Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

SD21

Bambii skriver:

Jeg vil altså lige sige at det oftest er de mennesker som er sødest og blødest ud af til og som er vellidte hos venner og familie, som faktisk er dem der er værst.. De skjuler det nemlig overfor alle andre, ved at være virkelig den kærligste mand foran alle venner og familie.. Men lige så snart de er indenfor hjemmets fire vægge, så er der skænderier og det slår klik for manden som går fuldstændig amok..

Jeg siger ikke det her fordi jeg holder med nogen af dem på nogen måde overhovedet.. Men fordi at jeg syntes at i ikke kun skal tænke på at bare fordi at han virker åhh så sød er det jo ikke sikkert at han er det..

Det er rigtigt at man ikke ret tit kan gennemskue en psykopat, fordi de som regel er lynende intelligente og meget veltalende osv, men en psykopat viser som oftest ikke følelser og slet ikke offentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

CamillaValby

Sees. skriver:

Jeg kan simpelthen ikke tro på det - Jeg vil se beviser, før jeg tror på at Peter Birch har lagt en hånd på Amalie, eller krøllet et hår på hendes hoved!
Amalie, og Lotte for den sags skyld, er dramaqueens, og de gør det sgu godt.
Om det så skal ramme dem der vil dem det aller bedst!

Den mand er så følsom, og så forgabt i den pige, men alligevel uden at være OVER-OVER-OVERDREVET.
Han ville jo give sin ene arm, for at hun er glad og tilfreds - MEN, han vil heller ikke lade sig kører rundt i manechen længere. Og hvis han har den opfattelse af at det er det Amalie vil med ham, så forstår jeg ham egentlig godt!
Han har stået model til mere end rigeligt allerede, og de få gange jeg har mødt ham, når han har været ude på div. jobs, har han været så sød og smilende og rolig.
Nok er deres forhold ikke perfekt, og de to er nok ikke lige skabt for hinanden, men om han ville banke Amalie - NEJ, jeg tror simpelthen ikke på det. Dem der har set Amalies Verden, og Paradise Hotel, har jo utallige gange set Peter græde, over Amalie. En psykopat/Voldmand er ikke følsom, på den måde, det tror jeg simpelthen ikke på.

Peter Birch har, indtil andet er bevidst, min opbakning, og jeg sender ham en masse tanker.
Stakkels fyr!

Anmeld

18. april 2011

Magsen

Sees. skriver:

Jeg kan simpelthen ikke tro på det - Jeg vil se beviser, før jeg tror på at Peter Birch har lagt en hånd på Amalie, eller krøllet et hår på hendes hoved!

Den mand er så følsom, og så forgabt i den pige, men alligevel uden at være OVER-OVER-OVERDREVET.
Han ville jo give sin ene arm, for at hun er glad og tilfreds - MEN, han vil heller ikke lade sig kører rundt i manechen længere. Og hvis han har den opfattelse af at det er det Amalie vil med ham, så forstår jeg ham egentlig godt!
Han har stået model til mere end rigeligt allerede, og de få gange jeg har mødt ham, når han har været ude på div. jobs, har han været så sød og smilende og rolig.
Nok er deres forhold ikke perfekt, og de to er nok ikke lige skabt for hinanden, men om han ville banke Amalie - NEJ, jeg tror simpelthen ikke på det. Dem der har set Amalies Verden, og Paradise Hotel, har jo utallige gange set Peter græde, over Amalie. En psykopat/Voldmand er ikke følsom, på den måde, det tror jeg simpelthen ikke på.

Peter Birch har, indtil andet er bevidst, min opbakning, og jeg sender ham en masse tanker.
Stakkels fyr!

kunne ikke have skrevet det  bedre selv 

Anmeld

18. april 2011

Rosa

Sees. skriver:

Stakkels fyr!

Nu kender jeg ikke Peter og tvivler på at han fejler noget andet end at være enormt usikker og selvoptaget, men jeg vil da lige kommentere på det med voldsmænd/psykopater der ikke er følsomme - nej de er sjældent eller aldrig empatiske overfor andre, men til gengæld er begge typer ENORMT selvmedlidende og kan svælge til uendelighed i hvor synd det er for dem og hvor ond verden er...  De kan sagtens sidde og hyle i TV, hvis det meler deres egen kage...  Og jo ondere verden er ved dem, jo mere berettigede føler de sig til at give igen...

Anmeld

18. april 2011

Louisiana

Jeg har ikke læst alle kommentarer igennem, så gentager nok nogen...

Jeg synes det er utroligt, at Amalie kunne sidde i 'Go'morgen Danmark' og og fortælle hvor oprørt og ked af det hun var over, at Ekstra Bladet (eller hvem det var) bragte en historie om, at Peter slog hende, og derefter ganske få dage efter melde ham til politiet for vold osv! Det er virkelig langt ude!

Anmeld

18. april 2011

Bambii

SD21 skriver:

Det er rigtigt at man ikke ret tit kan gennemskue en psykopat, fordi de som regel er lynende intelligente og meget veltalende osv, men en psykopat viser som oftest ikke følelser og slet ikke offentligt.

Det er lige nøjagtig det de gør, de viser ud ad til hvor meget de elsker deres kæreste.. Hvilket de også gør, de elsker deres kæreste så meget og bliver jaloux over den mindste opmærksomhed deres kæreste får, fordi at han ikke vil miste sin kæreste til andre mennesker og derfor slår det klik i hovedet på dem, og vil gøre alt for at deres kæreste ikke får den opmærksomhed fra andre, og isolerer dem mere og mere og begynder med vold for at få kæresten til at høre og sådan..

Anmeld

18. april 2011

Bambii

Rosa skriver:

Nu kender jeg ikke Peter og tvivler på at han fejler noget andet end at være enormt usikker og selvoptaget, men jeg vil da lige kommentere på det med voldsmænd/psykopater der ikke er følsomme - nej de er sjældent eller aldrig empatiske overfor andre, men til gengæld er begge typer ENORMT selvmedlidende og kan svælge til uendelighed i hvor synd det er for dem og hvor ond verden er...  De kan sagtens sidde og hyle i TV, hvis det meler deres egen kage...  Og jo ondere verden er ved dem, jo mere berettigede føler de sig til at give igen...

Det vil jeg give dig fuldstændig ret i..

Anmeld

18. april 2011

Rosa

Det er altså heller ikke rigtigt, det er an populær myte fra 90'erne at psykopater er sådan nogle superintelligente Hanibal Lecter-typer. De fleste psykopater er gennemsnitligt intelligente, eller mindre. Det er en lillebitte procentdel af psykopater som er mere intelligente end godt er og de laver som regel økonomisk kriminalitet, som f.eks. Stein Bagger... 

Anmeld

18. april 2011

SD21

Rosa skriver:

Ja, du har helt ret - de er enoooooormt selvmedlidende!!

Anmeld

18. april 2011

SD21

Bambii skriver:

Det er lige nøjagtig det de gør, de viser ud ad til hvor meget de elsker deres kæreste.. Hvilket de også gør, de elsker deres kæreste så meget og bliver jaloux over den mindste opmærksomhed deres kæreste får, fordi at han ikke vil miste sin kæreste til andre mennesker og derfor slår det klik i hovedet på dem, og vil gøre alt for at deres kæreste ikke får den opmærksomhed fra andre, og isolerer dem mere og mere og begynder med vold for at få kæresten til at høre og sådan..

Så kender jeg nok den forkerte type, for det er ikke sådan jeg har oplevet dem. Man kendetegner normalt en psykopat ved at være enormt veltalende, manipulerende og så er de enormt narcisistiske (Staves?). Men det kan da godt være der er nogen der reagerer sådan, sådan har jeg bare ikke oplevet dem. Jeg synes aldrig jeg har oplevet dem enormt følsomme og som nogen der græder offentligt f.eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.