SkrukNu skriver:
Hehe ja nemlig..
Det kunne da være hyggeligt og spændende hvis vi fødte på den samme dag hehe.. Så må vi helt sikkert finde en dag at mødes selvom vi bor så langt fra hinanden...
Meeen al min familie er jo fra Århus kanten af, sååå mon ikke det kunne lade sig gøre når jeg engang skal til Jylland alligevel.. 
Hehe nej vandet skal nok hurtigt forsvinde igen, såå vi må jo bare leve med det i den "korte" tid vi har tilbage med mave på.. 
Mmm det er virkelig fantastisk, og rigtig livsbekræftende, jeg er så glad for at jordemoderen gjorde det ved første besøg, var nemlig overbevist om det kun skulle handle om motion og kost, men nej nej og ja selve besøget tog da også en hel time hvis ikke mere.. 
ÅÅh ja, SÅ ville der godt nok være krise da, jeg er også begyndt at købe minimun 2 liter mælk ad gangen når jeg er ude at handle, det dur bare IKKE at løbe tør hehe.. 
Ja, det ville vi altså være nødt til
Hehe...
Ja, det var da en kanon mulighed, er jo ikke langt fra Århus
Men kunne være rigtig sjovt, hvis vi føder samme dag... Ihh, hvor bliver det altså spændende 
Ja, de første 5 måneder er fløjet afsted, så hvis de sidste 4 går bare halvt så hurtigt, så ligger vi på en briks med presseveer inden vi får set os om 
Vi fik også og vide, at hun gerne ville se om hun kunne finde hjertelyd, men at det ikke var sikkert, og at vi ikke skulle blive nervøse, hvis hun ikke gjorde - og vupti, hun havde kun lige fået den sat på, da hjertet hamrede afsted 
Haha - det kan jeg godt se søde - kan lige se for mig en gravid med stoooor flot mave komme trissende i et supermarked med kiks og mælk stablet op i favnen