Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Ja, har hørt om flere der har haft succes med at tage i IKEA - så det kan vi jo gøre (og så har vi ENDNU en undskyldning for at komme i IKEA) Haha...

Hvor i landet bor du sådan ca? Så laver vi da en tur sammen... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Ja helt sikkert, og nej det jo liige det, så hvis jeg alligevel er derovre, kunne jeg jo nok godt lige finde tiden til at komme en smut forbi så de små kan møde hinanden..

Hehe ja jeg synes godt nok også tiden flyver afsted hehe, snart er der sommerferie og når sommerferien er omme så kan det ske anytime hehe..

Hvor dejligt at hun fandt den så hurtigt, lillepigen var rigtig nok artig så..

Hehe jeeps det er så mig, men man er vel lovligt undskyldt hehe...

Ja, det kunne da bare være rigtig hyggeligt - og hvem ved, kan jo være lillepigen og mig så skal på en dsb-rejse over til lilleprinsen og dig efterfølgende

Ja, det er SÅ skønt... 34 dage til sommerferien og efter sommerferien er der 20 dage og så hedder det barsel (og JA, jeg tæller ned) Haha...

Ja, det synes jeg ihvertfald du er... Hehe... Føler med dig søde

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Hvor i landet bor du sådan ca? Så laver vi da en tur sammen... ?

Horsens Hvad med dig?

Total ve-stimulerende-indkøbs-shopptur-til-IKEA

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Horsens Hvad med dig?

Total ve-stimulerende-indkøbs-shopptur-til-IKEA

Tæt på Kjellerup... 9 km fra Silkeborg... 

Anmeld

21. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ja, det er til at holde ud endnu - ellers må jeg få en henvisning til en fys Så skal det nu nok gå søde...

Uhh, lyder ikke rart med vand i kroppen - er jeg også begyndt at få - men det ryger heldigvis hurtigt af efter fødslen

Haha - åhh, kan jeg lige forestille mig, bliver SÅ dejligt for jer, at få ham i armene Ihh, det er SÅ vildt, at han altså snart kommer...

Håber ikke du kommer til at gå over tid, men hvis du nu gør, er det lige før du kan ramme min fødselsdag den 19. juli Men håber nu ikke for dig, at det bliver aktuelt søde

I er måske ikke kommet jer nærmere et navn endnu?

Nej, vi er heller ikke kommet videre - skrev 15-20 navne op den anden dag tror jeg, og kæresten gik bare amok med at strege ud... Hehe... Tror navnene, der var tilbage var Isabella, Josephine, Sophie og Frederikke... MÆND

Håber at han kommer til tiden Om ik andet kan han komme d. 10. juli. Der havde min far fødselsdag, så det ville være lidt sjovt.

Men han er nu velkommen til at komme før termin Det ville være fint med et juni barn

Vi har slet ik talt nærmere navne. Tror vi begge lige skal tygge på de forskellige navne. Og så blir vi forhåbentlig enige en dag

Jeg er helt vild med Josepine! Hedder min kusine, så ville ikke selv kunne bruge det. Men det er super sødt!

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Tæt på Kjellerup... 9 km fra Silkeborg... 

Så skal vi da ihverfald begge to til IKEA i Århus, når det er - så det passer jo rigtig godt

Anmeld

21. maj 2011

Najsen86

hvor er du smuk søde.. og fin fin mave

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Så skal vi da ihverfald begge to til IKEA i Århus, når det er - så det passer jo rigtig godt

Hehe det kunne være så hyggeligt... Håber så inderligt at alt det opkast og kvalme snart stopper.... 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Håber at han kommer til tiden Om ik andet kan han komme d. 10. juli. Der havde min far fødselsdag, så det ville være lidt sjovt.

Men han er nu velkommen til at komme før termin Det ville være fint med et juni barn

Vi har slet ik talt nærmere navne. Tror vi begge lige skal tygge på de forskellige navne. Og så blir vi forhåbentlig enige en dag

Jeg er helt vild med Josepine! Hedder min kusine, så ville ikke selv kunne bruge det. Men det er super sødt!

Ja, det kunne da være rigtig rigtig fint, hvis han kom der så

Uhh ja, efter uge 37 er han mere end velkommen

Ja, kan jeg godt forstå søde - det kan godt gå lidt i hårdknude alt det navnesnak

Ja, kan nu også godt lige Josephine, men ved ikke helt om det nu bliver et boom efter prinsessen har fået det navn... Men er træt af manden ikke er mere modtagelig overfor nye idéer... Hehe... Så er det altså ikke nemt

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, det kunne da bare være rigtig hyggeligt - og hvem ved, kan jo være lillepigen og mig så skal på en dsb-rejse over til lilleprinsen og dig efterfølgende

Ja, det er SÅ skønt... 34 dage til sommerferien og efter sommerferien er der 20 dage og så hedder det barsel (og JA, jeg tæller ned) Haha...

Ja, det synes jeg ihvertfald du er... Hehe... Føler med dig søde

Aarh ja, det skal I i hvert fald være mere end velkomne til, kunne da være rigtig hyggeligt... 

Hehe ja det er skønt, og det er bare SÅ meget tilladt at tælle altså, jeg synes det er god stil hehe...

Tak søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.