nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Lou87

Maggieh skriver:

der har man kun lov til at tjene et vidst beløb .. og ja jeg vil prøve at få ham til at hjælpe, men det er ikke så nemt, når han slet ikke vil have at jeg får dem fixet :/

Han må jo være interesseret i at du er glad ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Aves.

Maggieh skriver:

Jeg bor på Færøerne så her er kun et sted, man kan få det lavet .. :/ 

så der er sku ikke så meget at vælge imellem ..

Overvejede I ikke at flytte eller blander jeg dig sammen?

I hvert fald, så er der jo lidt tid hvis du skal spare op først.

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

sismofutten skriver:

Det var nu ikke så meget det min kæreste var bekymret for - han mente bare ikke at han kunne se hvad de skulle gøre godt for - men han har så meget ændret mening efterfølgende, og er så glad for at jeg gjorde det - og igen, det var altså udelukkende for min egen skyld..

Jamen, jeg var faktisk så heldig at få RIGTIG mange penge for min lejlighed (det var en leje lejlighed, da jeg flyttede ind, men inden jeg flyttede ud, blev det til en andel, som jeg ejede, og jeg fik derfor selv "udbyttet")..

Har du overvejet at få et lån i banken?

jamen, her er det også for MIN skyld, og ingen andres .. jeg vil også gerne ku klare at tage i svømmehallen og på stranden osv :/ .. 

shiiit, hvor heldig er man lige lov til at være, heh 

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Han må jo være interesseret i at du er glad ??

ja, selvf. er også sikker på han nok skal hjælpe

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

Maggieh skriver:

jamen, her er det også for MIN skyld, og ingen andres .. jeg vil også gerne ku klare at tage i svømmehallen og på stranden osv :/ .. 

shiiit, hvor heldig er man lige lov til at være, heh 

LIGE præcis :-)

Det lyder godt nok som om du har det på præcis samme måde som jeg havde - og i det tilfælde kan jeg altså kun anbefale dig at du får det gjort - det vil være det hele værd..

Ja, jeg havde skisme også meget svært ved at forstå det - måtte flere gange ringe til min far og spørge om det nu var mine penge

Hvor er det at du skal til samtale henne?

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Eva. skriver:

Overvejede I ikke at flytte eller blander jeg dig sammen?

I hvert fald, så er der jo lidt tid hvis du skal spare op først.

Nix, I'm the one heh 

problemet er jo bare det, at jeg ikke rigtig kan holde denne følelse ud, jeg går og bærer rundt på, og det med ikke at turde at gå i svømmehal og på stranden osv.. så jeg har jo overvejet at bede om et lån, men det går jo heller ikke helt .. det hele er bare noget værre lort. heh

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

sismofutten skriver:

LIGE præcis :-)

Det lyder godt nok som om du har det på præcis samme måde som jeg havde - og i det tilfælde kan jeg altså kun anbefale dig at du får det gjort - det vil være det hele værd..

Ja, jeg havde skisme også meget svært ved at forstå det - måtte flere gange ringe til min far og spørge om det nu var mine penge

Hvor er det at du skal til samtale henne?

det lyder godt !! 

Det kan jeg sku godt forstå  

På færøerne hehe

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

Maggieh skriver:

det lyder godt !! 

Det kan jeg sku godt forstå  

På færøerne hehe

Ja, så du er velkommen til at skrive til mig, hvis du går med nogle tanker

Ja, der kender jeg så ikke rigtig klinikkerne
Hvor meget tager de for det - og skal du også betale for den første samtale?
Og hvor mange klinikker er der på Færøerne?

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Maggieh skriver:

ja, selvf. er også sikker på han nok skal hjælpe

Præcis... når han ved hvor meget det tager på dig. vil han da helt sikkert gerne hjælpe dig

Håber du finder en løsning

Anmeld

23. maj 2011

Aves.

Maggieh skriver:

Nix, I'm the one heh 

problemet er jo bare det, at jeg ikke rigtig kan holde denne følelse ud, jeg går og bærer rundt på, og det med ikke at turde at gå i svømmehal og på stranden osv.. så jeg har jo overvejet at bede om et lån, men det går jo heller ikke helt .. det hele er bare noget værre lort. heh

Hvis man er så påvirket af noget fysisk så kunne man måske få lidt psykolog hjælp, for det handler jo også om noget indeni, hvilket jeg ikke tror et par babser med fyld i bare redder..

Arbejd med dig indtil du har råd eller tager lån, men forvent ikke at dit selvværd bliver godt bare fordi du får nye bryster....

Mange kvinder har det som dig og især som yngre, meget bliver lettere med alderen., tror jeg..

Held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.