mine lækre unger<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

merle2010

MAJ*MOR skriver:

jeg har heller ALDRIG kaldt mine forældre for mor og far, synes det er så upersonligt... men jeg kalder mig sel for mor

kaldte selv min mor for rete, da hun arbejdede i min bh og alle de andre kaldte hende for rete.. min mor accepterede det fuldt ud og sagde vi måtte kalde hende hvad vi havde lyst til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

aya-zia

MAJ*MOR skriver:

jeg har heller ALDRIG kaldt mine forældre for mor og far, synes det er så upersonligt... men jeg kalder mig sel for mor

hehe okay... ja det er også sådan lidt som hun har det...

Anmeld

10. juni 2011

132319

MamaLook skriver:

Min søns far har mange gange sagt, at en af hans værste frygte er, at jeg - hvis vi gik fra hinanden - skulle finde en ny mand, som vores søn kaldte "far"

Jeg har det lige så. Men man må aldrig undertrykke et barns følelser!

Jeg ville aldrig undertrykke mine børns følelser men det ændrer ikke på at jeg ville blive såret hvis en anden blev kaldt mor  

Jeg synes ikke det er at undertrykke, at tage en snak med sine børn om hvordan det hænger sammen.

Jeg elskede min mor højt, hun var min primære omsorgsgiver og det har aldrig faldet mig ind, heller ikke efter min død, at skulle kalde min fars kone for mor. Jeg håber så inderligt at mine børn får det på samme måde, når deres far engang får en ny kæreste.

Jeg ville tale med dem, forklare dem tingene men jeg ville aldrig benægte dem noget eller undertrykke deres følelser, selvom det ville give et kæmpe jag i hjertet at en anden blev kaldt mor 

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

MamaLook skriver:

Min søns far har mange gange sagt, at en af hans værste frygte er, at jeg - hvis vi gik fra hinanden - skulle finde en ny mand, som vores søn kaldte "far"

Jeg har det lige så. Men man må aldrig undertrykke et barns følelser!

jeg syntes da det er fint man giver udtryk for at man gerne vil ha at det kun bliver sagt mor og far til bioerne... men hvis barnet vil nnoget andet syntes jeg man skal være glad på barnet vejne og respekter det...

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

aya-zia skriver:

nemlig... der er sku da ik noget vigtiger end kærlighed, tillid og respekt til sine børn... der i kommer ´tilliden til at børnene kun kalder dem for mog og far som de VIRKELIG føler er deres mor og far...

vi havde da en MEGA lang snak med vores delebarn om at hun kun skulle kalde hendes mor2 for mor hvis HUN ville... og hun skulle ALDRIG tro at jeg ville blive sur eller at hendes mor2 ville blive træt af og blive kaldt for mor...

hun tænkte faktisk over det i flere dage og så en dag kom hun og sage til mig... mor må jeg godt ringe til far... vil gerne sige til ******* at jeg gerne vil kalde hende for mor.....

jeg kan huske at jeg smilte over hele hovede og sage... selvfølgelig må du det min skat og  da hun var færdig med at snakke lage hun røret på og sage tak mor jeg elsker dig

det er fandme flot af dig og ja de små tænker mere over tingene end man tror..

børnene har da også spurgt mig hvorfor merle må kalde mig mor og de ikke må... ja hvad svarer man så lige til det..

det er sku svært at gøre alle tilfredse

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

merle2010 skriver:

det er fandme flot af dig og ja de små tænker mere over tingene end man tror..

børnene har da også spurgt mig hvorfor merle må kalde mig mor og de ikke må... ja hvad svarer man så lige til det..

det er sku svært at gøre alle tilfredse

jamen jeg havde sagt det som det var... at jeg ik ville ha noget imod at de kalde mig for mor... men at jeg heller ik vil gøre deres bio mor ked af det...

men at hhvis de virkelig syntes det er snyd de ik må kalde mig for mor, så skulle de måske snakke lide med deres bio mor om det... eller bare kalde dig det fordi det er jo i sidste ende DERES valg og DERES liv det drejer sig om...

hehe ja der er mange tanker i de små hoveder...

nej pyyyyha hvis vi skulle gøre alle tilfreds skulel vi jo være ens alle sammen...

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

aya-zia skriver:

jamen jeg havde sagt det som det var... at jeg ik ville ha noget imod at de kalde mig for mor... men at jeg heller ik vil gøre deres bio mor ked af det...

men at hhvis de virkelig syntes det er snyd de ik må kalde mig for mor, så skulle de måske snakke lide med deres bio mor om det... eller bare kalde dig det fordi det er jo i sidste ende DERES valg og DERES liv det drejer sig om...

nej pyyyyha hvis vi skulle gøre alle tilfreds skulel vi jo være ens alle sammen...

det var osse noget lignende jeg svarede dem, men synes stadig det var et svært spørgsmål.. men den slags spørgsmål kommer der jo hen ad vejen.. den slags kan vi jo ikke slippe for

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

aya-zia skriver:

det synes jeg bestemt ikke er en god ide da børnehaven er indblandet og er enig i at diana ikke skal kaldes mor fordi det forvirrer børnene mere. de har været nok igennem og skal ikke udsættes for mere.

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

merle2010 skriver:

det var osse noget lignende jeg svarede dem, men synes stadig det var et svært spørgsmål.. men den slags spørgsmål kommer der jo hen ad vejen.. den slags kan vi jo ikke slippe for

nej nemlig... og jeg syntes faktisk bare du skal sige... jamen det må i da også godt... fordi hvis det virkelig er det de føler de har brug for at gøre... så syntes jeg ik amn skal sige nej...

det betyder jo ik at de elsker deres mor mindre eller ik anser hende for at være deres RIGTIG mor

Anmeld

10. juni 2011

132319

Til det tråden egentlig handler om:

Merle2010: Sikke en skøn datter, du har 

Kiwilouise: Sikke en skøn søn og en skøn datter, du har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.