BabyBambi skriver:
Hehe nej jeg kunne nu også godt undvære de skide eksaminer.. Men jeg har desværre en del år tilbage med eksaminer, og lange ferie hehe.. 
Jeg læser til dyrlæge, er færdig med mit 2.år her til sommer.. 
Hehe ja det er jo lige det, ville være rart at få dem ud af verden så jeg kan fokusere fuldt og fast på bettemanden derefter.. 
Aarh det ikke sjovt med overarbejde, husk nu at passe på dig selv søde, min kæreste havde omkring 100 overarbejdstimer på 2½ måned her i starten af året og han gik altså fuldstændig ned med flaget og måtte sygemeldes med stress, ikke sjovt..
Nej lige præcis, jeg skal altså ikke nyde noget af at føde bettemanden højt i luften på flyveturen til/fra ferie.. 
Iih det lyder da godt nok også lækkert altså... 
Ej, hvor spændende
Hvor mange år tager det at læse til dyrlæge?
JA, for pokker - det er da også et sjovt tidspunkt din sidste eksamen ligger på synes jeg, men kan godt være det er meget normalt 
Ja, det skal jeg nok søde - har heldigvis fået lov til at møde før, så jeg ikke skal sidde der til klokken lort om eftermiddagen / aftenen, så det er godt nok 
Lyder ikke rart med din kæreste - håber han er ovenpå igen 
Nej for pokker - men kan være flyselskabet giver jer et livs forbrug af gratis flyveture pga. den omtale, de så vil få 
Anmeld