mine lækre unger<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.314 visninger
128 svar
0 synes godt om
24. april 2011

merle2010

her er lidt billeder af vores lækre unger.. ville lige dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

merle2010

slet ingen der har kommantarer til mine vidundere

Anmeld

26. april 2011

Frøken J.

Hold op hvor de ligner hinanden alle tre, det var da helt vildt! Det er skægt at se

Anmeld

26. april 2011

merle2010

Secrets skriver:

Hold op hvor de ligner hinanden alle tre, det var da helt vildt! Det er skægt at se

ja de ligner hinanden ret meget de er sku dejlige.. men af sind er de vidt forskellige...

Anmeld

26. april 2011

Frøken J.

merle2010 skriver:

ja de ligner hinanden ret meget de er sku dejlige.. men af sind er de vidt forskellige...

Så er alt jo som det skal være! Kan se din dreng og pige er tvillinger. Det er lidt skægt, for var det ikke for de forskellige køn kunne de næsten ligne enæggede! Er næsten lidt misundelig, i min familie ligner vi ikke hinanden ret meget

Anmeld

26. april 2011

merle2010

Secrets skriver:

Så er alt jo som det skal være! Kan se din dreng og pige er tvillinger. Det er lidt skægt, for var det ikke for de forskellige køn kunne de næsten ligne enæggede! Er næsten lidt misundelig, i min familie ligner vi ikke hinanden ret meget

ja de ligner hinanden meget århh i må da ligne hinanden en lille smule i din familie

Anmeld

26. april 2011

DLM

ja der er da ingen tvivl om at de er søskende skønne børn du har dig

Anmeld

26. april 2011

Frøken J.

merle2010 skriver:

ja de ligner hinanden meget århh i må da ligne hinanden en lille smule i din familie

Tjah, min far bror og jeg har kæmpe buskede øjenbryn au naturel, så lidt er der da

Anmeld

10. juni 2011

FruHolm <3

merle2010 skriver:

her er lidt billeder af vores lækre unger.. ville lige dele det med jer

Synes måske lige du skulle skrive at de 2 store ikke er dine men din kærestes børn, det er synd for dem og deres mor at du stiller det ud som var det dine.

ingen sur mine bare lige en lille kommentar

Anmeld

10. juni 2011

tazz

MinBabyOscar <3 skriver:

Synes måske lige du skulle skrive at de 2 store ikke er dine men din kærestes børn, det er synd for dem og deres mor at du stiller det ud som var det dine.

ingen sur mine bare lige en lille kommentar

hun skriver ikke at det er hendes børn alle sammen, hun skriver "vores unger".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.