nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Magsen

sismofutten skriver:

Ja, så du er velkommen til at skrive til mig, hvis du går med nogle tanker

Ja, der kender jeg så ikke rigtig klinikkerne
Hvor meget tager de for det - og skal du også betale for den første samtale?
Og hvor mange klinikker er der på Færøerne?

1000 tak for det

her er kun en, heh og nej jeg skal ikke betale for den første samtale, men 30.000 for brysterne :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

sismofutten

Maggieh skriver:

1000 tak for det

her er kun en, heh og nej jeg skal ikke betale for den første samtale, men 30.000 for brysterne :/

Jamen, så behøver du jo ikke bekymre dig om hvilken en du skal vælge ;-)
Og skønt det ikke koster noget for samtalen.. Men ja, 30.000 er mange penge..

Jeg håber at samtalen kommer til at gå godt, og du føler dig tryk - og at du kan holde ventetiden ud ;-)
(Ring evt. om en uge, og hør om de har fået et afbud, det kan jo tænkes .-))

Pøj pøj med det

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Eva. skriver:

Hvis man er så påvirket af noget fysisk så kunne man måske få lidt psykolog hjælp, for det handler jo også om noget indeni, hvilket jeg ikke tror et par babser med fyld i bare redder..

Arbejd med dig indtil du har råd eller tager lån, men forvent ikke at dit selvværd bliver godt bare fordi du får nye bryster....

Mange kvinder har det som dig og især som yngre, meget bliver lettere med alderen., tror jeg..

Held og lykke..

Heh, pskylog hjælp har jeg heller ikke råd til 

jeg ved ikke hvorfor men jeg tror at et par nye babser ville gøre underværker!!! Ja, tror også det bliver nemmere med alderen, men det hjælper ikke så meget lige nu hehe .. 

Tak for det

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

sismofutten skriver:

Jamen, så behøver du jo ikke bekymre dig om hvilken en du skal vælge ;-)
Og skønt det ikke koster noget for samtalen.. Men ja, 30.000 er mange penge..

Jeg håber at samtalen kommer til at gå godt, og du føler dig tryk - og at du kan holde ventetiden ud ;-)
(Ring evt. om en uge, og hør om de har fået et afbud, det kan jo tænkes .-))

Pøj pøj med det

heh, nææ .. 

Tak for det 

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

Kære du.

Jeg har ikke selv haft problemer med str. på brysterne, men min ældste og bedste veninde der siden hun fik bryster har været meget ked af str, det hun forklarede mig om hvorn det føltes lød akurat som det du beskriver, hun fik lavet en forstørrelse sidste år, hun er glad for at ha fået det lavet, og kan føle sig bedre nøgen og med tøj på. Men hun følte sig ikke lyttet på af lægen der guidede hende igennem det og opererede hende, hun ville ikke ha større bryster end en fyldig B-skål, men lægen sagde hele tiden "tag nu ikke en for lille str. så fortryder du det bare og kommer tilbage og vil ha dem større". Det endte med at han opererede en D-skål ind, ikke helt med hendes gode vilje men han forsikrede hende om at de falder mere på plads og bliver mindre, det er ikke sket efter 1 år men hun håber stadig på a det blir bedre, men hun er ked af at hun ikke stod mere fast i hvorn hun ville ha det og lød sig overtale, men som hun siger så er man meget følsom og meget usikker i så'n situation så man lytter lidt for meget til lægen.

Efter at have fuldt hende igennem hele forløbet, er det mit råd til andre der har det som hun er at få det lavet, men overvej virkelig hvorn det er du vil ha det og stå fast på det! Det er dig der skal leve med det og det er et stort og smertefuldt indkreb på din krop som du ikke vil igennem igen. 

Håber dig det bedste og at du får det bedre med dig selv og din krop! 

Mvh, Mor til 2

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Sialyng skriver:

Kære du.

Jeg har ikke selv haft problemer med str. på brysterne, men min ældste og bedste veninde der siden hun fik bryster har været meget ked af str, det hun forklarede mig om hvorn det føltes lød akurat som det du beskriver, hun fik lavet en forstørrelse sidste år, hun er glad for at ha fået det lavet, og kan føle sig bedre nøgen og med tøj på. Men hun følte sig ikke lyttet på af lægen der guidede hende igennem det og opererede hende, hun ville ikke ha større bryster end en fyldig B-skål, men lægen sagde hele tiden "tag nu ikke en for lille str. så fortryder du det bare og kommer tilbage og vil ha dem større". Det endte med at han opererede en D-skål ind, ikke helt med hendes gode vilje men han forsikrede hende om at de falder mere på plads og bliver mindre, det er ikke sket efter 1 år men hun håber stadig på a det blir bedre, men hun er ked af at hun ikke stod mere fast i hvorn hun ville ha det og lød sig overtale, men som hun siger så er man meget følsom og meget usikker i så'n situation så man lytter lidt for meget til lægen.

Efter at have fuldt hende igennem hele forløbet, er det mit råd til andre der har det som hun er at få det lavet, men overvej virkelig hvorn det er du vil ha det og stå fast på det! Det er dig der skal leve med det og det er et stort og smertefuldt indkreb på din krop som du ikke vil igennem igen. 

Håber dig det bedste og at du får det bedre med dig selv og din krop! 

Mvh, Mor til 2

Tak, for at du gav dig tid til at svare!! 

men jeg er meget fast besluttet og ved precis hvad det er jeg vil have, og jeg er alt andet end en stille pige. Selv når det kommer til situationer som denne hvor jeg ikke føler mig tilpas.

Anmeld

23. maj 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

jaa  

og ingen BH gør nogen nytte, de kan bare ikke være i nogen bh : .. (læs: selvom de passer, så bliver de hverken push up eller ''trykket'' sammen på nogen som helst måde :/)

ja han synes det er virkelig nedern .. 

Åhhhh  Jeg får så ondt i hjertet når jeg læser hvordan du har det. Jeg har heller ikke seæv det største makroner i bageriet, men jeg har da noget. En lille c skål, men vil også gerne have dem lavet.. tror jeg.. Manden min støtter mig med han elsker mine bryster, som han siger nogen struttende ungpige bryster er nu flot. Så heldigvis for det, men det hjælper jo ikke når man ikke selv er tilfreds og ikke har lyst til at hoppe i en bikini top eller en kjole med bar ryg uden bh... Kan du ikke låne til et par flotte nødder?!

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Åhhhh  Jeg får så ondt i hjertet når jeg læser hvordan du har det. Jeg har heller ikke seæv det største makroner i bageriet, men jeg har da noget. En lille c skål, men vil også gerne have dem lavet.. tror jeg.. Manden min støtter mig med han elsker mine bryster, som han siger nogen struttende ungpige bryster er nu flot. Så heldigvis for det, men det hjælper jo ikke når man ikke selv er tilfreds og ikke har lyst til at hoppe i en bikini top eller en kjole med bar ryg uden bh... Kan du ikke låne til et par flotte nødder?!

hvor lyder du bare som en dejlig, varm person !

Jeg ved det ikke, jeg har ikke snakket med nogen om lån (endnu) og jeg ved heller ikke om jeg kan tillade mig selv at bruge så mange penge på noget der ikke generer mig fysisk. Jeg har en ca. 7 års udd. foran mig, så der kommer til at gå laaaaang tid før jeg kan få betalt tilbage :/ 

hvor dejligt at din mand støtter dig omkring det!! vær glad for det. 

shit hvor er der egentlig mange der kunne tænke sig at få deres bryster lavet ..

Anmeld

23. maj 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

hvor lyder du bare som en dejlig, varm person !

Jeg ved det ikke, jeg har ikke snakket med nogen om lån (endnu) og jeg ved heller ikke om jeg kan tillade mig selv at bruge så mange penge på noget der ikke generer mig fysisk. Jeg har en ca. 7 års udd. foran mig, så der kommer til at gå laaaaang tid før jeg kan få betalt tilbage :/ 

hvor dejligt at din mand støtter dig omkring det!! vær glad for det. 

shit hvor er der egentlig mange der kunne tænke sig at få deres bryster lavet ..

Der er mange flere end du aner.. har en ide om at medierne også er lidt skyld i det, fordi dem man ser altid har den "perfekte" størrelse osv...

Det kan godt være det ikke genere dig fysisk, med det genre dig psykisk hvilke i mine øjne er super slemt, for det tærre på dig, hver dag.

Jeg er også super glad for han støtte mig i alt, uden ham ville jeg være lost på så mange områder....

Taaaak, du må endelig skrive en pb hvis du har lyst eller en snak.. nu ved jeg ikke hvor i landet du bor men kan sagtens indtage en glas koldt sodavand og lægge øre til og komme med mine synspunkter

Anmeld

23. maj 2011

Nadia&Daniel

Min svigerinde har fået lavet hendes i Polen (et dansk firma, som både har klink i DK og Polen.. Hun er så glade for dem.. Det er de bedste penge hun har givet ud. Og de er flotte.. Vist jeg havde pengene, lå jeg også gerne under kniven.. Dog først efter barn nr. 2 eller 3..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.