Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Hvor er det vildt altså

Spændende om I kan få et bud på kønnet så (hvis I altså vil vide det) Det fik vi, og kender 3 andre par som også fik det, og de fik allesammen det rigtige bud til NF

Egentlig havde vi snakket om vi ikke ville vide det. Men nu vil manden gerne. Jeg har ellers drømt om ikke at vide det før fødslen  Vil virkelig gerne have den oplevelse det er. 

Manden siger han har brug for at vide det for at kunne knytte sig mere til det... Det er måske meget almindeligt?

På den anden side tænker jeg, at er det også underligt at vide, at lægerne kender kønnet, men at vi ikke gør, hvis det er. 

Det er vildt hvis de kan se køn på Tirsdag. Da er jeg 12+5-6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

B&J

Maalene skriver:

Det kan jeg godt forstå, kunne slet ikke genkende dig, det var navnet der "afslørede" dig - rigtig rigtig flot

Og skønt billede af sønne-mand også Hihi...

Haha - de sagde også allesammen jeg skulle købe en lottokupon i går, men det nåede jeg desværre ikke... Hehe... Tror heller ikke det gør den store forskel, om man er blevet skidt på inden eller ej

Taak igen

hihihi nej det tror jeg heller ikke, men vi finder jo heller aldrig ud af det for min kæreste købt heller ikke noget vi kunne være heldige på øv øv.. men pyt vi klare det nok for denne gang ind til vi bliver skidt på igen

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Hehe håber det er min mave du snakker om....  

Det var så lidt... 

Jaaa, det bliver skønt...  Håber ikke jeg ligger og presser på min fødselsdag.. September er ikke lige den fedeste måned for mig at have termin i... Der er stort set fødselsdag næsten hver dag... 

Både dig og maven

Uhh, det kan jeg godt se, hvor tæt på termin har du fødselsdag?

Ja, her er der heldigvis ikke rigtig nogle fødselsdage i september, men min farmor og farfar skal afsted på ferie 3 dage op til termin, så der har jeg fået besked på ikke og føde, min mor og far skal i sommerhus en uge under termin og svigerforældrene skal ud og rejse en uge efter termin... Haha... Så her er det heller ikke så nemt

Anmeld

21. maj 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde

Nu er der heller ikke længe til lillemandens ankomst - uhh, hvor jeg glæder mig til at se jeres lille vidunder

Nej det er der ikke, 5 uger - det lige om lidt, det slet ikke til at forstå, men hold op hvor jeg glæder mig, kan slet ikke vente mere

Anmeld

21. maj 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Heej piger

Så nåede vi uge 23, og hvor er det bare skønt at mærke hende mosle runde derinde hver dag

Nå, nu bliver min identitet så afsløret - var til konfirmation, og så skulle det jo lige udnyttes, at håret sad godt, man havde fin kjole på og sådan Og så er der vel ingen grund til at gemme sig længere?

Tror I så ikke, at der var en fugl der sked på mig, da vi stod og ventede på at skulle ind og spise i går?   Aaaaaaad... Og alle sagde bare: "det betyder altså held" - ja tak, følte mig godt nok ikke særlig heldig der Haha...

Hav en skøn aften de damer og tak fordi I kiggede med

Eeew, jeg kan godt forstå at du synes, at fulgeklatten var ulækker... Selvom det betyder held

Din mave er bare rigtig fin!  Det er altid dejligt at få sat ansigt på en profil og mave. Man har jo fået sig nogle forestillinger

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

NovaNataly skriver:

Hvor er du bare smuk

Jeg glæder mig så meget til at jeg ser sådan ud... Kan næsten ikke vente.. Det er det samme med min kæreste.. Han går helen tiden og siger: "Kan du ikke blive stor med det samme, så der kan ske noget?"

Men det hele tager jo tid... Glæder mig bare rigtig meget til at mærke liv derinde

Mange knus og kram fra Camilla

Århh, tusind mange tak

Uhh, kan tydeligt huske det, det kan kun gå for langsomt med maven vokser... Hehe... Hvis det kan trøste dig, så er tiden bare FLØJET afsted, synes ikke det føles som mere en en måned siden, jeg stod med en positiv test, men nu er det altså ved at være 4½ måned siden

Det er så livsbekræftende, at mærke ens guldklump puffe og mosle rundt derinde - du har SÅ meget at glæde dig til

Glæder mig rigtig meget til at følge dig, og nyyyyd det så længe du kan være i dit almindelige tøj - inden du får set dig om render du rundt med en flot struttende mave og en meget aktiv søn eller datter, som bare slår løs på indersiden af din mave

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, gør det søde - vil vente i spænding på at se billeder

Åhh, hvor træls - synes det er tidligt vi har fået vand i kroppen, men sådan er det nok bare i den her varme... Hehe...

Ja, det lyder som en god idé, har jeg også til tider, og det er ret ubehageligt... Men heldigvis ikke så slemt for mig, men smut du afsted, så du kan slippe for det trælse halsbrand

Dejligt at høre søde - er faktisk også siden MD jeg har mærket hende hver dag, det er bare så fantastisk

Ej, hvor lækkert - fik I så også hørt hjertelyd?

Var til første jordemoder besøg allerede midt i april, og skal først afsted igen den 13. juli... Sjovt der er så stor forskel på de forskellige hospitaler

Ja jeg synes godt nok også det er tidligt og det synes jordemoderen egentlig også, meeen ja det må være varmen og eftersom blodtrykket var helt normalt så var hun i hvert fald ikke bekymret..

Ja lige præcis, mælk og en lille kiks hjælper et langt stykke hen ad vejen, meen jeg tror desværre ikke helt det er nok mere.. Og i alle fald er det i hvert fald rart at have, hvis det nu skulle være..

Iih ja det er så dejligt og livsbekræftende at mærke de små, og dejligt at høre du også mærker lillepigen hver dag...

Ja vi hørte nemlig hjertelyden på ham og den var rigtig fin og tydelig og så målte hun min mave(symfyse-fundus målet) og det lå rigtig fint på normal kurven..

Jeg tror nu egentlig det er meget standart med de tider der.. Jeg havde nemlig min første tid d. 5/4, men der havde jeg desværre en eksamen og så var jeg simpelthen for langsom til at få aflyst min tid, du ved man tænker det gør jeg i morgen og så glemmer man det og før man ved af det er der kun to dage til man skulle afsted, sååå det var jo fuldt booket lææænge, så jeg måtte bare tage den tid jeg kunne få jo..

Mit næste besøg er d. 12 juli..

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

NEj hvor er mavsen blevet stor og flot! Lækkert! Og btw enormt dejligt at få ansigt på dig endelig Du er super køn

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Egentlig havde vi snakket om vi ikke ville vide det. Men nu vil manden gerne. Jeg har ellers drømt om ikke at vide det før fødslen  Vil virkelig gerne have den oplevelse det er. 

Manden siger han har brug for at vide det for at kunne knytte sig mere til det... Det er måske meget almindeligt?

På den anden side tænker jeg, at er det også underligt at vide, at lægerne kender kønnet, men at vi ikke gør, hvis det er. 

Det er vildt hvis de kan se køn på Tirsdag. Da er jeg 12+5-6 

Kan godt følge dig - min søster og hendes kæreste ville heller ikke vide det, og det var SÅ fedt synes jeg

Men jeg er aaalt for nysgerrig, kan slet ikke vente 9 måneder

Synes faktisk også man fik et helt andet forhold til hende derinde, efter vi fik og vide, at det var en lille pige, som lå derinde - men ikke sikkert du har det ligesådan, håber ihvertfald I bliver enige, lidt ærgerligt, hvis du gerne vil vente med at høre det

Jeg var 13+3 da vi var til NF - ved ikke om de par ekstra dage gør en stor forskel, men spændende bliver det ihvertfald, glæder mig rigtig meget til en update

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

B&J skriver:

Taak igen

hihihi nej det tror jeg heller ikke, men vi finder jo heller aldrig ud af det for min kæreste købt heller ikke noget vi kunne være heldige på øv øv.. men pyt vi klare det nok for denne gang ind til vi bliver skidt på igen

Ja, næste gang må vi altså købe en lotto og se, om der virkelig er noget om det Haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.