Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Tusind tak søde - og mange gange i lige måde, rigtig skønt profilbillede du har fået dig

Ja, den vokser lystigt derudaf... Hehe... SKØNT

Tusind tak 

Det er også bare med at nyde de dejlig store mavser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak. Jeg skal nok opdatere 

I øvrigt dejligt at få ansigt på dig 

Lyder bare dejligt

Ja, det var vidst også ved at være på tide... Hehe... Glæder mig også til at få mere ansigt på dig, svært at tyde gennem profilbilledet - men smuk ser du ihvertfald ud

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

B&J skriver:

jaa ud og kald på duerne vi har så mange lige her omkring

Haha - har ingen planer i morgen, så må jeg komme hjem i jeres have og sidde og kalde på duerne?

Anmeld

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Lyder bare dejligt

Ja, det var vidst også ved at være på tide... Hehe... Glæder mig også til at få mere ansigt på dig, svært at tyde gennem profilbilledet - men smuk ser du ihvertfald ud

Tak  Jeg får nyt foto på når det er helt officielt at jeg er gravid. Ved ikke om nogen læser med. Men ellers har jeg også fotogallerier. Dog mest af min nevø 

Anmeld

21. maj 2011

B&J

Maalene skriver:

Haha - har ingen planer i morgen, så må jeg komme hjem i jeres have og sidde og kalde på duerne?

vi har ikke engang have det år når vi går ude på gaden der er så mange, det er kun et held jeg ikke er blevet ramt og har boede her i 6år

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

WauW Hvor er du smuk søde! Du stråler jo helt vildt! SJovt jeg havde forestillet dig mørkhåret Ved ikke lige hvorfor. Men rart at få ansigt på

Og hold op hvor er  maven blevet fin!

Hvordan går det med bækkensmerterne?

Århh, tusind mange tak søde  

Hehe - sjovt som man danner sig forestillinger, når man ikke har "set" folk Men er også mørkhåret indimellem, så bliver jeg træt af det lyse, og så bliver det mørkt - og omvendt... Hehe... Så du var ikke helt gal på den

Det går lidt op og ned - nogle dage mærker jeg det faktisk ikke, og andre dage har jeg rigtig ondt, så ikke helt til at finde ud af... Hehe... Men alt i alt har jeg det godt, så længe jeg ikke overanstrenger mig

Hvordan går det ved dig søde?

Og må lige udbryde: "Hoooold da op - er du allerede i uge 34" - hvor er det vildt søde

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Tak søde... 

Jeg har fødselsdag 15. september og termin 19. september, hvor kæresten's niece har fødselsdag... 

Ja det er da heller ikke lige nemt med dig... 

Uhh, det kan jeg godt se - der er gode muligheder for at ramme en af dagene så... Vi må igang med nogle fødselsfremkaldende øvelser (eller hvad sådan noget nu hedder ) - når vores prinsesser er færdigbagte derinde fra uge 37+0, i håb om, at vi så kan få det timet lidt... Haha... Men vi kan nok hverken gøre til eller fra, når det kommer til stykket

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Jamen så passer tiderne jo alligevel Hihi... Hvor sjovt - man må sige vi følges rigtig pænt ad - skyder på vi føder samme dag Hehe...

Dejligt alt var som det skulle være - og vand i kroppen ryger da lyn-hurtigt af efter fødslen, så det er heldigvis ikke det værste, selvom det er sk*de træls Hihi...

Ja, så vildt at høre hjerte banke afsted derinde - synes det er SÅ fantastisk

Ja, kiks og mælk er rigtig godt når det er, men kan godt være det mest effektive er, at få fingre i noget mod halsbrand - sæt nu du løb tør for kiks og mælk - KRISE

Hehe ja nemlig.. Det kunne da være hyggeligt og spændende hvis vi fødte på den samme dag hehe.. Så må vi helt sikkert finde en dag at mødes selvom vi bor så langt fra hinanden... Meeen al min familie er jo fra Århus kanten af, sååå mon ikke det kunne lade sig gøre når jeg engang skal til Jylland alligevel..

Hehe nej vandet skal nok hurtigt forsvinde igen, såå vi må jo bare leve med det i den "korte" tid vi har tilbage med mave på..

Mmm det er virkelig fantastisk, og rigtig livsbekræftende, jeg er så glad for at jordemoderen gjorde det ved første besøg, var nemlig overbevist om det kun skulle handle om motion og kost, men nej nej og ja selve besøget tog da også en hel time hvis ikke mere..

ÅÅh ja, SÅ ville der godt nok være krise da, jeg er også begyndt at købe minimun 2 liter mælk ad gangen når jeg er ude at handle, det dur bare IKKE at løbe tør hehe..

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Ja, det er sjovt, selvom man ikke har noget at lægge det i. Jeg havde faktisk forestillet mig, at du var lyshåret, men derimod med et smalt ansigt... Men du ser meget yndig ud

Nu har jeg et rigtig billede for mit blik, der popper op, når jeg læser dine indlæg

Det går fint nok her. Lige nu venter vi på svar fra Riget om, hvornår vi skal ind til en samtale/infomøde.

Tusind tak søde - har et stort rundt hovede... Hehe... Har altid haft gode kinder

Ja, det er rigtig dejligt at kunne sætte et ansigt på, når det er

Åhh, det bliver spændende hvad de siger derinde, glæder mig til jeg skal fortælle dig, hvor flot din mave er, når du har en lille prins(esse) derinde, som bare vokser derudaf

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak  Jeg får nyt foto på når det er helt officielt at jeg er gravid. Ved ikke om nogen læser med. Men ellers har jeg også fotogallerier. Dog mest af min nevø 

Det glæder jeg mig rigtig meget til at se

Uhh, er det nogle man må se? Helt i orden, hvis det er nogle private billeder du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.