Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

har aldrig brudt mig om nogen af dem... De ville passe godt sammen med dem fra singleliv, hvis du har set dem.. Joy og hendes mor..

Eeeeeeej nej nej nej nej!!! De er SÅ ulækre og mærkelige!!  INGEN normale mennesker kan være sådan naturligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

twinny

StephanieJ skriver:

Eeeeeeej nej nej nej nej!!! De er SÅ ulækre og mærkelige!!  INGEN normale mennesker kan være sådan naturligt!!!

hehe.. de 4 ville gøre det godt sammen i rungsted....

sindsyge kvinde mennesker alle 4

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

hehe.. de 4 ville gøre det godt sammen i rungsted....

sindsyge kvinde mennesker alle 4

Ja sikke et cirkus

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Her er på siden er der et langt interview med Peter på en radiostation:

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/radioslr

Anmeld

19. april 2011

mortilnoahogmelina

Nu har jeg læst og læst og læst og læst , de MANGE forskellige artikler , og der er mange ting der slet slet ikk stemmer over ens her , på hver side man læser på fortæller amalie og hendes mor hver især nogen forskellige ting ?????? - det undre mig meget .
Blandt andet står der at hun er forslået på den ene side på den anden side står der at hun ingen synlige mærker har ??? Hmm det undre mig godt nok ...
Der står os et sted at amalie selv ringer til sin mor og et andet sted står der at det er Anne og kenny der ringer til hendes mor ???

- mon ikk de lige skulle finde rundt i det selv os ..

Selvfølgelig er det ganske forfærdeligt hvis det er sandt at Peter har gjort det , jeg kan selvfølgelig ikk sidde og sige han ikk har . - Men jeg forstår bare ikk amalie og hendes mors mange forksllige historier ...

Jeg håber sandheden kommer frem så alle os meget nysgerrige mennesker kan få stillede nysgerrigheden

Anmeld

19. april 2011

Bambii

Pernille08 skriver:

Nu har jeg læst og læst og læst og læst , de MANGE forskellige artikler , og der er mange ting der slet slet ikk stemmer over ens her , på hver side man læser på fortæller amalie og hendes mor hver især nogen forskellige ting ?????? - det undre mig meget .
Blandt andet står der at hun er forslået på den ene side på den anden side står der at hun ingen synlige mærker har ??? Hmm det undre mig godt nok ...
Der står os et sted at amalie selv ringer til sin mor og et andet sted står der at det er Anne og kenny der ringer til hendes mor ???

Selvfølgelig er det ganske forfærdeligt hvis det er sandt at Peter har gjort det , jeg kan selvfølgelig ikk sidde og sige han ikk har . - Men jeg forstår bare ikk amalie og hendes mors mange forksllige historier ...

Jeg håber sandheden kommer frem så alle os meget nysgerrige mennesker kan få stillede nysgerrigheden

Det der har jeg også tænkt på, for den kan man jo ikke tage fejl af, man ville altid kunne huske hvem det er der har ringet.. Så syntes de skulle passe på hvad de siger og så måske snakke sammen om hvad de skal sige inden de fortæller pressen det altså..

Men ja, som du også siger man kan jo ikke vide hvem af dem der har ret.. Men virker bare underligt at de kommer med 2 forskellige historier..

Anmeld

19. april 2011

wamse

Pernille08 skriver:

Jeg tror simpelthen ikke på han har gjort det. Den mand forguder simpelthen den pige, og jeg tror simpelthen ikke på, at han har gjort hende ondt. 

Anmeld

19. april 2011

Maja_4000

Jeg tror og HÅBER ikke han har gjort det ! Men det er fandme utroligt , hvis han stadig vil være sammen med hende , efter det her 

Anmeld

19. april 2011

Bambii

Maja_4000 skriver:

Jeg tror og HÅBER ikke han har gjort det ! Men det er fandme utroligt , hvis han stadig vil være sammen med hende , efter det her 

Både og.. For som han selv siger, han elsker hende så meget..

Anmeld

19. april 2011

Maja_4000

Bambii skriver:

Både og.. For som han selv siger, han elsker hende så meget..

Ja .. Men jeg ville have svært ved at tilgive sådan noget .. Nu er det jo kun Amalies mor man har hørt fra , og ikke Amalie selv .. Men alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.