Hvor tit børster du tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.630 visninger
83 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Mor til Ella

Jeg blev nysgerrig da jeg hørte en udsendelse i radioen, hvor de fortalte at danske kvinders mund hygiejne halter i forhold til mænds, og at mange kun børster tænder en gang om dagen.

Værterne sagde at det var mere reglen end undtagelsen at de gik i seng uden at børste tænder.

Personlig børster jeg altid tænder morgen og aften

Det er jeg vokset op med og det har så bare holdt ved.

Og kæresten gør det da også

Hvad siger i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frøken J.

Lollo1987 skriver:

Jeg blev nysgerrig da jeg hørte en udsendelse i radioen, hvor de fortalte at danske kvinders mund hygiejne halter i forhold til mænds, og at mange kun børster tænder en gang om dagen.

Værterne sagde at det var mere reglen end undtagelsen at de gik i seng uden at børste tænder.

Hvad siger i???

Morgen og aften Det kan da hænde en sjælden gang imellem, at jeg går død om aftenen og ikke får børstet tænder, men det er sjældent  

Anmeld

24. maj 2011

Bellinda89

Lollo1987 skriver:

Hvad siger i???

Morgen og aften

Og hvis jeg har en dårlig smag i munden , efter for meget cola , osv

Elsker simpelthen tandbørsten

Anmeld

24. maj 2011

Ayasmor

Her er det morgen og aften.. Nogle gange også til frokost hvis jeg lige er hjemme og har min tandbørste

Anmeld

24. maj 2011

lilledittemor

Jeg børster tænder morgen og aften - nogle gange også midt på dagen hvis jeg skal noget.

Kæresten gør det kun om aftenen.

Vi er opdraget forskelligt

Anmeld

24. maj 2011

Nalle

Alt lige fra 1,2 til 3 gange om dagen, for det meste 2 gange, men skal jeg noget børster jeg dem også midt på dagen.

Elsker ny børstet tænder

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Morgen og aften... Om morgen er værst lige pt... Så det bliver til om eftermiddagen i stedet for morgen... 

Anmeld

24. maj 2011

JustinsMoar

Morgen og aften!!!Både kæresten, Justin og jeg... Eeiw, der findes ikke noget værre end dårlig mundhygiejne!!

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Morgen og aften. Meeen hvis jeg er meget træt og ser tv i soveværelset, så sker det at jeg falder i søvn uden at få børstet tænder. Så vågner jeg med en fornemmelse af at have pels i munden

Anmeld

24. maj 2011

Lunae

Morgen og aften! Under min graviditet var jeg heldig hvis jeg fik børstet dem én gang! Jeg kastede op hver gang jeg fik tandbørsten i munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.