Hvor længe skal vi vente??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Men du må ikke misforstå mig, for jeg synes også det er møg uretfærdigt!! jeg har altid gået ind for køkultur men det er ligesom om jeg bliver overhørt

Lykke til, i hvert fald

Hehe ja køkultur er der i hvert fald ikke noget af i den her situation...

Træls at nogle bare skal være så uheldige altså, mens andre bare får gevinst med det samme.. Hvad har man dog gjort siden man skal straffes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Shibby

Anonym skriver:

Hold da op, det var godt nok også længe.....

Sygt meget. Man bliver ødelagt indefra..Vi har prøvet on off i 10 mdr nu. Skifter mening med jævne mellemrum fordi jeg ikke magter ansvaret som ligger på mig eftersom det er min ovn der skal lave kagen og det ikk virker til at lykkedes. Ikke fedt at det kan tage nogen minimal tid at lave en maizena shake and bake,og andre..De skal lave det heeelt fra bunden..sådan virker det..bare sagt med lidt andre ord!

Men jeg ved jo at det kan lykkedes. Min søn er mit bevis. Men det gør ikke ventetiden det lettere eller bedre. Jeg  for dig

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Shibby skriver:

Sygt meget. Man bliver ødelagt indefra..Vi har prøvet on off i 10 mdr nu. Skifter mening med jævne mellemrum fordi jeg ikke magter ansvaret som ligger på mig eftersom det er min ovn der skal lave kagen og det ikk virker til at lykkedes. Ikke fedt at det kan tage nogen minimal tid at lave en maizena shake and bake,og andre..De skal lave det heeelt fra bunden..sådan virker det..bare sagt med lidt andre ord!

Men jeg ved jo at det kan lykkedes. Min søn er mit bevis. Men det gør ikke ventetiden det lettere eller bedre. Jeg  for dig

Åhh, men kager lavet fra bunden er jo bare så meget bedre end shake and bake

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Haha.. Jamen du har fuldstændig ret... Det er uretfærdigt... Desuden har jeg faktisk heller aldrig haft succes med shake 'n bake kager, så det ligger måske bare i mine gener at det skal være besværligt...

Men det er da ikke helt fair at det skal være så nemt for nogle (ja måske de ikke engang prøver), mens vi andre skal kæmpe for det i Gud ved hvor lang tid....

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Åhh, men kager lavet fra bunden er jo bare så meget bedre end shake and bake

Hehe godt sagt

Anmeld

3. maj 2011

TroldeMor<3

Anonym skriver:

Hehe nej jeg tror heller ikke at der er så mange "hovsa" graviditeter.. Så svært som det er at time det helt præcist lyder det mærkeligt at så mange skulle være sket ved uheld...

Men ja kan godt være du har ret, er nok fordi vi står midt i det nu at vi føler det bare er møguretfærdigt det hele

Håber der snart er gevinst

Tjaa - min kæreste og jeg besluttede det, jeg smed P-pillerne, og ja - så blev jeg sq gravid i første forsøg... Såhh, min graviditet kunne da godt ha været en "hovsa-graviditet" Jeg tror tit det handler om, at man ikke skal (forstå mig ret" men køre sig selv op til det...

Kan sagtens forstå hvor frustrerende det må være, når det ikke lykkedes hurtigt - og tit bliver det endnu mere frustrerende, fordi man allerede efter man har haft ægløsning tænker om der nu er et barn denne her gang...

Jeg ved godt det lyder svært, men som andre siger, så prøv at tænk på noget andet - nyd den alene tid din kæreste og dig har nu, for snart når du bliver gravid er i afhængige og har ikke den frihed som i har nu.. Nyd hinanden og glem testene lidt...

Det er ikke for at lyde grov...

Anmeld

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg kan godt forstå det er frustrerende, men helt ærligt, så er 5 forsøg ikke mange i forhold til hvor længe der oftest går. 

Man siger at ca. 80% opnår graviditet inde for et år. Så der er noget tid at løbe på endnu før jeg synes i skal overveje at blive udredet. Lægerne vil oftest ikke se en før efter min. et år.

Men held og lykke med det. Håber i ikke skal vente længe 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

nattie skriver:

Tjaa - min kæreste og jeg besluttede det, jeg smed P-pillerne, og ja - så blev jeg sq gravid i første forsøg... Såhh, min graviditet kunne da godt ha været en "hovsa-graviditet" Jeg tror tit det handler om, at man ikke skal (forstå mig ret" men køre sig selv op til det...

Kan sagtens forstå hvor frustrerende det må være, når det ikke lykkedes hurtigt - og tit bliver det endnu mere frustrerende, fordi man allerede efter man har haft ægløsning tænker om der nu er et barn denne her gang...

Jeg ved godt det lyder svært, men som andre siger, så prøv at tænk på noget andet - nyd den alene tid din kæreste og dig har nu, for snart når du bliver gravid er i afhængige og har ikke den frihed som i har nu.. Nyd hinanden og glem testene lidt...

Det er ikke for at lyde grov...

Jamen det har du nok re ti.. Men som jeg også skrev tidligere så tænker jeg faktisk ikke nær så meget over det mere, men der kommer bare nogle dage ind imellem hvor det hele er noget møg og jeg synes det er dybt frustrerende og uretfærdigt at der ikke sker noget... Vi prøver at nyde tiden uden børn/graviditet, men det kan man bare ikke rigtigt når det ikke er det man vil jo...

Er som at sige til en han skal nyde sine grøntsager hvis han bare virkelig gerne vil have en stor rød bøf hehe....

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kan godt forstå det er frustrerende, men helt ærligt, så er 5 forsøg ikke mange i forhold til hvor længe der oftest går. 

Man siger at ca. 80% opnår graviditet inde for et år. Så der er noget tid at løbe på endnu før jeg synes i skal overveje at blive udredet. Lægerne vil oftest ikke se en før efter min. et år.

Men held og lykke med det. Håber i ikke skal vente længe 

Jeg har nu altid hørt at man kan begynde på udredning efter ½ år... Men er nu også kun sædprøven vi ville have lavet i første omgang...

Og ved godt at 5 mdr ikke er længe i forhold til hvad nogle andre går igennem, men det trøster altså ikke rigtigt

Om man går 5 mdr eller 5 år, så er det jo stadig frustrerende når man forventer/håber det sker med det samme...

Anmeld

3. maj 2011

Shibby

Anonym skriver:

Haha.. Jamen du har fuldstændig ret... Det er uretfærdigt... Desuden har jeg faktisk heller aldrig haft succes med shake 'n bake kager, så det ligger måske bare i mine gener at det skal være besværligt...

Men det er da ikke helt fair at det skal være så nemt for nogle (ja måske de ikke engang prøver), mens vi andre skal kæmpe for det i Gud ved hvor lang tid....

Gad vide om der er en sammenhæng?

Sunflower,hehe..Helt klart! Men nogle gange ville det bare være nice med en shake and bake så man slap udenom besværligheden med æg der går til spilde! Om det er på gulvet eller i en livmoder ægget mister sin funktionalitet-whatever..Hovedsagen er at maizena er lettere og mere praktisk i fleste tilfælde! Men dog..Så tror jeg at mit syn på min metafotiske kage (min søn) havde været anderledes hvis han havde været en shake and bake! Jeg er sikker på at mit syn på den kage vi forhåbentlig får smækket i ovnen inden for de næste år blir perfekt! I mellemtiden skal jeg bare undgå at smide æg af h til og være i kontakt med glasur..Thats it..Det lyder så simpelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.