Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Vial

Apples skriver:

Tusinde tak - du skal aldrig tro på hvad eb osv skriver- det en en upålidelig kilde ..... God påske

Man skal ihvert fald være meget kritisk, når EB skriver noget. Det er vi helt enige om.

Denne her er dog god nat. Politiet kan bekræfte, at hun har anmeldt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

jydeinden

synes det er sjovt at hvis der virkeligt var hold i anklagerne, hvorfor katten har de så fundet sammen igen.. de må virkeligt elske medierne, begge to

Anmeld

6. september 2011

Steph_Laurits

jydeinden skriver:

synes det er sjovt at hvis der virkeligt var hold i anklagerne, hvorfor katten har de så fundet sammen igen.. de må virkeligt elske medierne, begge to

Deres stunt med vold osv. gav vel ikke så meget omtale og i så lang tid som de håbede - så nu "er de sammen igen" for at mediernes blitze igen. KLAMT!!!!!!!

Anmeld

6. september 2011

jydeinden

StephanieJ skriver:

Deres stunt med vold osv. gav vel ikke så meget omtale og i så lang tid som de håbede - så nu "er de sammen igen" for at mediernes blitze igen. KLAMT!!!!!!!

skulle somend ikke undre mig... jeg havde før ondt af peter, dét har jeg ikke mere.

Anmeld

6. september 2011

Steph_Laurits

jydeinden skriver:

skulle somend ikke undre mig... jeg havde før ondt af peter, dét har jeg ikke mere.

Nej min sympati for ham er sgu også dalet gevaldigt, han er da snotdum..... Så tjaaaa, måske de egentlig passer ret godt sammen alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.