mine lækre unger<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

BABYSOFIE

tazz skriver:

Så børnene skal helst have stukket i hovedet, at de altså ikke er helt med i familien og omtales som "kærestens børn"? Ja det er voldsomt hensynsfuldt.

Det er hendes papbørn - og i hendes verden vidunderlige papbørn. Kan man ønske sig mere? Hun specificerer i teksten at det er deres børn. Fordi du så kender lidt mere til baggrunden fordi du har læst moderens irritation er noget andet.

Hvis hun havde skrevet "her er min familie" og kun sat billeder ind af hende, manden og den fælles datter, havde der været ramaskrig over, at de store børn ikke var med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Nadia&Daniel

MinBabyOscar <3 skriver:

Synes så måske hun skrive noget i retning af : her er vores dejlig lille datter og Mine 2 dejlige bonusbørn

eller noget i den stil

Og desuden hedder overskriften : mine lækre unger<3

- sad med den samme tanke..

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

tazz skriver:

Så børnene skal helst have stukket i hovedet, at de altså ikke er helt med i familien og omtales som "kærestens børn"? Ja det er voldsomt hensynsfuldt.

Det er hendes papbørn - og i hendes verden vidunderlige papbørn. Kan man ønske sig mere? Hun specificerer i teksten at det er deres børn. Fordi du så kender lidt mere til baggrunden fordi du har læst moderens irritation er noget andet.

Hvis hun havde skrevet "her er min familie" og kun sat billeder ind af hende, manden og den fælles datter, havde der været ramaskrig over, at de store børn ikke var med.

tak

Anmeld

10. juni 2011

Nadia&Daniel

Znuzke skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg er selv fuldtidspapmor til 3 drenge som ikke har kontakt til deres mor.

Der hvor filmen knækker for mig er når nu TS ved at børnenes biologiske mor er herinde og har påtalt at hun ikke synes det er ok. Så synes jeg virkelig det er lavt at blive ved med at lægge billeder ud - og så især når man ikke gør opmærksom på at man har været så heldig at blive bonusmor til 2 pragtfulde unger.

Man kan også sagtens sætte et familiebillede ind og fortælle at det er ens sammenbragte familie.

Man skal sgu ha' respekt for de biologiske forældrer, man skal ikke påtage sig en mor-rolle som man ikke har!

til moren..

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

Det her er en gammel tråd før moderen bad mig om ikke at lægge billeder ud... bland jer dog uden om vores ting allesammen... denne tråd var sku ikke en tråd hvor i skal tage parti eller gøre mig til bussemand... I kender overhovedet ikke sagen...

jeg bliver sku tosset når i bruger min tråd til at rakke mig ned og vise hvem i tager parti for og ikke... synes fandme i burde få jer noget andet at gå op i end vores stridigheder..

troede baby.dk var et sted for alle.. men man har åbenbart ikke lov til at være her når man har bonusbørn og elsker de bonusbørn som ens egne.. ifølge jer skal man gøre forskel på ens egne børn og bonusbørn..  gider sku ikke have at i bruger min tråd til at rakke mig ned..

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

Det her er en gammel tråd før moderen bad mig om ikke at lægge billeder ud... bland jer dog uden om vores ting allesammen... denne tråd var sku ikke en tråd hvor i skal tage parti eller gøre mig til bussemand... I kender overhovedet ikke sagen...

jeg bliver sku tosset når i bruger min tråd til at rakke mig ned og vise hvem i tager parti for og ikke... synes fandme i burde få jer noget andet at gå op i end vores stridigheder..

troede baby.dk var et sted for alle.. men man har åbenbart ikke lov til at være her når man har bonusbørn og elsker de bonusbørn som ens egne.. ifølge jer skal man gøre forskel på ens egne børn og bonusbørn..  gider sku ikke have at i bruger min tråd til at rakke mig ned..

total enig... jeg ville få et føl på tværs hvis jeg bare gerne ville vise nogle lækre unger frem og så bare bliver SVINET til... det er FANDME ik i orden...

hendes/jeres/dine børn er sku lækre... forstår sku ik problemet i det.

så jeg er enig med dig... PAS JER SELV... og bare nyd nogle lækre unger

så her er en krammer til dig

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

aya-zia skriver:

total enig... jeg ville få et føl på tværs hvis jeg bare gerne ville vise nogle lækre unger frem og så bare bliver SVINET til... det er FANDME ik i orden...

hendes/jeres/dine børn er sku lækre... forstår sku ik problemet i det.

så jeg er enig med dig... PAS JER SELV... og bare nyd nogle lækre unger

så her er en krammer til dig

synes også bare det er for meget.. som du sagde var det bare en tråd for at vise hvor dejlige VORES unger er.. de skal bare blande sig totalt uden om den stridighed vi har.. og jeg vil skide på hvem de tager parti for, de kan bagtale eller svine mig så meget de vil, bare det ikke er i min tråd, og det gør mig sku ikke til en dårligere mor.. jeg er bare TRÆT af denne hønsegård og overvejer virkelig at slette mig.. lad mig dog være... det er jo ikke sådan at jeg er ond ved vores børn eller slår dem eller noget.. JEG ELSKER DEM BARE FOR FANDEN..

Anmeld

10. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MinBabyOscar <3 skriver:

Synes måske lige du skulle skrive at de 2 store ikke er dine men din kærestes børn, det er synd for dem og deres mor at du stiller det ud som var det dine.

ingen sur mine bare lige en lille kommentar

Det er jo hendes bonusbørn. Det kan jeg ikke se noget galt i. Min bonusdatter er også mit barn.

Folk har så travlt når det gælder bonusbørn. Man skulle hellere glæde sig over at mors/fars nye livsledsager tager børnene til sig og elsker dem som sine egne.

heller ingen sure miner, bare min mening. Som min bonusdatters mor er enig i, og barnet har glæde af.

Anmeld

10. juni 2011

merle2010

sommerbarn<3 skriver:

Det er jo hendes bonusbørn. Det kan jeg ikke se noget galt i. Min bonusdatter er også mit barn.

Folk har så travlt når det gælder bonusbørn. Man skulle hellere glæde sig over at mors/fars nye livsledsager tager børnene til sig og elsker dem som sine egne.

heller ingen sure miner, bare min mening. Som min bonusdatters mor er enig i, og barnet har glæde af.

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

merle2010 skriver:

synes også bare det er for meget.. som du sagde var det bare en tråd for at vise hvor dejlige VORES unger er.. de skal bare blande sig totalt uden om den stridighed vi har.. og jeg vil skide på hvem de tager parti for, de kan bagtale eller svine mig så meget de vil, bare det ikke er i min tråd, og det gør mig sku ikke til en dårligere mor.. jeg er bare TRÆT af denne hønsegård og overvejer virkelig at slette mig.. lad mig dog være... det er jo ikke sådan at jeg er ond ved vores børn eller slår dem eller noget.. JEG ELSKER DEM BARE FOR FANDEN..

kan sku godt forstå du overvejer at slette din profil... for det kan da ik være rigtig at man ik en gang kan vise sinde børn frem på en BABY/BØRNE side... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.