Maalene skriver:
Ja, gør det søde - vil vente i spænding på at se billeder 
Åhh, hvor træls - synes det er tidligt vi har fået vand i kroppen, men sådan er det nok bare i den her varme... Hehe...
Ja, det lyder som en god idé, har jeg også til tider, og det er ret ubehageligt... Men heldigvis ikke så slemt for mig, men smut du afsted, så du kan slippe for det trælse halsbrand 
Dejligt at høre søde - er faktisk også siden MD jeg har mærket hende hver dag, det er bare så fantastisk 
Ej, hvor lækkert - fik I så også hørt hjertelyd?
Var til første jordemoder besøg allerede midt i april, og skal først afsted igen den 13. juli... Sjovt der er så stor forskel på de forskellige hospitaler 
Ja jeg synes godt nok også det er tidligt og det synes jordemoderen egentlig også, meeen ja det må være varmen og eftersom blodtrykket var helt normalt så var hun i hvert fald ikke bekymret.. 
Ja lige præcis, mælk og en lille kiks hjælper et langt stykke hen ad vejen, meen jeg tror desværre ikke helt det er nok mere.. Og i alle fald er det i hvert fald rart at have, hvis det nu skulle være.. 
Iih ja det er så dejligt og livsbekræftende at mærke de små, og dejligt at høre du også mærker lillepigen hver dag... 
Ja vi hørte nemlig hjertelyden på ham og den var rigtig fin og tydelig og så målte hun min mave(symfyse-fundus målet) og det lå rigtig fint på normal kurven.. 
Jeg tror nu egentlig det er meget standart med de tider der.. Jeg havde nemlig min første tid d. 5/4, men der havde jeg desværre en eksamen og så var jeg simpelthen for langsom til at få aflyst min tid, du ved man tænker det gør jeg i morgen og så glemmer man det og før man ved af det er der kun to dage til man skulle afsted, sååå det var jo fuldt booket lææænge, så jeg måtte bare tage den tid jeg kunne få jo..
Mit næste besøg er d. 12 juli..