Hvor længe skal vi vente??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

i dec

Ok... Vi e rnok lidt tidligt ude, men ville bare være rart at vide besked...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Shibby

Hey

Det tog 1½år er at blive gravid for mit vedkommende, mistede så i 7 uge, 6 mdr efter var jeg gravid igen og har nu en dreng på 5 år

Anmeld

3. maj 2011

Veto

Jeg smed pillerne i juli sidste år og er nu gravid med tvillinger. Så der gik også et par mdr. Det er dybt frustrerende, men det skal nok komme. Det bedste er ikke at tænke så meget på det og slappe lidt af. Vi købte en hundehvalp for at få tankerne lidt på noget andet. (At jeg så faktisk var gravid da vi købte den, er en anden sag)

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Jeg tror det føles lidt anderledes fordi du står midt i det og normalt spørger man vel ikke "nå, hvor lang tid tog det så?" når nogen siger de er gravide... Jeg gør i hvertfald ikke.

Vi har indtil flere vennepar hvor vi først senere er blevet klar over at de faktisk har forsøgt et stykke tid før det lykkedes. Og så er der selvfølgelig også alle "hovsa" graviditeterne, og helt ærligt så tror jeg ikke at de alle sammen har været "hovsa" selvom parret siger det...

Hehe nej jeg tror heller ikke at der er så mange "hovsa" graviditeter.. Så svært som det er at time det helt præcist lyder det mærkeligt at så mange skulle være sket ved uheld...

Men ja kan godt være du har ret, er nok fordi vi står midt i det nu at vi føler det bare er møguretfærdigt det hele

Håber der snart er gevinst

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

kender det kun alt for godt, vi stod til at skulle igang med fertilitetsbehandling og ventede kun på mens, så var pludsleig helt omvendt verden, men blev super glad. sikker på det nok skal lykkedes for jer

Hehe hvor fedt... Dejligt for jer

Anmeld

3. maj 2011

pussekat

Anonym skriver:

Årh er ved at blive idiot af at vente og se alle andre få positive tests hele tiden...

Vi er ved femte forsøg nu og har en svag fornemmelse af, at der heller ikke er gevinst denne gang

Jeg synes bare, at alle man hører om/kender/snakker med bliver gravide inden for et par måneder....

Er det virkelig så unormalt, at der går ½ år eller mere??? Synes det er meget sjældent, jeg hører om det nemlig, og bliver bare mere og mere frustreret synes jeg, og føler mig helt forkert eftersom der ikke sker noget...

Vi har gjort alt hvad vi kunne, vi ryger ikke, jeg drikker stort set aldrig, har skåret kraftigt ned på sukker og usunde ting, dyrker masser af motion (både daglige gåture med hunden og fitness center flere gange om ugen), jeg har prøvet gele royal, ja der er snart ikke det jeg ikke har forsøgt og alligevel sker der bare intet... Øv øv altså, det er bare så hårdt synes jeg

Andre der har prøvet at vente længe???

hejsa

du skal ikke være  vi her prøve i 6 år nu og her være gravid 2 gang siden år 2sa en i uge 7 og en i uge 5 så jeg være at det kan være træt at høre om folk der lige bliv gravid og her her vi kun æg i fryste 2 stk så hedder det pravit med donenæg

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Hey

Det tog 1½år er at blive gravid for mit vedkommende, mistede så i 7 uge, 6 mdr efter var jeg gravid igen og har nu en dreng på 5 år

Hold da op, det var godt nok også længe.....

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Veto skriver:

Jeg smed pillerne i juli sidste år og er nu gravid med tvillinger. Så der gik også et par mdr. Det er dybt frustrerende, men det skal nok komme. Det bedste er ikke at tænke så meget på det og slappe lidt af. Vi købte en hundehvalp for at få tankerne lidt på noget andet. (At jeg så faktisk var gravid da vi købte den, er en anden sag)

Vi har allerede hund, så den kan vi ikke rigtigt bruge

Men skal begynde i praktik her i morgen og en måned frem så håber det kan få tankerne lidt væk...

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

Hehe nej jeg tror heller ikke at der er så mange "hovsa" graviditeter.. Så svært som det er at time det helt præcist lyder det mærkeligt at så mange skulle være sket ved uheld...

Men ja kan godt være du har ret, er nok fordi vi står midt i det nu at vi føler det bare er møguretfærdigt det hele

Håber der snart er gevinst

Men du må ikke misforstå mig, for jeg synes også det er møg uretfærdigt!! jeg har altid gået ind for køkultur men det er ligesom om jeg bliver overhørt

Lykke til, i hvert fald

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

du skal ikke være  vi her prøve i 6 år nu og her være gravid 2 gang siden år 2sa en i uge 7 og en i uge 5 så jeg være at det kan være træt at høre om folk der lige bliv gravid og her her vi kun æg i fryste 2 stk så hedder det pravit med donenæg

Puha sikken hård omgang.... Kan godt forstå du er lidt træt af at høre om om andres graviditeter m.m.

Er da også uretfærdigt at det skal være så svært....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.