Maalene skriver:
Åhh, savner nu slet slet ikke eksamenerne, men de lange ferier ville jeg ønske jeg stadig havde 
Hvad læser du nu her søde?
Åhh ja, lad os ikke håbe han melder sin ankomst alt for lang tid før, du skulle helst nå alle eksamenerne 
Blev udlært revisor i sommers, så slut med lange ferier... Hehe... Nu hedder det bare overarbejde 
Nej, ville jeg heller ikke turde... Sæt nu den lille pludselig ville ud til sin mor og far før... Hehe... Men slut juni / start juli lyder meget fornuftigt 
Vi skal en tur til Blokhus med mine forældre - glæder jeg mig rigtig rigtig meget til, selvom jeg ELSKER at komme udenlands 
Hehe nej jeg kunne nu også godt undvære de skide eksaminer.. Men jeg har desværre en del år tilbage med eksaminer, og lange ferie hehe.. 
Jeg læser til dyrlæge, er færdig med mit 2.år her til sommer.. 
Hehe ja det er jo lige det, ville være rart at få dem ud af verden så jeg kan fokusere fuldt og fast på bettemanden derefter.. 
Aarh det ikke sjovt med overarbejde, husk nu at passe på dig selv søde, min kæreste havde omkring 100 overarbejdstimer på 2½ måned her i starten af året og han gik altså fuldstændig ned med flaget og måtte sygemeldes med stress, ikke sjovt..
Nej lige præcis, jeg skal altså ikke nyde noget af at føde bettemanden højt i luften på flyveturen til/fra ferie.. 
Iih det lyder da godt nok også lækkert altså...