aya-zia skriver:
nej netop kan heller ik se problemet... nu er jeg selv papbarn... og jeg kan da huske hvor ondt det faktisk gjorte på mig hvis min papfar sage at jeg var hans papdatter...
så en dag spurgte jeg ham om han ik bare ville sige at jeg var hans datter lige som han med min bror sage han var hans søn... og det gjorte han da bare så... HAN BLEV SÅ MEGA GLAD FOR AT SLIPPE FOR AT SIGE PAP... han betragtede mig jo som sin egen...
den dag i dag har han ADOPTERET mig... og han er MIN far... det er altså ik altid rart hele tiden at blive mindet om man er en pap... helle rik selvom man har sin bio mor eller far også...
hehe håber ik det blev for rodet
børnene ville da osse blive mærkelige hvis jeg sagde at de ikke var mine børn men min kærestes.. og hvis jeg gjorde forskel på dem og min egen
det kunne jeg ALDRIG drømme om..
man hører så meget om folk der gør forskel på egne og bonusbørn, og der er tit tråde herinde om folk der ikke kan lide deres bonusbørn.. hvad med at sætte pris på at jeg elsker mine bonusbørn som mine egne..
synes bare det er for lavt at rakke mig ned på den måde i min egen tråd, som overhovedet ikke handler om dine og mine børn..
synes sku osse moderen ikke kan være bekendt at lave tråde hvor hun udstiller mig som den "onde"eller fortæller historier hvor det kun er sagen fra hendes side.. folk æder det jo råt og synes straks at jeg er så ond så ond.. 
Anmeld