Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.357 visninger
161 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Maalene

Heej piger

Så nåede vi uge 23, og hvor er det bare skønt at mærke hende mosle runde derinde hver dag

Nå, nu bliver min identitet så afsløret - var til konfirmation, og så skulle det jo lige udnyttes, at håret sad godt, man havde fin kjole på og sådan Og så er der vel ingen grund til at gemme sig længere?

Tror I så ikke, at der var en fugl der sked på mig, da vi stod og ventede på at skulle ind og spise i går?   Aaaaaaad... Og alle sagde bare: "det betyder altså held" - ja tak, følte mig godt nok ikke særlig heldig der Haha...

Hav en skøn aften de damer og tak fordi I kiggede med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Heej piger

Så nåede vi uge 23, og hvor er det bare skønt at mærke hende mosle runde derinde hver dag

Nå, nu bliver min identitet så afsløret - var til konfirmation, og så skulle det jo lige udnyttes, at håret sad godt, man havde fin kjole på og sådan Og så er der vel ingen grund til at gemme sig længere?

Tror I så ikke, at der var en fugl der sked på mig, da vi stod og ventede på at skulle ind og spise i går?   Aaaaaaad... Og alle sagde bare: "det betyder altså held" - ja tak, følte mig godt nok ikke særlig heldig der Haha...

Iih hvor er du altså fin søde.. Og sikke stor din babybule er blevet, og rigtig rigtig fin, lillepigen må rigtig hygge sig derinde...

Hehe nej det er aldrig fedt at blive skidt på jo, meeen man må jo se det positive i alt..

Anmeld

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Heej piger

Wauu hvor er du smuk 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Iih hvor er du altså fin søde.. Og sikke stor din babybule er blevet, og rigtig rigtig fin, lillepigen må rigtig hygge sig derinde...

Hehe nej det er aldrig fedt at blive skidt på jo, meeen man må jo se det positive i alt..

Tusind tak søde

Skal vi ikke snart se billeder af lillemandens hule også?

Ja, hun hygger sig rigtigt... Hehe... Mor her døjer med vand i benene allerede, men så længe prinsessen har det godt, så tager vi jo gladeligt både vand, fuglelorte og hvad som helst andet med

Er du begyndt at mærke sparkene fra lillemanden?

Anmeld

21. maj 2011

Trine89

årrrh hvor er du bare bare smuk og den mave sidder jo SÅ flot på dig.. 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Wauu hvor er du smuk 

Århh, tusind mange tak

Det varmer, når man føler sig lidt som en flodhest allerede  Hehe...

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Trine89 skriver:

årrrh hvor er du bare bare smuk og den mave sidder jo SÅ flot på dig.. 

Tusind mange tak søde

Kan kun sige det samme om din flotte mave

Håber jeres lille prinsesse har det rigtig godt inde i mors mave

Anmeld

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Århh, tusind mange tak

Det varmer, når man føler sig lidt som en flodhest allerede  Hehe...

Der er ik meget flodhest over dig. Du er smuk 

Anmeld

21. maj 2011

Trine89

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde

Kan kun sige det samme om din flotte mave

Håber jeres lille prinsesse har det rigtig godt inde i mors mave

Det er jeg sikker på hun har.. hehe.. hun tumler hvertfald godt og grundigt der inde

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Skal vi ikke snart se billeder af lillemandens hule også?

Ja, hun hygger sig rigtigt... Hehe... Mor her døjer med vand i benene allerede, men så længe prinsessen har det godt, så tager vi jo gladeligt både vand, fuglelorte og hvad som helst andet med

Er du begyndt at mærke sparkene fra lillemanden?

Joo det skal I da, det har jeg godt nok ikke været alt for god til at få gjort på det sidste hehe... Meen jeg må lige få kæresten til at knipse lidt med spejlreflekskameraet igen så I kan se hvor meget den er vokset..

Hehe ååh ja hvad man dog ikke må finde sig i for de små guldklumper..

Jeg er også godt plaget af vand i kroppen, dog aller mest i fingrene og lidt i fødderne efter en lang dag, og så har jeg forfærdelig meget halsbrand til tider, tror jeg snart skal på apoteket og have noget for det..

Men ja jeg mærker lillemanden hver dag, det er sååå skønt, lige siden MD har jeg mærket ham hver dag..

Og så var vi til første jordemoderbesøg i tirdags og alt var som det skulle være, blodtrykket var fint og hjertelyden var super og symfyse-fundusmålet sagde 21cm..

Har du været til dit første jordemoderbesøg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.