Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

B&J

Maalene skriver:

Tror dælme også folk vil kigge - især hvis de ved hvad formålet er... Haha... Men gjorde jeg gladeligt, hvis jeg blev garanteret 10 mio i lotto

ja så gjorde jeg det også eller bare 1 milion så var jeg sat mig på gaden og skulle glædelig råbe skid på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Kan kun sige det samme om dig og din skønne mave, som ligesom min har den vildeste vokseværk

siger tusin tak også da
ja min mave lider af akut vokseværk lige for tiden. men det er nu dejligt. det kan man da vidst også sige om din mave da

Anmeld

22. maj 2011

merichs

Maalene skriver:

Heej piger

Så nåede vi uge 23, og hvor er det bare skønt at mærke hende mosle runde derinde hver dag

Nå, nu bliver min identitet så afsløret - var til konfirmation, og så skulle det jo lige udnyttes, at håret sad godt, man havde fin kjole på og sådan Og så er der vel ingen grund til at gemme sig længere?

Tror I så ikke, at der var en fugl der sked på mig, da vi stod og ventede på at skulle ind og spise i går?   Aaaaaaad... Og alle sagde bare: "det betyder altså held" - ja tak, følte mig godt nok ikke særlig heldig der Haha...

Hav en skøn aften de damer og tak fordi I kiggede med

*Piiiiiift pift* Rigtig fin mave

Nå ja, en lille fugleklat fra eller til  Men giver dig ret; Man føler sig ikke lige skide heldig når man bliver ramt af fuglelort

Anmeld

22. maj 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Heej piger

Så nåede vi uge 23, og hvor er det bare skønt at mærke hende mosle runde derinde hver dag

Nå, nu bliver min identitet så afsløret - var til konfirmation, og så skulle det jo lige udnyttes, at håret sad godt, man havde fin kjole på og sådan Og så er der vel ingen grund til at gemme sig længere?

Tror I så ikke, at der var en fugl der sked på mig, da vi stod og ventede på at skulle ind og spise i går?   Aaaaaaad... Og alle sagde bare: "det betyder altså held" - ja tak, følte mig godt nok ikke særlig heldig der Haha...

Hav en skøn aften de damer og tak fordi I kiggede med

Så smuk, så smuk!!! Og for filan hvor har maven lige haft et vokseflip de sidste par uger, hva'? Men når den sidder så lækkert, så er størrelsen underordnet. Især hvis man fra start af er lækker, så kan lækkerheden kun vokse eksponentielt med maven

Anmeld

22. maj 2011

Christina.78

Smuk..og flot kjole - hvad mærke er det?

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Hehe nej jeg kunne nu også godt undvære de skide eksaminer.. Men jeg har desværre en del år tilbage med eksaminer, og lange ferie hehe..

Jeg læser til dyrlæge, er færdig med mit 2.år her til sommer..

Hehe ja det er jo lige det, ville være rart at få dem ud af verden så jeg kan fokusere fuldt og fast på bettemanden derefter..

Aarh det ikke sjovt med overarbejde, husk nu at passe på dig selv søde, min kæreste havde omkring 100 overarbejdstimer på 2½ måned her i starten af året og han gik altså fuldstændig ned med flaget og måtte sygemeldes med stress, ikke sjovt..

Nej lige præcis, jeg skal altså ikke nyde noget af at føde bettemanden højt i luften på flyveturen til/fra ferie..

Iih det lyder da godt nok også lækkert altså...

Ej, hvor spændende Hvor mange år tager det at læse til dyrlæge?

JA, for pokker - det er da også et sjovt tidspunkt din sidste eksamen ligger på synes jeg, men kan godt være det er meget normalt

Ja, det skal jeg nok søde - har heldigvis fået lov til at møde før, så jeg ikke skal sidde der til klokken lort om eftermiddagen / aftenen, så det er godt nok

Lyder ikke rart med din kæreste - håber han er ovenpå igen

Nej for pokker - men kan være flyselskabet giver jer et livs forbrug af gratis flyveture pga. den omtale, de så vil få

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

B&J skriver:

ja så gjorde jeg det også eller bare 1 milion så var jeg sat mig på gaden og skulle glædelig råbe skid på mig

Ja for pokker... Haha... Gjorde det nu også for 100.000 - men sådan kan vi vidst blive ved

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Astasmor skriver:

siger tusin tak også da
ja min mave lider af akut vokseværk lige for tiden. men det er nu dejligt. det kan man da vidst også sige om din mave da

Ja - man er da ihvertfald ikke i tvivl om, at vi venter os et par dejlige bebser

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

merichs skriver:

*Piiiiiift pift* Rigtig fin mave

Nå ja, en lille fugleklat fra eller til  Men giver dig ret; Man føler sig ikke lige skide heldig når man bliver ramt af fuglelort

Tusind mange tak

Ja, den ramte heldigvis taktisk rigtigt, så det ikke gik ud over kjolen... Haha... Så lidt heldig var jeg alligevel

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Så smuk, så smuk!!! Og for filan hvor har maven lige haft et vokseflip de sidste par uger, hva'? Men når den sidder så lækkert, så er størrelsen underordnet. Især hvis man fra start af er lækker, så kan lækkerheden kun vokse eksponentielt med maven

Haha - hvor er du altså bare herlig

Ja, der er ihvertfald ingen tvivl om, at der ligger en lille bandit derinde længere - men snyder også lidt, for har fået morgenmad på det billede, og plejer jeg ikke og have - og efter noget mad siger den bare - KAPOOOW  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.