er man ung mor med 23 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2009

Nanna1985

Jeg blev gravid som 20 årige og fødte som 21 årige.. Jeg har skam os fået blikke og man kan se at folk tænker.. IIIHH unge pigebarn.. Har os fået en del kommentar både positive og negative.. Jeg er nu lige blevet 24 og venter vores andet lille vidunder barn Synes folk kigger mere nu end da jeg var 21.. Når jeg er ude at handle og jeg går med stor mave på og holder min datter på 2½ år i hånden, JA så bliver der TIT KIGGET langt efter mig

Jeg er LIGEGLAD.. De kan sige hvad de vil og tænke hvad de vil.. Jeg er rigtig god mor og mine børn mangler intet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Lunae

Hejsa! 

Jeg er knap 23 og venter mit første barn! Jeg bliver en ung mor, ingen tvivl om det. Men det er da fantastisk at få børn som ung. Mine børn får rigtig gavn af deres bedsteforældre og de får endda 3 oldemødre! Det er da en ønskesituation. Jeg synes ikke at alder hænger sammen med hvordan man er som mor. Det handler i langt højere grad om, hvor man er i sit liv og om man er klar til at forsørge et andet menneske! Så alle unge mødre - Der er SÅ mange fordele ved at være ung - HUSK DET!

Anmeld

12. september 2009

tumle81

Jeg blev selv mor til min store pige 14 dage inden jeg blev 23 år...
Jeg synes jeg var ung, men det var jo planlagt og hun var bestemt vores lille ønske barn!!
I dag er jeg 28 år og gravid med mit 3. barn som kommer til verden om små 7 uger. Jeg føler mig stadig ung, og er glad for at kunne være ung med mine børn, også når de bliver teenager osv...
Synes det er dejligt at de også har friske og "unge" bedsteforældre samt har 3 oldeforældre stadigvæk...
Knus Kathrina 33+4

Anmeld

12. september 2009

tumle81

Jeg blev selv mor til min store pige 14 dage inden jeg blev 23 år...
Jeg synes jeg var ung, men det var jo planlagt og hun var bestemt vores lille ønske barn!!
I dag er jeg 28 år og gravid med mit 3. barn som kommer til verden om små 7 uger. Jeg føler mig stadig ung, og er glad for at kunne være ung med mine børn, også når de bliver teenager osv...
Synes det er dejligt at de også har friske og "unge" bedsteforældre samt har 3 oldeforældre stadigvæk...
Knus Kathrina 33+4

Anmeld

12. september 2009

Betina88

Jeg er 21 da jeg fik Phillip , og jeg føler mig mest gammel end en ung mor ..

Anmeld

12. september 2009

mor_sabina

lonemus skriver:

Nej, jeg vil ikke mene du kan kaldes for ung mor som 23-årig.
Lidt dobbeltmoralsk af de 2 damer, fordi i gamle dage - i deres tid, jamen så var man da ikke meget mere end 18-20-årig, da man fik sit første barn....det har de vist glemt!

Lone - som selv var 27, da jeg fik mit første barn!

Ja det tænkte jeg også, lur mig om de ikke selv var yngre Men kan da godt følge dem et stykke af vejen men tror nu ligeså vel man kan finde uansvarlige mødre på 35!?

Anmeld

12. september 2009

wamse

Jeg var 18 & 21 år, da jeg fik mine dejlige drenge, og i mine øjne en meget ung mor Tilgengæld var jeg lige knap 32, da jeg fik Lærke og følte mig som en oldsag

Anmeld

12. september 2009

Halbschön

Jeg er selv 21 og venter mit første barn... På nogle punkter føler jeg mig som ung mor, for i dagens DK er det ungt... Men min egen mor var os kun 21 da hun fik mig, og dengang blev det ikke anset for at være ung...

Sammenligner man det med den del der blir mødre som 16 årige, så føler jeg mig ikke som ung mor.. Hvor grænsen går, aner jeg ikke.. Kommer vel an på hvordan man er som person. Jeg er snart færdig med min uddannelse som sygeplejerske, og ifm. studiet og mine medstuderende føler jeg mig ikke som ung mor..

Hører da af og til lidt kommentarer og skal sikkert også nok få noget når lillemanden forhåbentligt snart kigger ud

Ser rigtig mange fordele ved at være unge forældre, har selv unge forældre og det har mine søskende og jeg haft stor glæde af hele livet.. Så det håber jeg også at lillemanden får

Anmeld

13. september 2009

JustAnotherName

Altså jeg er en ung mor på 30 år. :-) Jeg var så 25 år da jeg fik nr. 1 og har nu 2.

Men selv om vi to er unge mødre - så er vi sgu nok for gamle til at være med i De Unge Mødre! haha...

Jeg er lige fyldt 28 år og har 2 piger.
Jeg sagde selv noget i stil med "som ung mor til to små børn" ....hvortil min sundhedsplejerske fnøs og sagde "du er da ikke en UNG mor"

Men jeg føler mig ung!
Og har fået mine to børn indenfor blot 20 måneder.
Den første fik jeg da jeg var 26 og den næste som 27-årig.

Men nej, men skal tilsyneladende være ala "De Unge Mødre" (14-19 år eller der omkring) før man bliver antaget for at være rigtig ung....
....ellers vurderer folk jo nok bare på ens ydre, hvis ikke de kender én.

Mit svar skal forståes med et glimt i øjet. Jeg har det helt suverænt fint med at være blevet vaske-ægte "voksen" MOR 

Anmeld

13. september 2009

MissSophie

Renée88 skriver:

Jeg er selv 21 og venter mit første barn... På nogle punkter føler jeg mig som ung mor, for i dagens DK er det ungt... Men min egen mor var os kun 21 da hun fik mig, og dengang blev det ikke anset for at være ung...

Sammenligner man det med den del der blir mødre som 16 årige, så føler jeg mig ikke som ung mor.. Hvor grænsen går, aner jeg ikke.. Kommer vel an på hvordan man er som person. Jeg er snart færdig med min uddannelse som sygeplejerske, og ifm. studiet og mine medstuderende føler jeg mig ikke som ung mor..

Hører da af og til lidt kommentarer og skal sikkert også nok få noget når lillemanden forhåbentligt snart kigger ud

Ser rigtig mange fordele ved at være unge forældre, har selv unge forældre og det har mine søskende og jeg haft stor glæde af hele livet.. Så det håber jeg også at lillemanden får

Er bare nysgerrig, da jeg selv er 21 og er i gang med sygeplejeuddannelsen. Min kæreste og jeg overvejer nemlig at starte projekt baby snart, men er i tvivl om, hordan det vil passe bedst med uddannelsen. Jeg er på 3. semester, og tænker at det måske ville passe bedt hvis jeg holder barsel når jeg skulle være startet på 5. semester... Hvordan har I planlagt det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.