nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Shibby

Maggieh skriver:

hehe, så er det jo bare endnu dyrere? :b

Så ansøg om de 30.ooo. Måske blir du godkendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Okay  Mærkeligt.. Men ja nogen gange får de altså bare tastet forkert selv.. Sku også ha været til fys i forrige uge, men hun havde så "glemt" mig !?

Jeg synes det er et forsøg værd - hvis ikke du har lån andre steder eller i forvejen så de ku sige nej.. Jamen så forsøg dig.
Du kan jo bare sige det er personlige årsager og at du helst ville undgå og skulle optage sådan et dumt kviklån med store renter.

jaa, jeg var nemlig sikker på det var idag  .. 

hmm, jeg har ikke lån andre steder. Problemet er jo også bare at jeg ikke aaaaaaner hvordan jeg skal få det betalt tilbage, med en ca. 7 års udd. foran mig  ..

Anmeld

23. maj 2011

Tystys14

Maggieh skriver:

WOW !! 80 H ? giv mig dog lidt heh

tak for det

Hvor meget jeg end ville bliver det nok lidt svært.  Men håber på alt det bedste for dig.  Og så håber jeg også jeg snart kan få "ordnet" "reduceret" mine.

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Shibby skriver:

Så ansøg om de 30.ooo. Måske blir du godkendt

jaaa.. men jeg skal jo lige finde udaf hvordan jeg får betalt det

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Maggieh skriver:

jaa, jeg var nemlig sikker på det var idag  .. 

hmm, jeg har ikke lån andre steder. Problemet er jo også bare at jeg ikke aaaaaaner hvordan jeg skal få det betalt tilbage, med en ca. 7 års udd. foran mig  ..

Nej det er svært og sige..
Men evt job ved siden af skolen ??
Og ellers må din kæreste jo måske hjælpe til ??

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Nikita Victoria skriver:

Hvor meget jeg end ville bliver det nok lidt svært.  Men håber på alt det bedste for dig.  Og så håber jeg også jeg snart kan få "ordnet" "reduceret" mine.

Jamen, tak og i ligemåde !!  for os begge 

Anmeld

23. maj 2011

Aves.

Maggieh skriver:

.. jeg har lavet nogle anonyme tråde om silikone bryster.. Men har stadig flere spørgsmål, og nu har jeg BRUG for at snakke om det, som mig og ikke ano.!! (det er brystforstørrelse, talen er om)

..Jeg fik endelig taget mig sammen og ringet til sh. for at få en tid, bare for at se hvad der skulle laves og hvor meget det ville koste. Jeg får en tid om en måned :/ æv, det var da lige lovlig lang tid, når man allerede har ventet så længe .. Nåh men den tid var så idag.. var jeg sikker på, ringede lige op til sygehuset for at spørge hvad kl. jeg skulle komme, da jeg havde glemt at skrive det op  hun siger så at min tid var IGÅR!!!! IKKE IDAG, MEN IGÅR !!!  Så nu kommer jeg nok til at vente endnu en måned før jeg får en ny tid. 

Et andet der også går mig på, er at jeg ikke har pengene til det

Min kæreste må ikke røre mine bryster, så bliver jeg kedaf det, jeg hader at gå i bad, da jeg bliver nødt til at se mine bryster, og jeg kan ikke lide at se mig selv gå med stramt tøj (selvom jeg altid går med top, da jeg ikke kan holde ud at gå med andet) ja det generer mig bare generalt rigtig, rigtig meget 

Der fik jeg VIRKELIG lukket op for noget der ellers ligger rigtig godt gemt!! pliiz, lad være med at skrive nedladende til mig, det har jeg ikke brug pt.

Øv, sikke noget med den tid...

Og ja, så er det jo bare om at spare op til at få dem lavet, kan godt forstå man kan være ked af bryster og så må man jo gøre hvad der gøres skal og have et mål forude..

Hvis jeg var dig ville jeg få tider flere steder og høre hvad de siger...måske er det nok med et løft, måske er den ene metode bedre end en anden metode...ig vælg den bedste, den du er mest tryg ved, undersøg alt du kan...det er trist at have bryster man er ked af men endnu værre at få lavet bryster og man så ikke bliver glad for dem.

kosmetikguide.dk er et godt sted med mange oplysninger..

Held og lykke..

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Nej det er svært og sige..
Men evt job ved siden af skolen ??
Og ellers må din kæreste jo måske hjælpe til ??

der har man kun lov til at tjene et vidst beløb .. og ja jeg vil prøve at få ham til at hjælpe, men det er ikke så nemt, når han slet ikke vil have at jeg får dem fixet :/

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Eva. skriver:

Øv, sikke noget med den tid...

Og ja, så er det jo bare om at spare op til at få dem lavet, kan godt forstå man kan være ked af bryster og så må man jo gøre hvad der gøres skal og have et mål forude..

Hvis jeg var dig ville jeg få tider flere steder og høre hvad de siger...måske er det nok med et løft, måske er den ene metode bedre end en anden metode...ig vælg den bedste, den du er mest tryg ved, undersøg alt du kan...det er trist at have bryster man er ked af men endnu værre at få lavet bryster og man så ikke bliver glad for dem.

kosmetikguide.dk er et godt sted med mange oplysninger..

Held og lykke..

Jeg bor på Færøerne så her er kun et sted, man kan få det lavet .. :/ 

så der er sku ikke så meget at vælge imellem ..

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

Maggieh skriver:

omg, hvor vildt.. det kunne seriøst have VÆRET mig der skrev ALT det der !!!!! min kæreste er også mega bekymret for at han slet ikke vil kunne lide dem .. 

hvordan havde du råd til dem? 

Det var nu ikke så meget det min kæreste var bekymret for - han mente bare ikke at han kunne se hvad de skulle gøre godt for - men han har så meget ændret mening efterfølgende, og er så glad for at jeg gjorde det - og igen, det var altså udelukkende for min egen skyld..

Jamen, jeg var faktisk så heldig at få RIGTIG mange penge for min lejlighed (det var en leje lejlighed, da jeg flyttede ind, men inden jeg flyttede ud, blev det til en andel, som jeg ejede, og jeg fik derfor selv "udbyttet")..

Har du overvejet at få et lån i banken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.