Hvor længe skal vi vente??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

rogerrasch

tusind tak carina1977 siger heller ikke at det ikke sker hvis man tænker på det hele tiden, det var skam bare noget jeg har hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nu har jeg ikke lige jeres problem tæt inde på livet, men synes lige jeg ville smide en kommentar alligevel

Håber virkelig snart i får gevinst.....det må være enormt frustrerende bare gå at vente måned efter måned, når det er lige her og nu, man gerne vil være gravid

krydser for en positiv test til jer alle snart

Tusind tak :-)

Håber også snart der sker noget for det er godt nok træls at vente...

Anmeld

5. maj 2011

modesty

rogerrasch skriver:

kender det alt for godt vi prver og prøver også selv, men det er noget med at hvis man tænker for meget på det sker det ikke, og jeg har det problem at jeg selv tænker konstant på det så kender ude mærket godt dit dilemma det er trist sådan noget

Det er en myte. Det er så synd for kvinder der tror at det spiller en rolle om de bekymrer sig om at blive gravide, for det spiller ingen rolle overhovedet. Så bare slap af - én ting er at bekymre sig, en anden ting er at bekymre sig om at bekymre sig - og dét er der altså ingen grund til

http://www.min-mave.dk/barnloeshed/set-sket-og-hoert/stress-fertilitetsbehandling-graviditet.htm

Anmeld

6. maj 2011

rogerrasch

modesty skriver:

Det er en myte. Det er så synd for kvinder der tror at det spiller en rolle om de bekymrer sig om at blive gravide, for det spiller ingen rolle overhovedet. Så bare slap af - én ting er at bekymre sig, en anden ting er at bekymre sig om at bekymre sig - og dét er der altså ingen grund til

http://www.min-mave.dk/barnloeshed/set-sket-og-hoert/stress-fertilitetsbehandling-graviditet.htm

det er jeg meget glad for at høre at det ikke spiller nogen rolle

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Nej jeg tror altså også bare det er en myte, det med om man tænker over det eller ej...

Der er jo absolut ingen beviser for det og der kan jo nok aldrig findes beviser for at det skulle forholde sig sådan...

Jeg tror også at man bekymrer sig mere om at man bekymrer sig end man egentlig bekymrer sig om selve graviditeten...

Så det tager jeg nu heller ikke så tungt... Desuden vil jegnok mene at dem der siger de ikke rigtig tænker over det, måske ikke skulle have børn lige på det tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.