er 
Anmeld