nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Øv hvor træls man så li sku vente igen..
Men sådan er det jo når man glemmer og skrive tiden ned søde hihi..

Men fuld forståelse fra min side - hvis det fylder så meget i dit liv, så skal du endelig gøre noget ved det..
Kan du ikk evt tage et ekstra job, eller låne pengene måske ?

det værste af det hele er at jeg HAVDE skrevet tiden ned - til idag  heh..

hmm, jeg ved det ikke .. Jeg har tænkt mig at tage et ekstra arbejde, og spare op. Men tror sku ikke det nytter noget at gå i banken ''halløjsa, må jeg få et lån på 30.000 til nye babser'' heh .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

FamilenStorm

Kan sagtens følge dig..

Har også altid gerne ville have fikset mine.. Har altid haft store bryster og har være vildt ked af den, da det har gjort at de har hængt, pluds at det var såå meget tøj der ikke sad pænt.. Efter min graviditet hvor de har været enorme og den lille har taget godt fra, ja så er de ikke det kønneste mere..

Så har aftalt med kæresten at når lillebror eller søster er kommet, at så får jeg dem rettet op, så jeg kan prøve at være glade for dem..

Så kan helt sikkert følge dig i at du gerne vil gøre dette for dig selv.. Håber du finder en løsning med hensyn til økonomien..

Knus

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Shibby skriver:

At rejse er at leve

hehe, så er det jo bare endnu dyrere? :b

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

Maggieh skriver:

Nej, det har jeg vidst glemt at skrive  

- brystforstørrelse 

Ok - så kan jeg nemlig godt "hjælpe" dig lidt, da jeg selv har fået lavet sådan en operation for nogle år tilbage..

Jeg havde rigtig skidt med mig selv, gik aldrig på stranden eller i svømmehallen, HADEDE at have en top på om sommeren og kunne slet ikke have at min kæreste skulle se mig nøgen - og ved du hvad, at få en brystforstørrende operation er det bedste jeg nogensiden har gjort - jeg er blevet et helt andet menneske, har fået meget mere selvtillid, og da jeg elsker at være social, har det jo kun været et plus for mig..

Skal lige sige, at jeg gjorde dette UDELUKKENDE for min egen skyld - faktisk var min kæreste i mod det, men han har senere ændret mening, da han har set hvad det gjorde ved mig :-)

Mange af mine veninder kunne slet ikke forstå det - men så sagde jeg dette til dem: Er der noget du er utilfreds med på din krop (dertil svarede de jo alle ja, som regl vægten) og hertil sagde jeg, at det kan de jo ændre ved at gå i et træningscenter - men jeg kan ikke selv ændre størrelsen på mine bryster..
Og om jeg går med indlæg i bh'en eller i brysterne er det samme for mig ;-)

Hvis du har nogen som helst spørgsmål, vil jeg meget gerne svare dem efter bedste evne :-)

Anmeld

23. maj 2011

Tystys14

Maggieh skriver:

Virkelig små, i forhold til hvad jeg er vant til og ingen fylde

Føler med dig  Jeg ønsker også snart at være færdig med at amme så jeg kan få lavet mine ikke større men mindre...  Jeg har det modsatte problem mine er blevet voldsomt store (80H), og desværre er det det alle kvinder i familien er endt med at få når de fik børn, og de bliver med stor sansynlighed ikke mindre når jeg er færdig med ammningen.  Så jeg kan 100% godt forstå dig, og  alt for at du snart får en ny tid osv.

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Tina&Daniel skriver:

Netop.

Jeg fortalte engang en om det, det er underordnet hvem det var, mén hun brød ud i latter (den hånende latter) og sagde at vi piger nu om dage altid mente vi skulle være så perfekte og det var hvad man kunne forvente af sin krop når man fik børn !!

Fanmer nej, min mor har flotte fyldige bryster, min mormor havde det, mine mostre har det - så kom ikke og sig at det er hvad man kan forvente. 

PRECIS, det samme her !! 

jeg har sku været ALT for naiv, alle i min familie, har stadig store fyldige bryster efter graviditet, og INGEN af dem har et eneste strækmærke .. 

mig? jeg er en tiger med grimme bryster 

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Muffi<3 skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud og siger go for it   Syntes da du er en rigtig flot pige på de billeder jeg har set , men det vigtigeste er at du selv er tilfreds

hvor du sød, 1000 tak for det 

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Maggieh skriver:

det værste af det hele er at jeg HAVDE skrevet tiden ned - til idag  heh..

hmm, jeg ved det ikke .. Jeg har tænkt mig at tage et ekstra arbejde, og spare op. Men tror sku ikke det nytter noget at gå i banken ''halløjsa, må jeg få et lån på 30.000 til nye babser'' heh .. 

Okay  Mærkeligt.. Men ja nogen gange får de altså bare tastet forkert selv.. Sku også ha været til fys i forrige uge, men hun havde så "glemt" mig !?

Jeg synes det er et forsøg værd - hvis ikke du har lån andre steder eller i forvejen så de ku sige nej.. Jamen så forsøg dig.
Du kan jo bare sige det er personlige årsager og at du helst ville undgå og skulle optage sådan et dumt kviklån med store renter.

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

sismofutten skriver:

Ok - så kan jeg nemlig godt "hjælpe" dig lidt, da jeg selv har fået lavet sådan en operation for nogle år tilbage..

Jeg havde rigtig skidt med mig selv, gik aldrig på stranden eller i svømmehallen, HADEDE at have en top på om sommeren og kunne slet ikke have at min kæreste skulle se mig nøgen - og ved du hvad, at få en brystforstørrende operation er det bedste jeg nogensiden har gjort - jeg er blevet et helt andet menneske, har fået meget mere selvtillid, og da jeg elsker at være social, har det jo kun været et plus for mig..

Skal lige sige, at jeg gjorde dette UDELUKKENDE for min egen skyld - faktisk var min kæreste i mod det, men han har senere ændret mening, da han har set hvad det gjorde ved mig :-)

Mange af mine veninder kunne slet ikke forstå det - men så sagde jeg dette til dem: Er der noget du er utilfreds med på din krop (dertil svarede de jo alle ja, som regl vægten) og hertil sagde jeg, at det kan de jo ændre ved at gå i et træningscenter - men jeg kan ikke selv ændre størrelsen på mine bryster..
Og om jeg går med indlæg i bh'en eller i brysterne er det samme for mig ;-)

Hvis du har nogen som helst spørgsmål, vil jeg meget gerne svare dem efter bedste evne :-)

omg, hvor vildt.. det kunne seriøst have VÆRET mig der skrev ALT det der !!!!! min kæreste er også mega bekymret for at han slet ikke vil kunne lide dem .. 

hvordan havde du råd til dem? 

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Nikita Victoria skriver:

Føler med dig  Jeg ønsker også snart at være færdig med at amme så jeg kan få lavet mine ikke større men mindre...  Jeg har det modsatte problem mine er blevet voldsomt store (80H), og desværre er det det alle kvinder i familien er endt med at få når de fik børn, og de bliver med stor sansynlighed ikke mindre når jeg er færdig med ammningen.  Så jeg kan 100% godt forstå dig, og  alt for at du snart får en ny tid osv.

WOW !! 80 H ? giv mig dog lidt heh

tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.