Maggieh skriver:
Nej, det har jeg vidst glemt at skrive
- brystforstørrelse 
Ok - så kan jeg nemlig godt "hjælpe" dig lidt, da jeg selv har fået lavet sådan en operation for nogle år tilbage..
Jeg havde rigtig skidt med mig selv, gik aldrig på stranden eller i svømmehallen, HADEDE at have en top på om sommeren og kunne slet ikke have at min kæreste skulle se mig nøgen - og ved du hvad, at få en brystforstørrende operation er det bedste jeg nogensiden har gjort - jeg er blevet et helt andet menneske, har fået meget mere selvtillid, og da jeg elsker at være social, har det jo kun været et plus for mig..
Skal lige sige, at jeg gjorde dette UDELUKKENDE for min egen skyld - faktisk var min kæreste i mod det, men han har senere ændret mening, da han har set hvad det gjorde ved mig :-)
Mange af mine veninder kunne slet ikke forstå det - men så sagde jeg dette til dem: Er der noget du er utilfreds med på din krop (dertil svarede de jo alle ja, som regl vægten) og hertil sagde jeg, at det kan de jo ændre ved at gå i et træningscenter - men jeg kan ikke selv ændre størrelsen på mine bryster..
Og om jeg går med indlæg i bh'en eller i brysterne er det samme for mig ;-)
Hvis du har nogen som helst spørgsmål, vil jeg meget gerne svare dem efter bedste evne :-)

Anmeld