nej, nej, nej :( nu springer jeg frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

Virkelig små, i forhold til hvad jeg er vant til og ingen fylde

Ahh okay, så er jeg mere med. Går udfra du har mistet fylden efter din graviditet?!

Jeg føler virkelig med dig, det må være så frygteligt ikke at være tilfreds og hårdt for ens partner at man gemmer sig væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Magsen

Tina&Daniel skriver:

Det er det samme her.
Det er bare slet ikke sjovt og man kan få nok så mange kommentarer om: jamen du er jo smuk alligevel, det er jo ikke det der tæller, vi elsker dig alligevel og blablabla - ævl! For det er bare ikke det man gider at høre - for man sidder FAST! 

LIGE precis!! og den der : du skal bare tænke, du har fået et barn, selvf. ser din krop ikke ud som den gjorde ?!?! øøøh nej, men det der gør det bare ikke bedre på nogen som helst måde, jeg VIL have bryster .. jeg er sku halv mand nu  (jeg har heller ikke nogen røv .. )

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Øv hvor træls man så li sku vente igen..
Men sådan er det jo når man glemmer og skrive tiden ned søde hihi..

Men fuld forståelse fra min side - hvis det fylder så meget i dit liv, så skal du endelig gøre noget ved det..
Kan du ikk evt tage et ekstra job, eller låne pengene måske ?

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Ahh okay, så er jeg mere med. Går udfra du har mistet fylden efter din graviditet?!

Jeg føler virkelig med dig, det må være så frygteligt ikke at være tilfreds og hårdt for ens partner at man gemmer sig væk.

jaa  

og ingen BH gør nogen nytte, de kan bare ikke være i nogen bh : .. (læs: selvom de passer, så bliver de hverken push up eller ''trykket'' sammen på nogen som helst måde :/)

ja han synes det er virkelig nedern .. 

Anmeld

23. maj 2011

Shibby

Shibby skriver:

Hc Andersens klinik i odense er ikke så dyr. Man kan optage lån til brysterne via egen bank eller http://www.friskienfart.dk/

Freem

Anmeld

23. maj 2011

Tina&Laura

Maggieh skriver:

LIGE precis!! og den der : du skal bare tænke, du har fået et barn, selvf. ser din krop ikke ud som den gjorde ?!?! øøøh nej, men det der gør det bare ikke bedre på nogen som helst måde, jeg VIL have bryster .. jeg er sku halv mand nu  (jeg har heller ikke nogen røv .. )

Netop.

Jeg fortalte engang en om det, det er underordnet hvem det var, mén hun brød ud i latter (den hånende latter) og sagde at vi piger nu om dage altid mente vi skulle være så perfekte og det var hvad man kunne forvente af sin krop når man fik børn !!

Fanmer nej, min mor har flotte fyldige bryster, min mormor havde det, mine mostre har det - så kom ikke og sig at det er hvad man kan forvente. 

Anmeld

23. maj 2011

Lady Marion <3

Jeg forstår dig fuldt ud og siger go for it   Syntes da du er en rigtig flot pige på de billeder jeg har set , men det vigtigeste er at du selv er tilfreds

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Shibby skriver:

Hc Andersens klinik i odense er ikke så dyr. Man kan optage lån til brysterne via egen bank eller http://www.friskienfart.dk/

bor på Færøerne .. det billigste man kan få dem for er 30.000

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Jeg forstår dig godt ! .. Jeg hader også mine  Hvis jeg havde råd , fik jeg dem bestemt lavet :/

det er en virkelig nedern følelse ..

Anmeld

23. maj 2011

Shibby

Maggieh skriver:

bor på Færøerne .. det billigste man kan få dem for er 30.000

At rejse er at leve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.