Anonym skriver:
Jamen det har du nok re ti.. Men som jeg også skrev tidligere så tænker jeg faktisk ikke nær så meget over det mere, men der kommer bare nogle dage ind imellem hvor det hele er noget møg og jeg synes det er dybt frustrerende og uretfærdigt at der ikke sker noget... Vi prøver at nyde tiden uden børn/graviditet, men det kan man bare ikke rigtigt når det ikke er det man vil jo...
Er som at sige til en han skal nyde sine grøntsager hvis han bare virkelig gerne vil have en stor rød bøf hehe.... 
Kan sagtens forstå dig.. Men tænker jo tit på det omvendte af hvad man har..
Lige som gravide kvinder tænker, ejj hvor ville det være dejligt at tage ud at rejse, (men måske ikke så ansvarsfuldt) Andre tænker på en kold øl, i forårssolen - mens alle bekymringerne er der med at på det hele til at fungere... Bliver jeg en god mor, har vi husket alt på ventelisten, bare scanningerne går godt osv... Samtidig med at alle minder en om alle de ting man skal huske man ikke skal når man er gravid - det er også hårdt, for i virkeligheden vil bare gerne nyde sin graviditet til de fulde fem hundrede
Der er jo intet i verden som at skabe et lille mirakel inden i sig..
Det er derfor jeg siger til dig at du skal huske at nyde din frihed, og dig og din mands alenetid nu... For hvis man dunke sig selv i hovedet med at man ikke bliver gravid, og man så når man er blevet det har alle de naturlige bekymringer man har når man skal være mor - så bliver det en hård omgang 
Men mon ikke din mave bare venter på at den helt perfekte lille guldklump kommer
håber ihvertfald det lykkedes for jer <3
Anmeld