Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ja, det kunne da være rigtig rigtig fint, hvis han kom der så

Uhh ja, efter uge 37 er han mere end velkommen

Ja, kan jeg godt forstå søde - det kan godt gå lidt i hårdknude alt det navnesnak

Ja, kan nu også godt lige Josephine, men ved ikke helt om det nu bliver et boom efter prinsessen har fået det navn... Men er træt af manden ikke er mere modtagelig overfor nye idéer... Hehe... Så er det altså ikke nemt

Kan godt følge dig. Det var / er det samme herhjemme.

Synes da ikke at navne som Felix og isabella er blevet SÅ populære igen! Så mon ikke det går Men forstår dig udemærket!

Ville selv have de tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

hvor er du smuk søde.. og fin fin mave

Tusind mange tak søde - skal da også snart se et nyt mavebillede af lille Alma

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Hehe det kunne være så hyggeligt... Håber så inderligt at alt det opkast og kvalme snart stopper.... 

Det kunne nemlig være rigtig hyggeligt

Åhh ja, det håber jeg dælme for dig, det må absolut ikke være sjovt

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Aarh ja, det skal I i hvert fald være mere end velkomne til, kunne da være rigtig hyggeligt... 

Hehe ja det er skønt, og det er bare SÅ meget tilladt at tælle altså, jeg synes det er god stil hehe...

Tak søde...

Haha - ja, har talt ned fra 72 dage til sommerferien, så nu er over halvdelen af tiden da gået

Ja, det kunne bare være super super hyggeligt søde

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Kan godt følge dig. Det var / er det samme herhjemme.

Synes da ikke at navne som Felix og isabella er blevet SÅ populære igen! Så mon ikke det går Men forstår dig udemærket!

Ville selv have de tanker.

Nej, kan også nemt være det har modsatte effekt - det kunne man jo håbe på

Håber ihvertfald snart I bliver enige om et navn søde - er selv frustreret over vi ikke kan blive enige, og vi har trods alt 4 måneder endnu

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Haha - ja, har talt ned fra 72 dage til sommerferien, så nu er over halvdelen af tiden da gået

Ja, det kunne bare være super super hyggeligt søde

Hehe ja det går jo stærkt altså, jeg glæder mig sådan til sommerferien og til rigtig at slappe af, jeg er bare en anelse bange for om tiden kommer til at gå utroligt langsom fordi man har ferie og ikke skal en masse..

Ja det kunne nemlig så søde.. Og du kan jo altid tage kæresten med, så kan mænnerne jo finde ud af noget sammen hvis de lyster.

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Hehe ja det går jo stærkt altså, jeg glæder mig sådan til sommerferien og til rigtig at slappe af, jeg er bare en anelse bange for om tiden kommer til at gå utroligt langsom fordi man har ferie og ikke skal en masse..

Ja det kunne nemlig så søde.. Og du kan jo altid tage kæresten med, så kan mænnerne jo finde ud af noget sammen hvis de lyster.

Ja, det var en rigtig god idé - så kan vi få noget tøse-fnidder og mændende kan se en fodboldkamp og dele et par øller Haha...

Uhh, har du en lang sommerferie søde? Snyyyyd

Har 3 uger, og skal i sommerhus i den ene, og ellers skal der nok indrettes børneværelse

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Det kunne nemlig være rigtig hyggeligt

Åhh ja, det håber jeg dælme for dig, det må absolut ikke være sjovt

Ja for pokker... 

Da jeg ventede Julie varede helt frem til fødslen... 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Ja for pokker... 

Da jeg ventede Julie varede helt frem til fødslen... 

Åhh, det var da ulideligt

Håber virkelig ikke det går sådan denne gang, men desværre tyder det jo på det... Lad os håbe, at miraklernes tid ikke er forbi

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Åhh, det var da ulideligt

Håber virkelig ikke det går sådan denne gang, men desværre tyder det jo på det... Lad os håbe, at miraklernes tid ikke er forbi

Håber og ønsker hver dag der kommet et mirakel forbi mig... Slet ikke sjovt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.