Anonym skriver:
Hehe nej jeg tror heller ikke at der er så mange "hovsa" graviditeter.. Så svært som det er at time det helt præcist lyder det mærkeligt at så mange skulle være sket ved uheld...
Men ja kan godt være du har ret, er nok fordi vi står midt i det nu at vi føler det bare er møguretfærdigt det hele 
Håber der snart er gevinst 
Tjaa - min kæreste og jeg besluttede det, jeg smed P-pillerne, og ja - så blev jeg sq gravid i første forsøg... Såhh, min graviditet kunne da godt ha været en "hovsa-graviditet" Jeg tror tit det handler om, at man ikke skal (forstå mig ret" men køre sig selv op til det...
Kan sagtens forstå hvor frustrerende det må være, når det ikke lykkedes hurtigt - og tit bliver det endnu mere frustrerende, fordi man allerede efter man har haft ægløsning tænker om der nu er et barn denne her gang...
Jeg ved godt det lyder svært, men som andre siger, så prøv at tænk på noget andet - nyd den alene tid din kæreste og dig har nu, for snart når du bliver gravid er i afhængige og har ikke den frihed som i har nu.. Nyd hinanden og glem testene lidt...
Det er ikke for at lyde grov...
Anmeld