Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Maalene

Christina.78 skriver:

Smuk..og flot kjole - hvad mærke er det?

Tusind tak

Uhh, købte den i en butik i København til 169 kr. - billigt Kan godt finde ud af, hvad mærke og hvilken butik den er købt i, hvis det er?

(Kræver bare jeg skal rejse mig, og er der jo ingen grund til, hvis det ikke er aktuelt) Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja - man er da ihvertfald ikke i tvivl om, at vi venter os et par dejlige bebser

nop. det er man hvertfald ikke.
du bare heldig at vide hvad det er. jeg ved det først imorgen og kun hvis baby ligger ordenligt der inde da

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Du er skide lækker søde Umm jeg ville heller ikke føle mig særlig heldig, men ja overtroen siger, at det bringer held, så lad os håbe på det

Anmeld

22. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ej, hvor spændende Hvor mange år tager det at læse til dyrlæge?

JA, for pokker - det er da også et sjovt tidspunkt din sidste eksamen ligger på synes jeg, men kan godt være det er meget normalt

Ja, det skal jeg nok søde - har heldigvis fået lov til at møde før, så jeg ikke skal sidde der til klokken lort om eftermiddagen / aftenen, så det er godt nok

Lyder ikke rart med din kæreste - håber han er ovenpå igen

Nej for pokker - men kan være flyselskabet giver jer et livs forbrug af gratis flyveture pga. den omtale, de så vil få

Ja det er helt sikkert rigtig spændende.. Jamen det tager sammenlagt 5½år, men jeg kommer jo så til at bruge et år ekstra pga. barsel..

Jamen det er fordi det er en reeksamen, så derfor ligger den på et lidt sjovt tidspunkt..

Det var godt søde.. Er også meget bedre at møde tidligt og gå tidligt end det andet hehe..

Han har det meget bedre nu, men er stadig på nedsat tid, men hellere det end at han får stress igen jo..

Hehe jeg ved sgu ikke rigtig om jeg ville synes det var det værd hehe...

Anmeld

22. maj 2011

twinny

hvor er du skøn...  og en smuk mave...

Anmeld

22. maj 2011

Christina.78

Maalene skriver:

Tusind tak

Uhh, købte den i en butik i København til 169 kr. - billigt Kan godt finde ud af, hvad mærke og hvilken butik den er købt i, hvis det er?

(Kræver bare jeg skal rejse mig, og er der jo ingen grund til, hvis det ikke er aktuelt) Hihi

Hihi, når du engang rejser dig op, må du da gerne undersøge det og så lige skrive engang..

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Astasmor skriver:

nop. det er man hvertfald ikke.
du bare heldig at vide hvad det er. jeg ved det først imorgen og kun hvis baby ligger ordenligt der inde da

Uhh, hvor bliver det spændende

Krydser alt hvad jeg kan for h*n ligger rigtigt - glæder mig til en update i morgen  

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Du er skide lækker søde Umm jeg ville heller ikke føle mig særlig heldig, men ja overtroen siger, at det bringer held, så lad os håbe på det

Århh, hvor er du sød smukke - i lige måde

Ja, købte også en lotto i går - men ingen gevinst... Hehe... Den skulle nok have været købt i fredags

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Ja det er helt sikkert rigtig spændende.. Jamen det tager sammenlagt 5½år, men jeg kommer jo så til at bruge et år ekstra pga. barsel..

Jamen det er fordi det er en reeksamen, så derfor ligger den på et lidt sjovt tidspunkt..

Det var godt søde.. Er også meget bedre at møde tidligt og gå tidligt end det andet hehe..

Han har det meget bedre nu, men er stadig på nedsat tid, men hellere det end at han får stress igen jo..

Hehe jeg ved sgu ikke rigtig om jeg ville synes det var det værd hehe...

Ja okay - så ved du hvad du skal lave de næste mange år Hehe...

Men bliver da dejligt, når du bliver færdig

Okay, så kan jeg bedre forstå det... Hehe... Skal nok gå godt med dine eksamener, så du kan nyde din barsel i fuuuuulde drag

Ja, det er nemlig rarere at klare det om morgenen... Hehe... Godt at høre det går bedre med ham, men det er absolut ikke noget man skal spøge med det stress, det kan godt være en rigtig strid omgang

Haha - nej, du har måske ret

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

hvor er du skøn...  og en smuk mave...

Århh, du er sød  

Tusind mange tak for de søde ord - håber alt går godt hos dig og de 2 små krudtugler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.