mine lækre unger<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Stjernestoev

Hej med dig
Skønne unger først og fremmest. De ser både glade og lykkelige ud.
Jeg har i mange år været barnepige for en lille pige, og omtaler hende da som "min prinsesse", "min pige" osv. Men det er da ikke ens betydning med jeg har sagt at jeg er hendes mor. Hendes mor er dybt beæret over at jeg elsker hendes børn SÅ højt.
Hvis du nu havde lagt billedet ud og skrevet "min unge, og min halvunge", ja så havde det også været galt!

Held og lykke fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

aya-zia

sommerbarn<3 skriver:

Synes også det er dejligt at hører at du kan sætte dine følelser til side og have det godt med at barnet elsker sin bonusmor. Hvor må det være frygteligt for et barn at elsker sin bonusmor, næsten lige så meget som det elsker mor og far og så føle at det er forkert eller tabu fordi mor ikke kan have det i sit følelsesregister.

nemlig... ville ik kunne bære at tænke på at min lille datter skulle gå og HUSKE hvad hun måtte og ik måtte kalde sin papmor... jeg er bare så stolt af hende at hun kan åbne sig så meget over for et andet menneske at hun kan kalde hende mor...

nogle gange kalder hun hende også ved fornavn og så griner hun hel vild og sige ups jeg mener mor.... så kan hun godt gå en hel dag og fjolle ved og kalde hende ved fornavn og så sige ups... men hendes papmor griner jo bare af hende og reager på alt hvad hun bliver kaldt...

Anmeld

11. juni 2011

Carl-Emil's mor

Hvorfor skal der stort set altid gå hønsegård i den??  

Det burde da være et sted hvor man syntes det er fantastisk andre elsker ens børn...

Har selv været bonusmor til en dreng for en periode, jeg syntes han var det mest fantastiske... moderen havde dog svært ved det men efter mit brud med faren til barnet viste det sig det faktisk var pga faren og ikke pga mig....

ALLE der elsker mine børn må kalde dem deres!!!! Jeg synes det er så hårdt at læse om de mødre herinde der ikke kan tilsidesætte deres behov frem for deres børns!!

Og til TS rigtige lækre unger I har jer, som i DU, DERES BIOMOR og deres BIOFAR!!!!!

Anmeld

11. juni 2011

Becks

MorTilJanuar skriver:

Hvorfor skal der stort set altid gå hønsegård i den??  

Det burde da være et sted hvor man syntes det er fantastisk andre elsker ens børn...

Har selv været bonusmor til en dreng for en periode, jeg syntes han var det mest fantastiske... moderen havde dog svært ved det men efter mit brud med faren til barnet viste det sig det faktisk var pga faren og ikke pga mig....

ALLE der elsker mine børn må kalde dem deres!!!! Jeg synes det er så hårdt at læse om de mødre herinde der ikke kan tilsidesætte deres behov frem for deres børns!!

Og til TS rigtige lækre unger I har jer, som i DU, DERES BIOMOR og deres BIOFAR!!!!!

For at bruge dit eget udtryk, så går der "hønsegård" i den fordi, deres bio-mor er herinde, og har givet udtryk for hun ikke ønsker ts sætter billeder op af hendes børn, hun bryder sig ikke om, at andre end hende bliver kaldt mor af hendes børn, børnehaven har givet udtryk for, at det ikke er godt for børnene at de kalder andre for mor! Derfor går der "hønsegård" i den - simpelthen fordi vi respekterer hende herinde som er deres biomor!!!

Anmeld

11. juni 2011

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Jeg får helt ondt i maven over at du ikke kan respektere moderens ønske Hvor må det være grimt for hende at du overtræder en grænse hun tydeligvis har!

Nogle mødre ville være ok med det, men hun er det jo ikke og så burde det give sig selv, at du respekterer det!

Dejligt at du elsker børnene som dine egne, men faktum er at det er de ikke.

Sidder med samme følelse lige nu - ondt i maven, både over at TS's opførelse, men også tanken om, vist min datter skulle kalde en anden kvinde for mor.. Det ville mit hjerte slet ikke kunne bære..

Anmeld

11. juni 2011

ekzunz

MyDream skriver:

For at bruge dit eget udtryk, så går der "hønsegård" i den fordi, deres bio-mor er herinde, og har givet udtryk for hun ikke ønsker ts sætter billeder op af hendes børn, hun bryder sig ikke om, at andre end hende bliver kaldt mor af hendes børn, børnehaven har givet udtryk for, at det ikke er godt for børnene at de kalder andre for mor! Derfor går der "hønsegård" i den - simpelthen fordi vi respekterer hende herinde som er deres biomor!!!

Nemlig!!!! Hvis der ikke havde været en bio-mor herinde som var ked af det, så havde sagen da været en anden.

Der er da ingen der har noget imod at andre elsker vores børn, men de skal da respektere at der er en grænse for hvad man  kan tillade sig og at det ikke automatisk giver en ret til at tage ejerskab på børnene - uanset hvor højt man elsker dem.

Anmeld

11. juni 2011

merle2010

i har åbenbart ikke forstået det.. de kalder mig IKKE mor, simpelthen fordi at deres mor ikke ønsker dette og det respekterer jeg... og IGEN dette er en gammel tråd har ikke lagt billeder op af børnene efter deres mor sagde at det ønskede hun ikke, så dette gider jeg bestemt ikke høre mere om.. og jeg sletter IKKE mit profilbillede, for det er alle VORES børn.. altså min mand og jeg... Og det er altså stadig min mands børn om i vil det eller ej..

jeg synes osse der går vildt meget hønsegård i den her debat..

og få i bare ondt i maven, for JEG ved at jeg intet gør forkert og gør det bedste for børnene.. man har åbenbart ikke lov til at være bonusmor på baby.dk...

jeg respekterer børnenes mor og ville ønske at vi kunne samarbejde om børnene.. som sagt er hun deres mor,og det er børnene SLET ikke i tvivl om..

så stop dog jeres rakken ned af mig hele tiden.. fordi jeg skriver mine unger, er jo ikke fordi jeg skulle være deres mor, men kunne da osse finde på at skrive det om min venindes børn, for de er sku mine unger...

Anmeld

12. juni 2011

merle2010

er der ikke en moderator der kan låse denne her tråd synes denne her sag er uddebateret...

Anmeld

12. juni 2011

Talbutikken

Det her er en gammel tråd før moderen bad mig om ikke at lægge billeder ud... bland jer dog uden om vores ting allesammen... denne tråd var sku ikke en tråd hvor i skal tage parti eller gøre mig til bussemand... I kender overhovedet ikke sagen...

jeg bliver sku tosset når i bruger min tråd til at rakke mig ned og vise hvem i tager parti for og ikke... synes fandme i burde få jer noget andet at gå op i end vores stridigheder..

troede baby.dk var et sted for alle.. men man har åbenbart ikke lov til at være her når man har bonusbørn og elsker de bonusbørn som ens egne.. ifølge jer skal man gøre forskel på ens egne børn og bonusbørn..  gider sku ikke have at i bruger min tråd til at rakke mig ned..

Jeg ville ikke bryde mig om at min søns bonusmor lagde billeder ud af min søn og omtalte ham som sin egen, det ville være at overskride min grænse som biomor. Kunne heller aldrig selv finde på at omtale min bonusdatter som min egen, af respekt overfor hendes biomor! Når jeg omtaler børne i en sammehæng, er det vores børn - men altid men en nutisk om at Isabella er min mands datter. Der er en hårfin balance mellem at være bonusmor og biomor - og her syntes jeg helt klart du har overskredet grænse!, ikke mindst fordi biomor er bruger herinde.

Anmeld

12. juni 2011

Janni.

MinBabyOscar <3 skriver:

Synes måske lige du skulle skrive at de 2 store ikke er dine men din kærestes børn, det er synd for dem og deres mor at du stiller det ud som var det dine.

ingen sur mine bare lige en lille kommentar

Hmm for mig lyder det til at du går i for små sko...

Ts er stolt af børnene, så gør det da ikke noget at de to store ikke er hendes, men er kærestens børn..

Til TS: Vidunderlige unger.. Rigtig smukke øjne de har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.