Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

36.186 visninger
374 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Maalene

Hmm, ved ærlig talt snart ikke hvad jeg skal tro

http://ekstrabladet.dk/112/article1538940.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

lukasmor

Jeg tror ærligtalt ikke på at Peter kunne finde på at slå Amalie.. Og hvis det ikke er sandt (som vi selvfølgelig ikke håber) så er det fandeme tarveligt at bringe sådan en historie! Det er sgu alvorligt og ikke noget man "spøger" med!!!!

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Lukasmor skriver:

Jeg tror ærligtalt ikke på at Peter kunne finde på at slå Amalie.. Og hvis det ikke er sandt (som vi selvfølgelig ikke håber) så er det fandeme tarveligt at bringe sådan en historie! Det er sgu alvorligt og ikke noget man "spøger" med!!!!

Kunne virkelig heller ikke forestille mig han kunne finde på det - han virker lidt som en tøsedreng på det punkt...

Og ja, giver dig fuldstændig ret, det er MEGA tarveligt, hvis eb har bragt den historie uden den har hold i sig...

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Maalene skriver:

Det var den eneste måde han kunne få hende til at holde mund  Ej, det skriger simpelthen så langt væk af løgn og latin + en del O P M Æ R K S O M H E D !!    Som kun Amalie og Peter gør det bedst  De er mest kedelige mennesker hvis du spørger mig

Anmeld

16. april 2011

Maalene

MillePrinsessensMor skriver:

Det var den eneste måde han kunne få hende til at holde mund  Ej, det skriger simpelthen så langt væk af løgn og latin + en del O P M Æ R K S O M H E D !!   Som kun Amalie og Peter gør det bedst  De er mest kedelige mennesker hvis du spørger mig

Ja, ved ikke om det skulle forestille sig at være en eller anden form for mediestunt - men så er de sgu også helt blanket af

Anmeld

16. april 2011

Diana...

Altså så vidt jeg ved er det hele løgn. 

Anmeld

16. april 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Nej, det er sku egentlig ikke til at blive klog på 

Anmeld

16. april 2011

twinboys

tror ikke på det

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

De er jo så blanke begge to ved virkelig ikke hvem af dem der er værst. Amalie siger mange dumme og blanke ting men der er satmne heller ikke meget mand i Peter.

De to er som skabt til hinanden.

Men 10000 på at det da bare er mediestunt for nu er de jo blevet gift så hvad mere kan give dem opmærksomhed

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Maalene skriver:

Ja, ved ikke om det skulle forestille sig at være en eller anden form for mediestunt - men så er de sgu også helt blanket af

Ja det kan vi kun blive enige om .. Jeg synes efterhånden det er gået og blevet rigtig kedeligt og uinteressant ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.