SkrukNu skriver:
Ja jeg synes godt nok også det er tidligt og det synes jordemoderen egentlig også, meeen ja det må være varmen og eftersom blodtrykket var helt normalt så var hun i hvert fald ikke bekymret.. 
Ja lige præcis, mælk og en lille kiks hjælper et langt stykke hen ad vejen, meen jeg tror desværre ikke helt det er nok mere.. Og i alle fald er det i hvert fald rart at have, hvis det nu skulle være.. 
Iih ja det er så dejligt og livsbekræftende at mærke de små, og dejligt at høre du også mærker lillepigen hver dag... 
Ja vi hørte nemlig hjertelyden på ham og den var rigtig fin og tydelig og så målte hun min mave(symfyse-fundus målet) og det lå rigtig fint på normal kurven.. 
Jeg tror nu egentlig det er meget standart med de tider der.. Jeg havde nemlig min første tid d. 5/4, men der havde jeg desværre en eksamen og så var jeg simpelthen for langsom til at få aflyst min tid, du ved man tænker det gør jeg i morgen og så glemmer man det og før man ved af det er der kun to dage til man skulle afsted, sååå det var jo fuldt booket lææænge, så jeg måtte bare tage den tid jeg kunne få jo..
Mit næste besøg er d. 12 juli.. 
Jamen så passer tiderne jo alligevel
Hihi... Hvor sjovt - man må sige vi følges rigtig pænt ad - skyder på vi føder samme dag
Hehe...
Dejligt alt var som det skulle være - og vand i kroppen ryger da lyn-hurtigt af efter fødslen, så det er heldigvis ikke det værste, selvom det er sk*de træls
Hihi...
Ja, så vildt at høre hjerte banke afsted derinde - synes det er SÅ fantastisk 
Ja, kiks og mælk er rigtig godt når det er, men kan godt være det mest effektive er, at få fingre i noget mod halsbrand - sæt nu du løb tør for kiks og mælk - KRISE