Maggieh skriver:
.. jeg har lavet nogle anonyme tråde om silikone bryster.. Men har stadig flere spørgsmål, og nu har jeg BRUG for at snakke om det, som mig og ikke ano.!! (det er brystforstørrelse, talen er om)
..Jeg fik endelig taget mig sammen og ringet til sh. for at få en tid, bare for at se hvad der skulle laves og hvor meget det ville koste. Jeg får en tid om en måned :/ æv, det var da lige lovlig lang tid, når man allerede har ventet så længe .. Nåh men den tid var så idag.. var jeg sikker på, ringede lige op til sygehuset for at spørge hvad kl. jeg skulle komme, da jeg havde glemt at skrive det op
hun siger så at min tid var IGÅR!!!! IKKE IDAG, MEN IGÅR !!!
Så nu kommer jeg nok til at vente endnu en måned før jeg får en ny tid.
Et andet der også går mig på, er at jeg ikke har pengene til det 
Min kæreste må ikke røre mine bryster, så bliver jeg kedaf det, jeg hader at gå i bad, da jeg bliver nødt til at se mine bryster, og jeg kan ikke lide at se mig selv gå med stramt tøj (selvom jeg altid går med top, da jeg ikke kan holde ud at gå med andet) ja det generer mig bare generalt rigtig, rigtig meget 
Der fik jeg VIRKELIG lukket op for noget der ellers ligger rigtig godt gemt!! pliiz, lad være med at skrive nedladende til mig, det har jeg ikke brug pt.
Øv, sikke noget med den tid...
Og ja, så er det jo bare om at spare op til at få dem lavet, kan godt forstå man kan være ked af bryster og så må man jo gøre hvad der gøres skal og have et mål forude..
Hvis jeg var dig ville jeg få tider flere steder og høre hvad de siger...måske er det nok med et løft, måske er den ene metode bedre end en anden metode...ig vælg den bedste, den du er mest tryg ved, undersøg alt du kan...det er trist at have bryster man er ked af men endnu værre at få lavet bryster og man så ikke bliver glad for dem.
kosmetikguide.dk er et godt sted med mange oplysninger..
Held og lykke..