Hvor tit børster du tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Fam. Madsen

jeg børster tænder når ejg står op, efter jeg har spist morgenmad, og inden jeg går i seng om aften. plus hvis jeg vågner om natten så børster jeg igen inden jeg går ind under dynen.

jeg elsker og børste tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mor til Ella

Secrets skriver:

Morgen og aften Det kan da hænde en sjælden gang imellem, at jeg går død om aftenen og ikke får børstet tænder, men det er sjældent  

Selvfølgelig kan der da være en dag man lige "kommer til" at spring aftenen over

Anmeld

25. maj 2011

Mor til Ella

CelinasMoarh skriver:

Morgen og aften

Og hvis jeg har en dårlig smag i munden , efter for meget cola , osv

Elsker simpelthen tandbørsten

Elsker også smagen af tandpasta.

Men det skal være colgate, føler kun mine tænder bliver rene hvis det skummer

Anmeld

25. maj 2011

Mor til Ella

Maiken&Justin skriver:

Morgen og aften!!!Både kæresten, Justin og jeg... Eeiw, der findes ikke noget værre end dårlig mundhygiejne!!

Det synes jeg nemlig også.

Er faktisk også ret sikker på at stimorol bygger en stor del af deres års buget på mig, hader dårlig ånde Både på mig selv og andre.

Anmeld

25. maj 2011

Bellinda89

Lollo1987 skriver:

Elsker også smagen af tandpasta.

Men det skal være colgate, føler kun mine tænder bliver rene hvis det skummer

Hehe ja samme her  

Anmeld

25. maj 2011

Mor til Ella

Pia. skriver:

Her hjemme børster ALLE tænder morgen og aften - ja ind imellem kan jeg finde på at gøre det efter et måltid bare for at "friske" op...

Fylder 33 år om 10 minutter og kan stadig sige NUL HULLER ... Så jeg vil mene jeg ikke går ind under den statestik

Jeg har fået lavet en knækket tand det er det vildeste en tandlæge har lavet i min mund...

Tænder fortæller så meget om folk syntes jeg - syntes dårlig tand hyggiejne er ulækkert...

Knus Pia - stadig 32 år he he...

Jeg går til tandlæge en gang om året.

Min tandlæge siger hver gang at jeg skulle komme lidt ofter, men helt ærlig jeg har heller ikke haft huller siden min konfirmation, så tror jeg spare lidt på den konto

Anmeld

25. maj 2011

JustAnotherName

Har altid børstet tænder MORGEN OG AFTEN!

Jeg føler mig nærmest "skyldig", hvis jeg sku luske i seng uden at gøre det.
Og jeg kunne ikk drømme om, at ta hjemmefra uden at få det ordnet først.

Mine børn får også børstet tænder HVER morgen og HVER aften. Det er en vane de ligeså godt kan lære fra start af. Sådan skal det altså bare være!

Anmeld

25. maj 2011

slettet_7530

Lollo1987 skriver:

Jeg blev nysgerrig da jeg hørte en udsendelse i radioen, hvor de fortalte at danske kvinders mund hygiejne halter i forhold til mænds, og at mange kun børster tænder en gang om dagen.

Værterne sagde at det var mere reglen end undtagelsen at de gik i seng uden at børste tænder.

Personlig børster jeg altid tænder morgen og aften

Det er jeg vokset op med og det har så bare holdt ved.

Og kæresten gør det da også

Hvad siger i???

3-4 gange om dagen

Anmeld

25. maj 2011

Mor til Ella

SussieThyssen skriver:

Jeg børster 2-3 gange dagligt, og mand og søn 2 gange.
Jeg er lidt mere hys med det, fordi jeg er ryger.

Kærligst
Sussie

Ja okay, det kan jeg godt forstå, men synes faktisk ikke der er mange af mine venner jeg kan lugte de ryger, så de må jo også have godt mund hygiejne

Anmeld

25. maj 2011

Mor til Ella

MyDream skriver:

Hver morgen og eftermiddag..

Jeg prøver så vidt muligt at få det gjort inden jeg skal i seng også, men jeg kaster simpelthen op, så snart den rammer munden! Og det er kun om aftenen det er sådan..

Det er da virkelig mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.