Kære du.
Jeg har ikke selv haft problemer med str. på brysterne, men min ældste og bedste veninde der siden hun fik bryster har været meget ked af str, det hun forklarede mig om hvorn det føltes lød akurat som det du beskriver, hun fik lavet en forstørrelse sidste år, hun er glad for at ha fået det lavet, og kan føle sig bedre nøgen og med tøj på. Men hun følte sig ikke lyttet på af lægen der guidede hende igennem det og opererede hende, hun ville ikke ha større bryster end en fyldig B-skål, men lægen sagde hele tiden "tag nu ikke en for lille str. så fortryder du det bare og kommer tilbage og vil ha dem større". Det endte med at han opererede en D-skål ind, ikke helt med hendes gode vilje men han forsikrede hende om at de falder mere på plads og bliver mindre, det er ikke sket efter 1 år men hun håber stadig på a det blir bedre, men hun er ked af at hun ikke stod mere fast i hvorn hun ville ha det og lød sig overtale, men som hun siger så er man meget følsom og meget usikker i så'n situation så man lytter lidt for meget til lægen.
Efter at have fuldt hende igennem hele forløbet, er det mit råd til andre der har det som hun er at få det lavet, men overvej virkelig hvorn det er du vil ha det og stå fast på det! Det er dig der skal leve med det og det er et stort og smertefuldt indkreb på din krop som du ikke vil igennem igen.
Håber dig det bedste og at du får det bedre med dig selv og din krop!
Mvh, Mor til 2
Anmeld