mine lækre unger<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

132319

merle2010 skriver:

børnene ville da osse blive mærkelige hvis jeg sagde at de ikke var mine børn men min kærestes.. og hvis jeg gjorde forskel på dem og min egen det kunne jeg ALDRIG drømme om..

man hører så meget om folk der gør forskel på egne og bonusbørn, og der er tit tråde herinde om folk der ikke kan lide deres bonusbørn.. hvad med at sætte pris på at jeg elsker mine bonusbørn som mine egne..

synes bare det er for lavt at rakke mig ned på den måde i min egen tråd, som overhovedet ikke handler om dine og mine børn..

synes sku osse moderen ikke kan være bekendt at lave tråde hvor hun udstiller mig som den "onde"eller fortæller historier hvor det kun er sagen fra hendes side.. folk æder det jo råt og synes straks at jeg er så ond så ond..

Vend den om, hvad ville du sige til at en anden kvinde sad og sagde at Merle var hendes barn?

Hvis din kæreste og dig gik fra hinanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Jeg ville godt nok ikke bryde mig om at en anden mand eller en anden kvinde end de der er min mor og far, kaldte mig deres datter. Ville synes det var helt helt forkert '

Man kan sagtens lade være med at gøre forskel, blot fordi man ikke bliver kaldt nogens datter.

Sagde du så også far til to mænd?

Pyha, som nævnt er mine børn mine, JEG er deres mor og ingen anden kvinde skal nogensinde kalde dem sine børn og de skal aldrig kalde andre end MIG for mor! 

ja jeg sage far til to mænd...  jeg var ik ret gammel jo og det var det jeg havde det bedst med...

jeg sage da også mor til min stedmor (som er mor til min lillesøster.. eller hov HALV lillesøster)

min bio mor har sku da ik noget at skulle ah sagt... det er MIT valg hvad jeg kalder mine forældre... men den dag i dag har jeg to mødre og en far...

og nej vil lige sige at min bio far ik droppede kontakten til mig fordi jeg kalde en anden for far... han gjorte det fordi han heller ville bo i tailand hvor han købte sig en dame...

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

aya-zia skriver:

jamen jeg kan kun give dig ret... jeg vil være beæret hvis jeg var DINE BØRN... det at blive behandlet på lige fod alle samme... det er GULD værd

nemlig... og børnene kalder mig ikke mor, de kalder mig ved navn..

men når de bliver teenagere og hvis de spørger om de må kalde mig mor, så ville jeg da aldrig sige nej.. de er lige så meget mine børn som min egen er..

folk må gerne have deres mening, bare de ville sige deres mening så den var generel istedet for at rakke mig ned..

Anmeld

10. juni 2011

132319

aya-zia skriver:

ja jeg sage far til to mænd...  jeg var ik ret gammel jo og det var det jeg havde det bedst med...

jeg sage da også mor til min stedmor (som er mor til min lillesøster.. eller hov HALV lillesøster)

min bio mor har sku da ik noget at skulle ah sagt... det er MIT valg hvad jeg kalder mine forældre... men den dag i dag har jeg to mødre og en far...

og nej vil lige sige at min bio far ik droppede kontakten til mig fordi jeg kalde en anden for far... han gjorte det fordi han heller ville bo i tailand hvor han købte sig en dame...

Pyha, jeg ville godt nok blive såret hvis mine børn kaldte en anden kvinde for mor. Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre 

Når jeg får en anden kæreste, skal de bestemt heller ikke kalde ham far! 

Jeg har helt bestemt noget at skulle have sagt, for det gør man bare ikke, efter min mening!

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Vend den om, hvad ville du sige til at en anden kvinde sad og sagde at Merle var hendes barn?

nu er min datter dele barn og hendes far har en ny... og hun kalder da hende for mor... og på facebook skriver hun også se hvor stor MIN PIGE  er blevet....

jeg er sku da lige glad... så længe min datter ved hvem der er hendes RIGTIG mor... og det gør hun... INGEN tvivl om det.... ingen af os har tvunget hende til at sige mor eller forbudt hende at sige mor til hendes stedmor... det er noget HUN har valgt og det respekter vi... for vi vil hende det bedste... og er det bedst for hende at sige mor til to... så fred være med det...

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

132319 skriver:

så er det jo på en måde også hendes barn.. Det er jo hendes bonusbarn.. ville da være meget glad hvis hun betragtede mit barn som hendes eget, når min datter var på besøg hos sin far..

hvis hun virkelig elskede min datter og behandlede min datter som sin egen, ville jeg ikke kunne se nogle problemer i det..

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

merle2010 skriver:

nemlig... og børnene kalder mig ikke mor, de kalder mig ved navn..

men når de bliver teenagere og hvis de spørger om de må kalde mig mor, så ville jeg da aldrig sige nej.. de er lige så meget mine børn som min egen er..

folk må gerne have deres mening, bare de ville sige deres mening så den var generel istedet for at rakke mig ned..

nemlig... man kan altså godt sige tingene pænt til hinanden...

Anmeld

10. juni 2011

132319

aya-zia skriver:

nu er min datter dele barn og hendes far har en ny... og hun kalder da hende for mor... og på facebook skriver hun også se hvor stor MIN PIGE  er blevet....

jeg er sku da lige glad... så længe min datter ved hvem der er hendes RIGTIG mor... og det gør hun... INGEN tvivl om det.... ingen af os har tvunget hende til at sige mor eller forbudt hende at sige mor til hendes stedmor... det er noget HUN har valgt og det respekter vi... for vi vil hende det bedste... og er det bedst for hende at sige mor til to... så fred være med det...

Fint nok at du har det sådan men det ville jeg aldrig acceptere og ville som nævnt blive dybt såret over det!

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

132319 skriver:

Pyha, jeg ville godt nok blive såret hvis mine børn kaldte en anden kvinde for mor. Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre 

Når jeg får en anden kæreste, skal de bestemt heller ikke kalde ham far! 

Jeg har helt bestemt noget at skulle have sagt, for det gør man bare ikke, efter min mening!

mit dele barn siger far til hendes egen far og til min kæreste (som jeg har et fælles barn med) og hun siger mor til mig og hendes fars kæreste...

det er hendes valg... og så længe HUN er glad ja så er vi glade...

Anmeld

10. juni 2011

132319

merle2010 skriver:

så er det jo på en måde også hendes barn.. Det er jo hendes bonusbarn.. ville da være meget glad hvis hun betragtede mit barn som hendes eget, når min datter var på besøg hos sin far..

hvis hun virkelig elskede min datter og behandlede min datter som sin egen, ville jeg ikke kunne se nogle problemer i det..

Hver sin mening og vi er langt fra hinanden, kan jeg se.

Jeg bryder mig heller ikke om ordet "bonusbarn" Jeg vil bare foretrække at mine børns fremtidige kæreste kalder mine børn for "sin kærestes børn" og intet andet.

Jeg synes sagtens at man kan sætte pris på børn og undgå at forskelsbehandle, selvom man ikke kalder dem sine børn.

Og så synes jeg i øvrigt at du burde acceptere moderens ønske og slette billeder i startindlægget + dit profilbillede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.