Hvor længe skal vi vente??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.516 visninger
74 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Årh er ved at blive idiot af at vente og se alle andre få positive tests hele tiden...

Vi er ved femte forsøg nu og har en svag fornemmelse af, at der heller ikke er gevinst denne gang

Jeg synes bare, at alle man hører om/kender/snakker med bliver gravide inden for et par måneder....

Er det virkelig så unormalt, at der går ½ år eller mere??? Synes det er meget sjældent, jeg hører om det nemlig, og bliver bare mere og mere frustreret synes jeg, og føler mig helt forkert eftersom der ikke sker noget...

Vi har gjort alt hvad vi kunne, vi ryger ikke, jeg drikker stort set aldrig, har skåret kraftigt ned på sukker og usunde ting, dyrker masser af motion (både daglige gåture med hunden og fitness center flere gange om ugen), jeg har prøvet gele royal, ja der er snart ikke det jeg ikke har forsøgt og alligevel sker der bare intet... Øv øv altså, det er bare så hårdt synes jeg

Andre der har prøvet at vente længe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

o1Mutte

jeps det er 19 måneder siden jeg smed p pillerne.. nu holder vi så en pause for det går os for meget på.

Anmeld

3. maj 2011

Krussedulle

Sender dig en stor

forstår godt din frustration.. jeg blev gravid i 5 forsøg, og syntes at det tog en evighed.. mistede så i 14 uge, og blev derefter gravid i 3 forsøg..

Held og lykke med det

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

jeps det er 19 måneder siden jeg smed p pillerne.. nu holder vi så en pause for det går os for meget på.

Puha det er godt nok også længe.... Kan godt forstå det går jeg meget på.. Har I været til lægen og blevet undersøgt???

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

MortilNoah skriver:

Sender dig en stor

forstår godt din frustration.. jeg blev gravid i 5 forsøg, og syntes at det tog en evighed.. mistede så i 14 uge, og blev derefter gravid i 3 forsøg..

Held og lykke med det

Tak

Ja man bliver virkelig frustreret, når man bare gør alt hvad man kan, og alle andre omkring en bliver gravide.. For det gør de virkelig altså.. Det er bare virkelig hårdt synes jeg...

Vi har overvejet at få tjekket mandens sæd hvis der ikke er gevinst denne gang.. Så har vi i det mindste det at forholde os til...

Anmeld

3. maj 2011

metski83

Har det på præcis samme måde, syntes også alle bliver gravide med det samme eller alle er gravide.

Vi er også ved 5 forsøg.

Alle månederne har jeg haft symptomer, men desværre ingen gevinst

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Har det på præcis samme måde, syntes også alle bliver gravide med det samme eller alle er gravide.

Vi er også ved 5 forsøg.

Alle månederne har jeg haft symptomer, men desværre ingen gevinst

Ja jeg har også symptomer hver måned.. Kvalme, ømme bryster, underlivssmerter, hovedpine, øget tissetrang.. jamen det hele er der bare... Det er virkelig træls...

Men er virkelig rart at vide at andre oplever det samme og også har prøvet at gå og vente.. Man føler sig bare helt alene i verden, når alle andre bliver gravide....

Anmeld

3. maj 2011

maryjane

Blev gravid efter ca 6 mdr. første gang, mistede desværre. Derefter gik der fra august til januar, hvor det lykkedes igen.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Blev gravid efter ca 6 mdr. første gang, mistede desværre. Derefter gik der fra august til januar, hvor det lykkedes igen.

Er jeg ked af at høre :-(

Er også længe I har ventet så... Har det ikke været dybt frustrerende?

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Vi rundede 2 år i påsken. Og ja, der er rigtig mange der kan nå at blive gravide og tilmed føde på den tid 

Det skal åbentbart bare ikke være lige nemt for alle!

Jeg synes det er en fin ide at få tjekket mandens sæd - vil jeres læge allerede gøre det på nuværende tidspunkt?

Men helt generelt tror jeg det er mere end normalt at man først opnår graviditet efter 6 mdr. Der er selvfølgelig nogle der er heldige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.