merle2010 skriver:
lige nøjagtig.. har selv en stedmor og en stedfar som aldrig har accepteret mig.. det er satme svært
derfor ville jeg for alt i verden ønske at merles "stedmor" ville acceptere hende og tage del i hendes liv.. ja betragte hende som sin egen..
nemlig... der er sku da ik noget vigtiger end kærlighed, tillid og respekt til sine børn... der i kommer ´tilliden til at børnene kun kalder dem for mog og far som de VIRKELIG føler er deres mor og far...
vi havde da en MEGA lang snak med vores delebarn om at hun kun skulle kalde hendes mor2 for mor hvis HUN ville... og hun skulle ALDRIG tro at jeg ville blive sur eller at hendes mor2 ville blive træt af og blive kaldt for mor...
hun tænkte faktisk over det i flere dage og så en dag kom hun og sage til mig... mor må jeg godt ringe til far... vil gerne sige til ******* at jeg gerne vil kalde hende for mor.....
jeg kan huske at jeg smilte over hele hovede og sage... selvfølgelig må du det min skat
og da hun var færdig med at snakke lage hun røret på og sage tak mor jeg elsker dig
Anmeld