Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Nej det er der ikke, 5 uger - det lige om lidt, det slet ikke til at forstå, men hold op hvor jeg glæder mig, kan slet ikke vente mere

Det forstår jeg virkelig godt

Ved hvor utålmodig jeg selv er, og tør da slet ikke tænke på, hvordan det så bliver i uge 36... Hehe... Men ihh, hvor er det altså dejligt for jer, at det altså er lige om snart nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Kan godt følge dig - min søster og hendes kæreste ville heller ikke vide det, og det var SÅ fedt synes jeg

Men jeg er aaalt for nysgerrig, kan slet ikke vente 9 måneder

Synes faktisk også man fik et helt andet forhold til hende derinde, efter vi fik og vide, at det var en lille pige, som lå derinde - men ikke sikkert du har det ligesådan, håber ihvertfald I bliver enige, lidt ærgerligt, hvis du gerne vil vente med at høre det

Jeg var 13+3 da vi var til NF - ved ikke om de par ekstra dage gør en stor forskel, men spændende bliver det ihvertfald, glæder mig rigtig meget til en update

Tak. Jeg skal nok opdatere 

I øvrigt dejligt at få ansigt på dig 

Anmeld

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Kan godt følge dig - min søster og hendes kæreste ville heller ikke vide det, og det var SÅ fedt synes jeg

Men jeg er aaalt for nysgerrig, kan slet ikke vente 9 måneder

Synes faktisk også man fik et helt andet forhold til hende derinde, efter vi fik og vide, at det var en lille pige, som lå derinde - men ikke sikkert du har det ligesådan, håber ihvertfald I bliver enige, lidt ærgerligt, hvis du gerne vil vente med at høre det

Jeg var 13+3 da vi var til NF - ved ikke om de par ekstra dage gør en stor forskel, men spændende bliver det ihvertfald, glæder mig rigtig meget til en update

Tak. Jeg skal nok opdatere 

I øvrigt dejligt at få ansigt på dig 

Anmeld

21. maj 2011

B&J

Maalene skriver:

Ja, næste gang må vi altså købe en lotto og se, om der virkelig er noget om det Haha...

jaa ud og kald på duerne vi har så mange lige her omkring

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Eeew, jeg kan godt forstå at du synes, at fulgeklatten var ulækker... Selvom det betyder held

Din mave er bare rigtig fin!  Det er altid dejligt at få sat ansigt på en profil og mave. Man har jo fået sig nogle forestillinger

Ja, det får man nemlig hurtigt dannet sig - og sjovt så forskellig fra sandheden det ofte kan være

Tusind mange tak - håber alt er vel hos jer søde 

Anmeld

21. maj 2011

Happiness

WauW Hvor er du smuk søde! Du stråler jo helt vildt! SJovt jeg havde forestillet dig mørkhåret Ved ikke lige hvorfor. Men rart at få ansigt på

Og hold op hvor er  maven blevet fin!

Hvordan går det med bækkensmerterne?

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Både dig og maven

Uhh, det kan jeg godt se, hvor tæt på termin har du fødselsdag?

Ja, her er der heldigvis ikke rigtig nogle fødselsdage i september, men min farmor og farfar skal afsted på ferie 3 dage op til termin, så der har jeg fået besked på ikke og føde, min mor og far skal i sommerhus en uge under termin og svigerforældrene skal ud og rejse en uge efter termin... Haha... Så her er det heller ikke så nemt

Tak søde... 

Jeg har fødselsdag 15. september og termin 19. september, hvor kæresten's niece har fødselsdag... 

Ja det er da heller ikke lige nemt med dig... 

Anmeld

21. maj 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Ja, det får man nemlig hurtigt dannet sig - og sjovt så forskellig fra sandheden det ofte kan være

Tusind mange tak - håber alt er vel hos jer søde 

Ja, det er sjovt, selvom man ikke har noget at lægge det i. Jeg havde faktisk forestillet mig, at du var lyshåret, men derimod med et smalt ansigt... Men du ser meget yndig ud

Nu har jeg et rigtig billede for mit blik, der popper op, når jeg læser dine indlæg

Det går fint nok her. Lige nu venter vi på svar fra Riget om, hvornår vi skal ind til en samtale/infomøde.

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Ja jeg synes godt nok også det er tidligt og det synes jordemoderen egentlig også, meeen ja det må være varmen og eftersom blodtrykket var helt normalt så var hun i hvert fald ikke bekymret..

Ja lige præcis, mælk og en lille kiks hjælper et langt stykke hen ad vejen, meen jeg tror desværre ikke helt det er nok mere.. Og i alle fald er det i hvert fald rart at have, hvis det nu skulle være..

Iih ja det er så dejligt og livsbekræftende at mærke de små, og dejligt at høre du også mærker lillepigen hver dag...

Ja vi hørte nemlig hjertelyden på ham og den var rigtig fin og tydelig og så målte hun min mave(symfyse-fundus målet) og det lå rigtig fint på normal kurven..

Jeg tror nu egentlig det er meget standart med de tider der.. Jeg havde nemlig min første tid d. 5/4, men der havde jeg desværre en eksamen og så var jeg simpelthen for langsom til at få aflyst min tid, du ved man tænker det gør jeg i morgen og så glemmer man det og før man ved af det er der kun to dage til man skulle afsted, sååå det var jo fuldt booket lææænge, så jeg måtte bare tage den tid jeg kunne få jo..

Mit næste besøg er d. 12 juli..

Jamen så passer tiderne jo alligevel Hihi... Hvor sjovt - man må sige vi følges rigtig pænt ad - skyder på vi føder samme dag Hehe...

Dejligt alt var som det skulle være - og vand i kroppen ryger da lyn-hurtigt af efter fødslen, så det er heldigvis ikke det værste, selvom det er sk*de træls Hihi...

Ja, så vildt at høre hjerte banke afsted derinde - synes det er SÅ fantastisk

Ja, kiks og mælk er rigtig godt når det er, men kan godt være det mest effektive er, at få fingre i noget mod halsbrand - sæt nu du løb tør for kiks og mælk - KRISE

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Secrets skriver:

NEj hvor er mavsen blevet stor og flot! Lækkert! Og btw enormt dejligt at få ansigt på dig endelig Du er super køn

Tusind tak søde - og mange gange i lige måde, rigtig skønt profilbillede du har fået dig

Ja, den vokser lystigt derudaf... Hehe... SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.