nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Nadia&Daniel

Maggieh skriver:

ved du hvad de kostede??

hmm, tænker - hvorfor vente, til man er færdig med at få børn?

Har ikke råd før - vi skal lige have styrer på bolig og alt det der

Mener det kostede hende omkring 26.000.- - men er ikke sikker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Magsen

Nadia&Daniel skriver:

Har ikke råd før - vi skal lige have styrer på bolig og alt det der

Mener det kostede hende omkring 26.000.- - men er ikke sikker..

Nååh okey 

Anmeld

23. maj 2011

Mor til Mike

Maggieh skriver:

hmm, ved bare ikke helt hvordan jeg skal undgå at gøre noget i 6 uger med en datter på et halvt år :/ ??

Hmm, tænker bare, tøser er jo altid så skide misundelige.. Misundelse = bagtalen .. 

Ja okay, hende må du nok få lidt hjælp til, da du på ingen måde må bære hende eller noget, så springer det op..

Ja rigtig nok, men lad dem have ondt i røven altså.. Så længe du har det godt med dig selv, kan ingen tage det fra dig. 

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Misselbek skriver:

Ja okay, hende må du nok få lidt hjælp til, da du på ingen måde må bære hende eller noget, så springer det op..

Ja rigtig nok, men lad dem have ondt i røven altså.. Så længe du har det godt med dig selv, kan ingen tage det fra dig. 

hmmm, ja det bliver sku svært at få hende passet i 6 uger :b ..

Anmeld

23. maj 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

Uden tvivl !!! 

det har du ret i .. 

jo tak, men jeg bor på Færøerne :/ men du er da velkommen en tur forbi hehe

:-) hehe ahhh ja.... det er jo ikke lige en smut tur, desværre. Men hvis jeg skulle komme forbi en dag så er jeg på

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

:-) hehe ahhh ja.... det er jo ikke lige en smut tur, desværre. Men hvis jeg skulle komme forbi en dag så er jeg på

Helt sikkert heheh 

Anmeld

23. maj 2011

FrkDitte

Maggieh skriver:

hmmm, ja det bliver sku svært at få hende passet i 6 uger :b ..

Heysa,

Da jeg fik mine lavet, var jeg på arbejde igen efter 14 dage. Og mit arbejde var et meget fysisk hårdt arbejde, med tunge løft af kasser mm. Selvfølgelig skal man ikke overanstrenge sig for meget efter operationen, men jeg synes 6 uger lyder at meget.

Mine var da også stadigvæk ømme efter de 14 dage men ikke værre end jeg sagtens kunne arbejde. Det må bare ikke gøre direkte ondt.

Jeg fik 300 cc i begge bryster, gik fra B til D skål.

Håber du bliver glad for operationen (de er jeg 1000% sikker på du bliver)  Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.

Du er velkommen til at spørge løs om alt vedr. operationen...

Knus D.

Anmeld

23. maj 2011

lulleh

nåårh hvor træls
- står pt i samme problem. mine er bare blevet for store nu efter jeg har fået johannes.. kan ikke længere købe bh i de fleste undertøj butikker.
mine gik fra 70c til 75 dobbelt F. og vil ha dem mindre nu...
kan ikke længere bare købe kjoler og bluser uden at skal ha et nummer større end normalt..

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

FrkDitte skriver:

Heysa,

Da jeg fik mine lavet, var jeg på arbejde igen efter 14 dage. Og mit arbejde var et meget fysisk hårdt arbejde, med tunge løft af kasser mm. Selvfølgelig skal man ikke overanstrenge sig for meget efter operationen, men jeg synes 6 uger lyder at meget.

Mine var da også stadigvæk ømme efter de 14 dage men ikke værre end jeg sagtens kunne arbejde. Det må bare ikke gøre direkte ondt.

Jeg fik 300 cc i begge bryster, gik fra B til D skål.

Håber du bliver glad for operationen (de er jeg 1000% sikker på du bliver)  Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.

Du er velkommen til at spørge løs om alt vedr. operationen...

Knus D.

er det rigtigt?? se det lyder meget bedre .. for 6 ugers pasning af en halvt år gammel pige, ville da være umuligt .. skriver lige en pb til dig

Anmeld

23. maj 2011

Bare mig..

Ihh hvor jeg forstår dig..

Det er SÅ forfærdeligt.. Jeg HADER mine bryster, og hvis jeg har vlret i bad og skal stå foran spejlet, tager jeg oftest en bluse på, så jeg ikke kan se mine bryster..

Jeg er single- meget nyt, og jeg frygter den dag jeg skal vise mig for en ny fyr.. FRYGTER!

Jeg er så ked af min krop at du ikke aner det! Jeg kan tude bare ved tanken, for jeg er så træt af dem! Jeg har absolut ingen!

Jeg har dog heller ikke pengene til det, men må spare op. Det gør mig som sådan heller ikke noget for når jeg er selv med en på 1 år, så er det ikke nemt ikke at må løfte.. Jeg tænker lidt at jeg vil have det gjort i sommerferien næste år, for der har jeg ferie, og skal ikke have fri fra uddannelsen for det plus at hun er over 2 år så så skal hun ikke løftes så  meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.