Hvor længe skal vi vente??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja forhåbentlig

Ja ved godt jeg kan risikere at blive skuffet, men nu kender ejg efterhånden min læge temmelig godt (har haft andre problemer med underlivet med dertilhørende jævnlige lægebesøg  ), så er sikker på han nok skal finde en måde at berolige mig/os på hehe...

Ohhh, hvis du har haft problemer med underlivet før, kan det være lægen vil sende jer i udredning lidt før end normalt. Alt efter hvad det er selvfølgelig.

Man siger man ca. har 25% chance for graviditet pr. forsøg. Så det er jo opdelt ca. hver 4 ægløsning som kan give gevinst. Så virker det måske lettere at forstå hvorfor det nogle gange tager lidt ekstra tid.

Anyway, held og lykke med det hele. Jeg håber for jer det vil lykkes snart. Der er intet så grumt som at være barnløs. Tro mig, jeg ved hvordan det føles. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ohhh, hvis du har haft problemer med underlivet før, kan det være lægen vil sende jer i udredning lidt før end normalt. Alt efter hvad det er selvfølgelig.

Man siger man ca. har 25% chance for graviditet pr. forsøg. Så det er jo opdelt ca. hver 4 ægløsning som kan give gevinst. Så virker det måske lettere at forstå hvorfor det nogle gange tager lidt ekstra tid.

Anyway, held og lykke med det hele. Jeg håber for jer det vil lykkes snart. Der er intet så grumt som at være barnløs. Tro mig, jeg ved hvordan det føles. 

Det var celleforandringer og keglesnitsoperation og hele baduljen... Ved ikke om det kan få en til tidligere udredning måske...

Ja det siger jo lidt sig selv at det vil tage tid.. Men er stadig lidt træls hehe...

Og mange tak

Anmeld

3. maj 2011

Sphynxlover

Vi har prøvet siden jul og der var heller ik gevinst denne gang til trods for jeg bruger clearblue ægløsningsmonitor så jeg ved præcist hvornår vi skal sexe

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Vi har prøvet siden jul og der var heller ik gevinst denne gang til trods for jeg bruger clearblue ægløsningsmonitor så jeg ved præcist hvornår vi skal sexe

Så har I prøvet ligeså længe som os ca.. Vi bruger også ÆL teste hver gang så jeg ved præcis hvornår vi skal sexe... Og min cyklus er 100% regelmæssig, men alligevel sker der intet

Anmeld

3. maj 2011

Sphynxlover

Anonym skriver:

Så har I prøvet ligeså længe som os ca.. Vi bruger også ÆL teste hver gang så jeg ved præcis hvornår vi skal sexe... Og min cyklus er 100% regelmæssig, men alligevel sker der intet

Nej det er bare så trist og man kan jo ik la være med at blive mere og mere desperat for hver måned selvom det er dumt

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Nej det er bare så trist og man kan jo ik la være med at blive mere og mere desperat for hver måned selvom det er dumt

Lige præcis!!!!

Synes jeg også bare jeg gør... Og frygter mere og mere at det ikke vil lykkes

Anmeld

3. maj 2011

Sphynxlover

Anonym skriver:

Lige præcis!!!!

Synes jeg også bare jeg gør... Og frygter mere og mere at det ikke vil lykkes

samme her og alle vores vennepar får flere og flere børn.. det ene par har 4 nu :0

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

samme her og alle vores vennepar får flere og flere børn.. det ene par har 4 nu :0

Ja det samme her. Vores det ene har tre... Et andet er godt på vej til at begynde med nr. to, og de andre har lige fået deres første...

Føler mig bare virkelig bagud... Og kan bare ikke forstå det skal være så svært at lave en baby altså...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det samme her. Vores det ene har tre... Et andet er godt på vej til at begynde med nr. to, og de andre har lige fået deres første...

Føler mig bare virkelig bagud... Og kan bare ikke forstå det skal være så svært at lave en baby altså...

Nårh ja og så er der alle dem i familien... Der er to par der har gang i deres første nu, og to der har gang i deres tredje... :-(

Anmeld

3. maj 2011

Muffinmus

kan helt sikkert følge dig, vi fik den fine test efter 14 forsøg(mdr)

men måtte have en udskrabning da det ikke levede.

måtte i gang igen yderligere 24 gange,(2 år) før vi fik endnu en fin test....

Så ja, ventetiden er skod, men helt sikkert det hele værd. Så giv din krop den tid den behøver for at skabe den perfekte baby, hellere det end at i får hurtig gevinst og det ender i abort jo:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.