nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Der er mange flere end du aner.. har en ide om at medierne også er lidt skyld i det, fordi dem man ser altid har den "perfekte" størrelse osv...

Det kan godt være det ikke genere dig fysisk, med det genre dig psykisk hvilke i mine øjne er super slemt, for det tærre på dig, hver dag.

Jeg er også super glad for han støtte mig i alt, uden ham ville jeg være lost på så mange områder....

Taaaak, du må endelig skrive en pb hvis du har lyst eller en snak.. nu ved jeg ikke hvor i landet du bor men kan sagtens indtage en glas koldt sodavand og lægge øre til og komme med mine synspunkter

Uden tvivl !!! 

det har du ret i .. 

jo tak, men jeg bor på Færøerne :/ men du er da velkommen en tur forbi hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Magsen

Nadia&Daniel skriver:

Min svigerinde har fået lavet hendes i Polen (et dansk firma, som både har klink i DK og Polen.. Hun er så glade for dem.. Det er de bedste penge hun har givet ud. Og de er flotte.. Vist jeg havde pengene, lå jeg også gerne under kniven.. Dog først efter barn nr. 2 eller 3..

ved du hvad de kostede??

hmm, tænker - hvorfor vente, til man er færdig med at få børn?

Anmeld

23. maj 2011

Mor til Mike

Maggieh skriver:

.. jeg har lavet nogle anonyme tråde om silikone bryster.. Men har stadig flere spørgsmål, og nu har jeg BRUG for at snakke om det, som mig og ikke ano.!! (det er brystforstørrelse, talen er om)

..Jeg fik endelig taget mig sammen og ringet til sh. for at få en tid, bare for at se hvad der skulle laves og hvor meget det ville koste. Jeg får en tid om en måned :/ æv, det var da lige lovlig lang tid, når man allerede har ventet så længe .. Nåh men den tid var så idag.. var jeg sikker på, ringede lige op til sygehuset for at spørge hvad kl. jeg skulle komme, da jeg havde glemt at skrive det op  hun siger så at min tid var IGÅR!!!! IKKE IDAG, MEN IGÅR !!!  Så nu kommer jeg nok til at vente endnu en måned før jeg får en ny tid. 

Et andet der også går mig på, er at jeg ikke har pengene til det

Min kæreste må ikke røre mine bryster, så bliver jeg kedaf det, jeg hader at gå i bad, da jeg bliver nødt til at se mine bryster, og jeg kan ikke lide at se mig selv gå med stramt tøj (selvom jeg altid går med top, da jeg ikke kan holde ud at gå med andet) ja det generer mig bare generalt rigtig, rigtig meget 

Der fik jeg VIRKELIG lukket op for noget der ellers ligger rigtig godt gemt!! pliiz, lad være med at skrive nedladende til mig, det har jeg ikke brug pt.

Utroligt nok du skal vente så længe, da jeg fik mine lavet, fik jeg en tid til samtale dagen efter jeg ringede, og efter mødet gik der 18 dage så lå jeg på operationsbordet. 

Synes du skal gøre alt for at låne pengene til det, det er VIRKELIG det værd, og din selvtillid stiger til det dobbelte af hvad du havde regnet med. Du fortjener det, så krydser fingre for at du får lånt de penge, og får dine drømmebryster!

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Misselbek skriver:

Utroligt nok du skal vente så længe, da jeg fik mine lavet, fik jeg en tid til samtale dagen efter jeg ringede, og efter mødet gik der 18 dage så lå jeg på operationsbordet. 

Synes du skal gøre alt for at låne pengene til det, det er VIRKELIG det værd, og din selvtillid stiger til det dobbelte af hvad du havde regnet med. Du fortjener det, så krydser fingre for at du får lånt de penge, og får dine drømmebryster!

seriøst ?  hvor dejligt for dig !!! 

og hvordan er det nu her, efter operationen?

Anmeld

23. maj 2011

Mor til Mike

Maggieh skriver:

seriøst ?  hvor dejligt for dig !!! 

og hvordan er det nu her, efter operationen?

Ja det var super lækkert.  

Hvad mener du?

Anmeld

23. maj 2011

samantha1986

Maggieh skriver:

.. jeg har lavet nogle anonyme tråde om silikone bryster.. Men har stadig flere spørgsmål, og nu har jeg BRUG for at snakke om det, som mig og ikke ano.!! (det er brystforstørrelse, talen er om)

..Jeg fik endelig taget mig sammen og ringet til sh. for at få en tid, bare for at se hvad der skulle laves og hvor meget det ville koste. Jeg får en tid om en måned :/ æv, det var da lige lovlig lang tid, når man allerede har ventet så længe .. Nåh men den tid var så idag.. var jeg sikker på, ringede lige op til sygehuset for at spørge hvad kl. jeg skulle komme, da jeg havde glemt at skrive det op  hun siger så at min tid var IGÅR!!!! IKKE IDAG, MEN IGÅR !!!  Så nu kommer jeg nok til at vente endnu en måned før jeg får en ny tid. 

Et andet der også går mig på, er at jeg ikke har pengene til det

Min kæreste må ikke røre mine bryster, så bliver jeg kedaf det, jeg hader at gå i bad, da jeg bliver nødt til at se mine bryster, og jeg kan ikke lide at se mig selv gå med stramt tøj (selvom jeg altid går med top, da jeg ikke kan holde ud at gå med andet) ja det generer mig bare generalt rigtig, rigtig meget 

Der fik jeg VIRKELIG lukket op for noget der ellers ligger rigtig godt gemt!! pliiz, lad være med at skrive nedladende til mig, det har jeg ikke brug pt.

Nu står jeg ikke med det problem, men jeg kan sagtens følge dig i hvordan du har det. For de er jo på en måde en rigtig vigtig del af en selv, så det fylder utrolig meget.

Jeg håber for dig at du snart får en tid igen og kan få råd til det så du kan blive glad igen :-)

Rigtig meget held og lykke med det hele

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Misselbek skriver:

Ja det var super lækkert.  

Hvad mener du?

hov, der fik jeg vidst sendt lidt for hurtigt .. 

har man slet ikke ondt eller noget? og hvordan reagerer folk på det?

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

samantha1986 skriver:

Nu står jeg ikke med det problem, men jeg kan sagtens følge dig i hvordan du har det. For de er jo på en måde en rigtig vigtig del af en selv, så det fylder utrolig meget.

Jeg håber for dig at du snart får en tid igen og kan få råd til det så du kan blive glad igen :-)

Rigtig meget held og lykke med det hele

1000 tak 

Anmeld

23. maj 2011

Mor til Mike

Maggieh skriver:

hov, der fik jeg vidst sendt lidt for hurtigt .. 

har man slet ikke ondt eller noget? og hvordan reagerer folk på det?

Jo, man er virkelig handicappet de første 6 uger. Men må arbejde efter en måned. Man ligger bare og føler sig som .. lort. Og man må ikke selv tage tøj på, og skal have hjælp til det meste.. Men derefter, når man har gået igennem alt det halløj SÅ var det, det værd, ville gøre det igen til hver en tid. 

Og folk reagerede godt, og synes det var fedt at jeg fik dem lavet. I dag er det jo rimelig normalt med plastik kirugi, så folk dømmer jo ikke en på det overhovedet. 

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Misselbek skriver:

Jo, man er virkelig handicappet de første 6 uger. Men må arbejde efter en måned. Man ligger bare og føler sig som .. lort. Og man må ikke selv tage tøj på, og skal have hjælp til det meste.. Men derefter, når man har gået igennem alt det halløj SÅ var det, det værd, ville gøre det igen til hver en tid. 

Og folk reagerede godt, og synes det var fedt at jeg fik dem lavet. I dag er det jo rimelig normalt med plastik kirugi, så folk dømmer jo ikke en på det overhovedet. 

hmm, ved bare ikke helt hvordan jeg skal undgå at gøre noget i 6 uger med en datter på et halvt år :/ ??

Hmm, tænker bare, tøser er jo altid så skide misundelige.. Misundelse = bagtalen .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.