Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Århh, tusind mange tak søde  

Hehe - sjovt som man danner sig forestillinger, når man ikke har "set" folk Men er også mørkhåret indimellem, så bliver jeg træt af det lyse, og så bliver det mørkt - og omvendt... Hehe... Så du var ikke helt gal på den

Det går lidt op og ned - nogle dage mærker jeg det faktisk ikke, og andre dage har jeg rigtig ondt, så ikke helt til at finde ud af... Hehe... Men alt i alt har jeg det godt, så længe jeg ikke overanstrenger mig

Hvordan går det ved dig søde?

Og må lige udbryde: "Hoooold da op - er du allerede i uge 34" - hvor er det vildt søde

Lyder ikke rart med bækkenet, men altid noget du har dage hvor der ingen smerter er. Ellers ville det jo være ulideligt.

Hehe... Det lyder lidt som med min hårfarve Men det sidste år har der ik været farve i det. Så er så småt ved at få min rigtige hårfarve.

Jamen her går det fint. En del vand i kroppen, men det er også det eneste, så jeg overlever Ellers er lillemanden blevet godt stor. Føler han er ved at bryde ud af maveskindet... Og det ligner det også udenpå Ja er sgu i uge 34. Det er helt uvirkeligt. Under 7 uger til termin! Og om 5 uger er han jo rent faktisk klar til at komme ud. Så nu skal han altså snart have et navn...

Er I kommet nærmere et navn til prinsessen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Maalene

B&J skriver:

vi har ikke engang have det år når vi går ude på gaden der er så mange, det er kun et held jeg ikke er blevet ramt og har boede her i 6år

Haha - så må jeg dælme ud på gaden og sidde

Anmeld

21. maj 2011

B&J

Maalene skriver:

Haha - så må jeg dælme ud på gaden og sidde

jepper åhhh det ville jeg gerne se

Anmeld

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Det glæder jeg mig rigtig meget til at se

Uhh, er det nogle man må se? Helt i orden, hvis det er nogle private billeder du har

Ja det må du godt. Jeg kan lige sende dig koden. 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Uhh, det kan jeg godt se - der er gode muligheder for at ramme en af dagene så... Vi må igang med nogle fødselsfremkaldende øvelser (eller hvad sådan noget nu hedder ) - når vores prinsesser er færdigbagte derinde fra uge 37+0, i håb om, at vi så kan få det timet lidt... Haha... Men vi kan nok hverken gøre til eller fra, når det kommer til stykket

Det er jo det... Tror ikke der et middel til at få til at gå gang i selv.. For nogle lykkes det dog... 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Hehe ja nemlig.. Det kunne da være hyggeligt og spændende hvis vi fødte på den samme dag hehe.. Så må vi helt sikkert finde en dag at mødes selvom vi bor så langt fra hinanden... Meeen al min familie er jo fra Århus kanten af, sååå mon ikke det kunne lade sig gøre når jeg engang skal til Jylland alligevel..

Hehe nej vandet skal nok hurtigt forsvinde igen, såå vi må jo bare leve med det i den "korte" tid vi har tilbage med mave på..

Mmm det er virkelig fantastisk, og rigtig livsbekræftende, jeg er så glad for at jordemoderen gjorde det ved første besøg, var nemlig overbevist om det kun skulle handle om motion og kost, men nej nej og ja selve besøget tog da også en hel time hvis ikke mere..

ÅÅh ja, SÅ ville der godt nok være krise da, jeg er også begyndt at købe minimun 2 liter mælk ad gangen når jeg er ude at handle, det dur bare IKKE at løbe tør hehe..

Ja, det ville vi altså være nødt til Hehe...

Ja, det var da en kanon mulighed, er jo ikke langt fra Århus Men kunne være rigtig sjovt, hvis vi føder samme dag... Ihh, hvor bliver det altså spændende

Ja, de første 5 måneder er fløjet afsted, så hvis de sidste 4 går bare halvt så hurtigt, så ligger vi på en briks med presseveer inden vi får set os om

Vi fik også og vide, at hun gerne ville se om hun kunne finde hjertelyd, men at det ikke var sikkert, og at vi ikke skulle blive nervøse, hvis hun ikke gjorde - og vupti, hun havde kun lige fået den sat på, da hjertet hamrede afsted

Haha - det kan jeg godt se søde - kan lige se for mig en gravid med stoooor flot mave komme trissende i et supermarked med kiks og mælk stablet op i favnen

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, det ville vi altså være nødt til Hehe...

Ja, det var da en kanon mulighed, er jo ikke langt fra Århus Men kunne være rigtig sjovt, hvis vi føder samme dag... Ihh, hvor bliver det altså spændende

Ja, de første 5 måneder er fløjet afsted, så hvis de sidste 4 går bare halvt så hurtigt, så ligger vi på en briks med presseveer inden vi får set os om

Vi fik også og vide, at hun gerne ville se om hun kunne finde hjertelyd, men at det ikke var sikkert, og at vi ikke skulle blive nervøse, hvis hun ikke gjorde - og vupti, hun havde kun lige fået den sat på, da hjertet hamrede afsted

Haha - det kan jeg godt se søde - kan lige se for mig en gravid med stoooor flot mave komme trissende i et supermarked med kiks og mælk stablet op i favnen

Ja helt sikkert, og nej det jo liige det, så hvis jeg alligevel er derovre, kunne jeg jo nok godt lige finde tiden til at komme en smut forbi så de små kan møde hinanden..

Hehe ja jeg synes godt nok også tiden flyver afsted hehe, snart er der sommerferie og når sommerferien er omme så kan det ske anytime hehe..

Hvor dejligt at hun fandt den så hurtigt, lillepigen var rigtig nok artig så..

Hehe jeeps det er så mig, men man er vel lovligt undskyldt hehe...

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Lyder ikke rart med bækkenet, men altid noget du har dage hvor der ingen smerter er. Ellers ville det jo være ulideligt.

Hehe... Det lyder lidt som med min hårfarve Men det sidste år har der ik været farve i det. Så er så småt ved at få min rigtige hårfarve.

Jamen her går det fint. En del vand i kroppen, men det er også det eneste, så jeg overlever Ellers er lillemanden blevet godt stor. Føler han er ved at bryde ud af maveskindet... Og det ligner det også udenpå Ja er sgu i uge 34. Det er helt uvirkeligt. Under 7 uger til termin! Og om 5 uger er han jo rent faktisk klar til at komme ud. Så nu skal han altså snart have et navn...

Er I kommet nærmere et navn til prinsessen?

Ja, det er til at holde ud endnu - ellers må jeg få en henvisning til en fys Så skal det nu nok gå søde...

Uhh, lyder ikke rart med vand i kroppen - er jeg også begyndt at få - men det ryger heldigvis hurtigt af efter fødslen

Haha - åhh, kan jeg lige forestille mig, bliver SÅ dejligt for jer, at få ham i armene Ihh, det er SÅ vildt, at han altså snart kommer...

Håber ikke du kommer til at gå over tid, men hvis du nu gør, er det lige før du kan ramme min fødselsdag den 19. juli Men håber nu ikke for dig, at det bliver aktuelt søde

I er måske ikke kommet jer nærmere et navn endnu?

Nej, vi er heller ikke kommet videre - skrev 15-20 navne op den anden dag tror jeg, og kæresten gik bare amok med at strege ud... Hehe... Tror navnene, der var tilbage var Isabella, Josephine, Sophie og Frederikke... MÆND

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

B&J skriver:

jepper åhhh det ville jeg gerne se

Tror dælme også folk vil kigge - især hvis de ved hvad formålet er... Haha... Men gjorde jeg gladeligt, hvis jeg blev garanteret 10 mio i lotto

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Det er jo det... Tror ikke der et middel til at få til at gå gang i selv.. For nogle lykkes det dog... 

Ja, har hørt om flere der har haft succes med at tage i IKEA - så det kan vi jo gøre (og så har vi ENDNU en undskyldning for at komme i IKEA) Haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.