Guldklumpen uge 23 (22+0) <3 <3 + det er så mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Maalene

Christina.78 skriver:

Hihi, når du engang rejser dig op, må du da gerne undersøge det og så lige skrive engang..

Det skal jeg nok lige gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

twinny

Maalene skriver:

Århh, du er sød  

Tusind mange tak for de søde ord - håber alt går godt hos dig og de 2 små krudtugler

mange tak..  alt går vildt godt...

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Århh, hvor er du sød smukke - i lige måde

Ja, købte også en lotto i går - men ingen gevinst... Hehe... Den skulle nok have været købt i fredags

Tak.

Jeg gjorde det samme, men heller ikke nogen gevidst her... Vi må gøre det fredag næste gang

Anmeld

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Uhh, hvor bliver det spændende

Krydser alt hvad jeg kan for h*n ligger rigtigt - glæder mig til en update i morgen  

tak.

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Tak.

Jeg gjorde det samme, men heller ikke nogen gevidst her... Vi må gøre det fredag næste gang

Ja, det er vi vidst nødt til søde - der er jo stort set nogen der vinder hver uge, og det kan jo ligeså godt være os, som hvem som helst anden Hehe...

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det er vi vidst nødt til søde - der er jo stort set nogen der vinder hver uge, og det kan jo ligeså godt være os, som hvem som helst anden Hehe...

Ja, jeg synes også det er mere fair, at vi vinder end folk der har, hvad de har brug for.

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja, jeg synes også det er mere fair, at vi vinder end folk der har, hvad de har brug for.

Ja nemlig ja - vi to har masser at bruge penge på lige nu

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja nemlig ja - vi to har masser at bruge penge på lige nu

Vi mangler stadig barnevogn og autostole til vores tøser, så allerede der kan jeg nemt bruge 10000 kr. Derudover mangler vi en vaskemaskine og vi kunne da også godt tænke os både tørretumbler og opvaskemaskine. Plus et kørekort til mig og en bil ville også være lækkert. Så hvis man vandt rigtig mange penge, ja så ville hund og hus da også være dejligt. hmmm dejlige drømme.

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Vi mangler stadig barnevogn og autostole til vores tøser, så allerede der kan jeg nemt bruge 10000 kr. Derudover mangler vi en vaskemaskine og vi kunne da også godt tænke os både tørretumbler og opvaskemaskine. Plus et kørekort til mig og en bil ville også være lækkert. Så hvis man vandt rigtig mange penge, ja så ville hund og hus da også være dejligt. hmmm dejlige drømme.

Åhh ja, det kan jeg godt se søde

Der er nok og bruge penge på så... Det skal nu nok komme en dag

Mine svigerforældre var så søde og give os barnevognen, og så købte vi en autostol for vores skattepenge - så vi er ved at have godt styr på det hele

Blev forresten rådet til i Ønskebørn senest at købe barnevogn i maj, da fabrikkerne lukkede ned over sommeren, og det så ikke var sikkert vi kunne nå og få en - ved ikke om det passer, men kan være I skal have undersøgt det?

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Åhh ja, det kan jeg godt se søde

Der er nok og bruge penge på så... Det skal nu nok komme en dag

Mine svigerforældre var så søde og give os barnevognen, og så købte vi en autostol for vores skattepenge - så vi er ved at have godt styr på det hele

Blev forresten rådet til i Ønskebørn senest at købe barnevogn i maj, da fabrikkerne lukkede ned over sommeren, og det så ikke var sikkert vi kunne nå og få en - ved ikke om det passer, men kan være I skal have undersøgt det?

Vi bestiller fra Polen, så håber de kun har lukket i industriferien. Vi bestiller det sekundt, vi for depositum tilbage fra den gamle lejlighed, der skulle meget gerne komme penge nok til barnevogn, brugte autostole og en ny vaskmaskine + lidt mere, som skal på en opsparing.

Men jo, vi skal nok lige have fat i dem, men det er over nettet vi bestiller, ikke i en butik, så håber det måske gør problemet mindre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.