mine lækre unger<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Fint nok at du har det sådan men det ville jeg aldrig acceptere og ville som nævnt blive dybt såret over det!

så du ville FORBYDE dit barn at sige det han/hun har det bedst med...

puha det ville jeg ik kunne... tænk hvis det barn bare ende med at gå og lyve for dig for ik og såre dig... hvis barnet sage mor til en anden, men når du hørte det kalde hende ved fornavn... stakkels barn... sikker forvirret et liv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

132319

aya-zia skriver:

mit dele barn siger far til hendes egen far og til min kæreste (som jeg har et fælles barn med) og hun siger mor til mig og hendes fars kæreste...

det er hendes valg... og så længe HUN er glad ja så er vi glade...

Av av og sikke et rod 

Jeg er bare glad for at min ex og jeg er enige om at vi er de eneste der skal have titlerne "mor og far"

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

min mand er selv delebarn og siger mor til 2 kvinder og far til 2 mænd... og alle hans forældre respekterer det.. som sagt er det jo barnets valg hvad de føler for..

kan ikke se hvorfor man skal gøre så meget forskel på HEL, HALV eller BONUS.. så skulle vi også sige at merle var deres HALV lillesøster.. det kunne vi aldrig finde på...

Anmeld

10. juni 2011

132319

aya-zia skriver:

så du ville FORBYDE dit barn at sige det han/hun har det bedst med...

puha det ville jeg ik kunne... tænk hvis det barn bare ende med at gå og lyve for dig for ik og såre dig... hvis barnet sage mor til en anden, men når du hørte det kalde hende ved fornavn... stakkels barn... sikker forvirret et liv...

Forbyde er et grimt ord men jeg ville forklare mine børn at jeg er deres mor, ikke fars kæreste. 

Kunne slet ikke forestille mig at mine børn ville have lyst til at kalde andre end mig for deres mor og omvendt andre end deres far, for far.

Jeg er selv vokset op med en stedmor og har aldrig nogensinde overvejet tanken om at kalde hende mor, for det er hun jo ikke!

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Av av og sikke et rod 

Jeg er bare glad for at min ex og jeg er enige om at vi er de eneste der skal have titlerne "mor og far"

mere rod med mor, far, papmor, papfar, eller fornavne... og når man så har søskende som siger mor og far og man skal huske og kalde ved navn... nej nej nej...

min datter siger selv hvis jeg siger gå hen til morten (stedfar) MOR ALTSÅ HAN HEDDER FAR... hun kan slet ik finde ud af alt det der morten/stedfar noget... ik når hendes søster kalder ham for far...

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

132319 skriver:

Hver sin mening og vi er langt fra hinanden, kan jeg se.

Jeg bryder mig heller ikke om ordet "bonusbarn" Jeg vil bare foretrække at mine børns fremtidige kæreste kalder mine børn for "sin kærestes børn" og intet andet.

Jeg synes sagtens at man kan sætte pris på børn og undgå at forskelsbehandle, selvom man ikke kalder dem sine børn.

Og så synes jeg i øvrigt at du burde acceptere moderens ønske og slette billeder i startindlægget + dit profilbillede.

Det gør jeg ikke.. det er et billeder af "mine børn" dem allesammen..

vil sku ikke gøre forskel på dem, og kun sætte et billede af merle på.. desuden har min kæreste sagt god for det, og det er ligesom også hans børn så han har også noget at skulle have sagt..

det er lige lovlig overdrevet at jeg skal gå ind i gamle tråde og slette billeder af børnene.. må jeg virkelig ikke have billeder af merle sammen med sine søskende.. det svarer jo til at vi ikke måtte have et billede hængende i stuen af dem alle tre..

de har altså ikke kun en mor, de har altså også en far, og han har ligeså meget at skulle have sagt... over and out..

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Forbyde er et grimt ord men jeg ville forklare mine børn at jeg er deres mor, ikke fars kæreste. 

Kunne slet ikke forestille mig at mine børn ville have lyst til at kalde andre end mig for deres mor og omvendt andre end deres far, for far.

Jeg er selv vokset op med en stedmor og har aldrig nogensinde overvejet tanken om at kalde hende mor, for det er hun jo ikke!

men hvad nu hvis... for der er jo et HVIS... hvad nu hvis de så virkelig har lyst til og sige mor til en anden...

ville du ik bare være glad for at deres far har en som de er SÅ trykke ved som de er ved dig... jeg mener vil du ligfem VISE dem at du bliver skuffet... skuffet over at DE føler det er bedst og kalde hende for mor... for så er du i principet skuffet over deres følser...

Anmeld

10. juni 2011

132319

aya-zia skriver:

mere rod med mor, far, papmor, papfar, eller fornavne... og når man så har søskende som siger mor og far og man skal huske og kalde ved navn... nej nej nej...

min datter siger selv hvis jeg siger gå hen til morten (stedfar) MOR ALTSÅ HAN HEDDER FAR... hun kan slet ik finde ud af alt det der morten/stedfar noget... ik når hendes søster kalder ham for far...

Det synes jeg nu ikke det er. Jeg er selv vokset op med en kvinde jeg kaldte ved navn, som min stedbrødre kaldte mor. Det er ikke forvirrende og jeg var ikke "et stakkels barn"  Min far ville helt sikkert også pænt have rettet mig hvis jeg begyndte at kalde hende mor.

Igen, der er ingen andre end mig der er mine børns mor!

Anmeld

10. juni 2011

Nalle

132319 skriver:

Hvor er jeg bare så enig i alle de svar du skriver.

Ved slet ikke hvad jeg ville gøre, hvis mig og peter gik fra hinanden og han fik en kæreste

Først skulle jeg da lige lærer at acceptere der var en anden, men fra det til at skulle forholde sig til hun også skulle være min datters/søns mor, NO WAY! Det mig, det mig der har født dem, det mig der har været der for dem, det er mig der er deres mor, ingen andre!

Jeg har aldrig kaldt min stedforældre, som far/mor, nej! det hører bare ikke til i min verden, alle har kun en mor og en far, det er min mening, selvom mange ikke er enige.

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

merle2010 skriver:

Det gør jeg ikke.. det er et billeder af "mine børn" dem allesammen..

vil sku ikke gøre forskel på dem, og kun sætte et billede af merle på.. desuden har min kæreste sagt god for det, og det er ligesom også hans børn så han har også noget at skulle have sagt..

det er lige lovlig overdrevet at jeg skal gå ind i gamle tråde og slette billeder af børnene.. må jeg virkelig ikke have billeder af merle sammen med sine søskende.. det svarer jo til at vi ikke måtte have et billede hængende i stuen af dem alle tre..

de har altså ikke kun en mor, de har altså også en far, og han har ligeså meget at skulle have sagt... over and out..

enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.