mine lækre unger<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

MaliksMor

Utroligt en debat som handler om at vise nogle unger frem - skal komme ud i sådan noget her .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Det synes jeg nu ikke det er. Jeg er selv vokset op med en kvinde jeg kaldte ved navn, som min stedbrødre kaldte mor. Det er ikke forvirrende og jeg var ikke "et stakkels barn"  Min far ville helt sikkert også pænt have rettet mig hvis jeg begyndte at kalde hende mor.

Igen, der er ingen andre end mig der er mine børns mor!

jamen der er vi jo SÅ forskellige... mine børn må det de har det bedst med... og min dele datter har det bedst med og sige far og mor til og alle...

og så skal hun ha lov til det... vi elsker hende sku alle sammen...

og ja hun er MIN datter... men jeg er vilig til at dele hende med hendes anden mor... for hun behandler hende som var hun hendes egen... sådan er det bare...

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

aya-zia skriver:

mere rod med mor, far, papmor, papfar, eller fornavne... og når man så har søskende som siger mor og far og man skal huske og kalde ved navn... nej nej nej...

min datter siger selv hvis jeg siger gå hen til morten (stedfar) MOR ALTSÅ HAN HEDDER FAR... hun kan slet ik finde ud af alt det der morten/stedfar noget... ik når hendes søster kalder ham for far...

netop.. det er da dybt forvirrende for dem at merle kalder mig for mor og de ikke må

de siger da osse, merle vil have sin mor eller du kommer hen til mor nu, eller nu skal vi hente mor til dig...

men hvis de kalder på mig, kalder de mig ved navn.. det må sku være forvirrende for de små pus

Anmeld

10. juni 2011

132319

aya-zia skriver:

men hvad nu hvis... for der er jo et HVIS... hvad nu hvis de så virkelig har lyst til og sige mor til en anden...

ville du ik bare være glad for at deres far har en som de er SÅ trykke ved som de er ved dig... jeg mener vil du ligfem VISE dem at du bliver skuffet... skuffet over at DE føler det er bedst og kalde hende for mor... for så er du i principet skuffet over deres følser...

Ja, jeg ville tage en lang snak med dem om at fars kæreste på INGEN måde er deres mor og ALDRIG bliver det!

Deres far og denne kæreste kan gå fra hinanden og hvad så? Skulle de så stadig kalde hende mor? Og når han fik en ny kæreste, skulle hun så også kaldes mor?

Pyha, alt vender mig i maven ved tanken om at mine børn skulle kalde en anden end MIG, for mor og håber (og tror) at det ALDRIG kommer til at ske -Og gør det, så vil jeg som sagt tage en lang snak med dem, deres far og den nye kæreste!!

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

merle2010 skriver:

netop.. det er da dybt forvirrende for dem at merle kalder mig for mor og de ikke må

de siger da osse, merle vil have sin mor eller du kommer hen til mor nu, eller nu skal vi hente mor til dig...

men hvis de kalder på mig, kalder de mig ved navn.. det må sku være forvirrende for de små pus

ja hvorfor må de ik selv bestemme hvad de vil kalde en...

jeg ahr en veninde som ALDRIG har kaldt hendes mor for mor... hun har kaldt hende ved navn... ingen ved hvorfor... det er bare det hun har det bedst med...

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Ja, jeg ville tage en lang snak med dem om at fars kæreste på INGEN måde er deres mor og ALDRIG bliver det!

Deres far og denne kæreste kan gå fra hinanden og hvad så? Skulle de så stadig kalde hende mor? Og når han fik en ny kæreste, skulle hun så også kaldes mor?

Pyha, alt vender mig i maven ved tanken om at mine børn skulle kalde en anden end MIG, for mor og håber (og tror) at det ALDRIG kommer til at ske -Og gør det, så vil jeg som sagt tage en lang snak med dem, deres far og den nye kæreste!!

så må man jo bare håbe de forstår hvad du sige og ik skuffer dig ved at sige mor til hende

Anmeld

10. juni 2011

132319

aya-zia skriver:

så må man jo bare håbe de forstår hvad du sige og ik skuffer dig ved at sige mor til hende

Ja, det håber jeg.

Mine børn vil altid kun have én mor og én far -Præcis som jeg selv har haft -Påtrods af stedforældre.

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

132319 skriver:

lige min tanke

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Ja, det håber jeg.

Mine børn vil altid kun have én mor og én far -Præcis som jeg selv har haft -Påtrods af stedforældre.

jeg har også KUN en mor og en far... jeg kalder bare flere for mor...

men vel det sige jeg må ik sige far til min adoptivfar...? fordi jeg kender min bio far???

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

aya-zia skriver:

ja hvorfor må de ik selv bestemme hvad de vil kalde en...

jeg ahr en veninde som ALDRIG har kaldt hendes mor for mor... hun har kaldt hende ved navn... ingen ved hvorfor... det er bare det hun har det bedst med...

helt enig synes fandme det er sejt at du elsker dine børn så højt at du kan respektere at de har så stærke følelser for en anden kvinde.. det skal man have et stort hjerte for..

kan heller ikke forstå forældre der direkte bestemmer hvad og hvem børnene skal kalde for hvad.. så længe man ikke har tvunget børnene til noget, så kommer det vel naturligt i form af at de får stærke følelser for deres stedmor/stedfar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.