Jeg fik mit første barn som 21 årig, og jeg vil da ikek sige jeg følte mig ung, men jeg følte mig da heller ikke gammel... Jeg havde det sådan, at jeg var den perfekte alder til og blive mor, efter min egen mening!! Jeg har skam heller ikke mødt nogen som synes det var for tidligt jeg blev mor... Men tilgengæld mødt mange der er misundelige

Hvis du føler dig som ung mor, så er du det også... Alderen kan jo ikke rigtig sige om man er ung eller gammel mor.. For synes man selv man er en ung og god mor, jamen så er man da også det, og det kan ingen tage fra os!! I hvert fald ikke fra mig....
Jeg synes da også at nogen af dem der får børn som 30 årig er unge, men det kommer jo an på hvordan man er til det, og hvorhenne man er i det stadie med ung/gammel....
Jeg tror de to gamle tanter i bussen har sagt sådan, fordi de måske mener det er ungt, hvis de ikke havde børn da de var i den alder, men først fik det senere... Eller de måske slet ikke har børn selv!!
Men havde det været mig der havde hørt dem snakke om det, kunne jeg godt ha fundet på og spørge dem om, hvad er det de mener en for ung mor er og hvorfor mener de det... For hvornår er man ikke en ung mor?
Karina som har Ida på 8 mdr + 1 dag
Anmeld