nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.447 visninger
81 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Magsen

.. jeg har lavet nogle anonyme tråde om silikone bryster.. Men har stadig flere spørgsmål, og nu har jeg BRUG for at snakke om det, som mig og ikke ano.!! (det er brystforstørrelse, talen er om)

..Jeg fik endelig taget mig sammen og ringet til sh. for at få en tid, bare for at se hvad der skulle laves og hvor meget det ville koste. Jeg får en tid om en måned :/ æv, det var da lige lovlig lang tid, når man allerede har ventet så længe .. Nåh men den tid var så idag.. var jeg sikker på, ringede lige op til sygehuset for at spørge hvad kl. jeg skulle komme, da jeg havde glemt at skrive det op  hun siger så at min tid var IGÅR!!!! IKKE IDAG, MEN IGÅR !!!  Så nu kommer jeg nok til at vente endnu en måned før jeg får en ny tid. 

Et andet der også går mig på, er at jeg ikke har pengene til det

Min kæreste må ikke røre mine bryster, så bliver jeg kedaf det, jeg hader at gå i bad, da jeg bliver nødt til at se mine bryster, og jeg kan ikke lide at se mig selv gå med stramt tøj (selvom jeg altid går med top, da jeg ikke kan holde ud at gå med andet) ja det generer mig bare generalt rigtig, rigtig meget 

Der fik jeg VIRKELIG lukket op for noget der ellers ligger rigtig godt gemt!! pliiz, lad være med at skrive nedladende til mig, det har jeg ikke brug pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Tina&Laura

Maggieh skriver:

.. jeg har lavet nogle anonyme tråde om silikone bryster.. Men har stadig flere spørgsmål, og nu har jeg BRUG for at snakke om det, som mig og ikke ano.!!

..Jeg fik endelig taget mig sammen og ringet til sh. for at få en tid, bare for at se hvad der skulle laves og hvor meget det ville koste. Jeg får en tid om en måned :/ æv, det var da lige lovlig lang tid, når man allerede har ventet så længe .. Nåh men den tid var så idag.. var jeg sikker på, ringede lige op til sygehuset for at spørge hvad kl. jeg skulle komme, da jeg havde glemt at skrive det op  hun siger så at min tid var IGÅR!!!! IKKE IDAG, MEN IGÅR !!!  Så nu kommer jeg nok til at vente endnu en måned før jeg får en ny tid. 

Min kæreste må ikke røre mine bryster, så bliver jeg kedaf det, jeg hader at gå i bad, da jeg bliver nødt til at se mine bryster, og jeg kan ikke lide at se mig selv gå med stramt tøj (selvom jeg altid går med top, da jeg ikke kan holde ud at gå med andet) ja det generer mig bare generalt rigtig, rigtig meget 

Der fik jeg VIRKELIG lukket op for noget der ellers ligger rigtig godt gemt!! pliiz, lad være med at skrive nedladende til mig, det har jeg ikke brug pt.

Forstår dig, men det ved du ven !

Anmeld

23. maj 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

.. jeg har lavet nogle anonyme tråde om silikone bryster.. Men har stadig flere spørgsmål, og nu har jeg BRUG for at snakke om det, som mig og ikke ano.!!

Hvad er det der gør dig ked af det? Er de for små eller for store, hænger de osv!?

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Tina&Daniel skriver:

Forstår dig, men det ved du ven !

Jaa I know  Men det underligt, for jeg synes næsten det bliver værre, istedet for bedre med tiden 

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

Maggieh skriver:

Er rigtig ked af at høre, at du har det sådan..

Jeg bliver lige nødt til at spørge (undskyld hvis jeg har overset det) - skal du have lavet en brystforstørrende eller brystformindseknde operation?

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Hvad er det der gør dig ked af det? Er de for små eller for store, hænger de osv!?

Virkelig små, i forhold til hvad jeg er vant til og ingen fylde

Anmeld

23. maj 2011

Tina&Laura

Maggieh skriver:

Jaa I know  Men det underligt, for jeg synes næsten det bliver værre, istedet for bedre med tiden 

Det er det samme her.
Det er bare slet ikke sjovt og man kan få nok så mange kommentarer om: jamen du er jo smuk alligevel, det er jo ikke det der tæller, vi elsker dig alligevel og blablabla - ævl! For det er bare ikke det man gider at høre - for man sidder FAST! 

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

sismofutten skriver:

Er rigtig ked af at høre, at du har det sådan..

Jeg bliver lige nødt til at spørge (undskyld hvis jeg har overset det) - skal du have lavet en brystforstørrende eller brystformindseknde operation?

Nej, det har jeg vidst glemt at skrive  

- brystforstørrelse 

Anmeld

23. maj 2011

Shibby

Hc Andersens klinik i odense er ikke så dyr. Man kan optage lån til brysterne via egen bank eller http://www.friskienfart.dk/

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

Jeg forstår dig godt ! .. Jeg hader også mine  Hvis jeg havde råd , fik jeg dem bestemt lavet :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.