Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Håber og ønsker hver dag der kommet et mirakel forbi mig... Slet ikke sjovt... 

Vil ihvertfald sende dig nogle varme tanker i håb om, at det vil ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Moar2011

griner kan lige se det for mig med den fugl hihi  - men gud hvor er du flooot , og sikke en dejlig mavse

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Vil ihvertfald sende dig nogle varme tanker i håb om, at det vil ske

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Babyklar skriver:

griner kan lige se det for mig med den fugl hihi  - men gud hvor er du flooot , og sikke en dejlig mavse

Tusind tak søde

Haha - det var SLET ikke sjovt  

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Tusind tak skal du have.... 

Så liiiidt søde

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, det var en rigtig god idé - så kan vi få noget tøse-fnidder og mændende kan se en fodboldkamp og dele et par øller Haha...

Uhh, har du en lang sommerferie søde? Snyyyyd

Har 3 uger, og skal i sommerhus i den ene, og ellers skal der nok indrettes børneværelse

Hehe ja lige præcis... Og så ved vi da nu at mænnerne har noget til fælles, kæresten her sætter stor pris på fodbold og øller hehe..

Tjaa, sådan da.. Al undervisning er ovre d. 9/6, og så har jeg en eksamen i uge 25 og en i uge 26, derefter er der ferie indtil jeg skal til eksamen igen i uge 33/34.. Jeg har godt nok et job, men det er ikke mere end et par vagter om ugen jeg plejer at have og så holder kæresten og jeg ferie sammen i uge 30-33, men helt hvad vi skal er ikke planlagt endnu..

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Hehe ja lige præcis... Og så ved vi da nu at mænnerne har noget til fælles, kæresten her sætter stor pris på fodbold og øller hehe..

Tjaa, sådan da.. Al undervisning er ovre d. 9/6, og så har jeg en eksamen i uge 25 og en i uge 26, derefter er der ferie indtil jeg skal til eksamen igen i uge 33/34.. Jeg har godt nok et job, men det er ikke mere end et par vagter om ugen jeg plejer at have og så holder kæresten og jeg ferie sammen i uge 30-33, men helt hvad vi skal er ikke planlagt endnu..

Dejligt de har noget de kan gå op i så... Hehe... Så kan det vidst ikke gå heeeelt galt

Uhh, træls med alle de eksamener, men hvor må det være skønt du snart har "ferie"  Åhh, jeg savner at være studerende.. Hehe...

Hvor lyder det bare dejligt - vil I ud og rejse, eller skal ferien holdes hjemme i Danmark?  

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Dejligt de har noget de kan gå op i så... Hehe... Så kan det vidst ikke gå heeeelt galt

Uhh, træls med alle de eksamener, men hvor må det være skønt du snart har "ferie"  Åhh, jeg savner at være studerende.. Hehe...

Hvor lyder det bare dejligt - vil I ud og rejse, eller skal ferien holdes hjemme i Danmark?  

Hehe nej det er jo lige det!!

Hehe ja det er noget træls at det meste af ferien skal gå med at læse, men sådan er det jo, jeg har lige et par hængepartier jeg gerne vil ha overstået, så jeg håber jeg kan holde til eksamen kun en måneds tid før termin..

Hvad laver du til hverdag søde, nu du ikke studerer mere?

Ååh jeg tror ikke vi skal ud at rejse, i så fald bliver det en afbudsrejse i slut juni/start juli, da det nok ikke er verdens bedste tidspunk med en flyvetur en måned til halvanden før termin.. Men muligvis en tur i sommerhus hvis vi kan finde noget til billige penge..

Hvor skal I i sommerhus henne?

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Hehe nej det er jo lige det!!

Hehe ja det er noget træls at det meste af ferien skal gå med at læse, men sådan er det jo, jeg har lige et par hængepartier jeg gerne vil ha overstået, så jeg håber jeg kan holde til eksamen kun en måneds tid før termin..

Hvad laver du til hverdag søde, nu du ikke studerer mere?

Ååh jeg tror ikke vi skal ud at rejse, i så fald bliver det en afbudsrejse i slut juni/start juli, da det nok ikke er verdens bedste tidspunk med en flyvetur en måned til halvanden før termin.. Men muligvis en tur i sommerhus hvis vi kan finde noget til billige penge..

Hvor skal I i sommerhus henne?

Åhh, savner nu slet slet ikke eksamenerne, men de lange ferier ville jeg ønske jeg stadig havde

Hvad læser du nu her søde?

Åhh ja, lad os ikke håbe han melder sin ankomst alt for lang tid før, du skulle helst nå alle eksamenerne

Blev udlært revisor i sommers, så slut med lange ferier... Hehe... Nu hedder det bare overarbejde

Nej, ville jeg heller ikke turde... Sæt nu den lille pludselig ville ud til sin mor og far før... Hehe... Men slut juni / start juli lyder meget fornuftigt

Vi skal en tur til Blokhus med mine forældre - glæder jeg mig rigtig rigtig meget til, selvom jeg ELSKER at komme udenlands

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Åhh, savner nu slet slet ikke eksamenerne, men de lange ferier ville jeg ønske jeg stadig havde

Hvad læser du nu her søde?

Åhh ja, lad os ikke håbe han melder sin ankomst alt for lang tid før, du skulle helst nå alle eksamenerne

Blev udlært revisor i sommers, så slut med lange ferier... Hehe... Nu hedder det bare overarbejde

Nej, ville jeg heller ikke turde... Sæt nu den lille pludselig ville ud til sin mor og far før... Hehe... Men slut juni / start juli lyder meget fornuftigt

Vi skal en tur til Blokhus med mine forældre - glæder jeg mig rigtig rigtig meget til, selvom jeg ELSKER at komme udenlands

Hehe nej jeg kunne nu også godt undvære de skide eksaminer.. Men jeg har desværre en del år tilbage med eksaminer, og lange ferie hehe..

Jeg læser til dyrlæge, er færdig med mit 2.år her til sommer..

Hehe ja det er jo lige det, ville være rart at få dem ud af verden så jeg kan fokusere fuldt og fast på bettemanden derefter..

Aarh det ikke sjovt med overarbejde, husk nu at passe på dig selv søde, min kæreste havde omkring 100 overarbejdstimer på 2½ måned her i starten af året og han gik altså fuldstændig ned med flaget og måtte sygemeldes med stress, ikke sjovt..

Nej lige præcis, jeg skal altså ikke nyde noget af at føde bettemanden højt i luften på flyveturen til/fra ferie..

Iih det lyder da godt nok også lækkert altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.