Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Bambii

Nogen der har hørt nyt i sagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Bambii

Maja_4000 skriver:

Ja .. Men jeg ville have svært ved at tilgive sådan noget .. Nu er det jo kun Amalies mor man har hørt fra , og ikke Amalie selv .. Men alligevel 

Nemlig.. Men jeg ville godt nok heller ikke kunne tilgive sådan noget, tror jeg ikke.. Tror måske meget det kommer an på så mange ting, vi kan jo godt sidde her og tænke at det ville vi godt nok aldrig kunne og sådan nogen ting, men når man selv står i situationen så kan det være det ændre sig.. sådan er det jo med mange ting..

Anmeld

19. april 2011

SD21

Han har sagt i et interview med SLR at han gerne vil have hende tilbage, fordi han mener det er Lottes meninger der kommer ud og ikke amalies.

Anmeld

19. april 2011

Vial

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1540438.ece

FRYYYYYYD for den medieliderlige mor (og Amalie)

Anmeld

19. april 2011

Bambii

KaMa skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1540438.ece

FRYYYYYYD for den medieliderlige mor (og Amalie)

Både og.. For jeg syntes da egentlig at det er dårligt at de dropper dem, fordi der er ballade.. De kan godt tage alle de gode ting, så vidt jeg ved så er det ligesom en ansat på tv3 der startede det hele, med at fortælle til se og hør at peter bankede amalie.. hmm.. De har sku for nemt ved bare at bakke ud af det hele..

Anmeld

19. april 2011

Vial

Bambii skriver:

Både og.. For jeg syntes da egentlig at det er dårligt at de dropper dem, fordi der er ballade.. De kan godt tage alle de gode ting, så vidt jeg ved så er det ligesom en ansat på tv3 der startede det hele, med at fortælle til se og hør at peter bankede amalie.. hmm.. De har sku for nemt ved bare at bakke ud af det hele..

Synes, at det er flot, at tv3 tager et ansvar.

Dvs. de burde droppe det nye program med Amalie og hendes mor. De kan vel hurtig vurdere, at det der er morens værk og ikke sundt for datteren, der mildest talt bliver udnyttet af hendes mor!

Anmeld

19. april 2011

mortilnoahogmelina

wamse skriver:

Jeg tror simpelthen ikke på han har gjort det. Den mand forguder simpelthen den pige, og jeg tror simpelthen ikke på, at han har gjort hende ondt. 

Nej det tror jeg absolut heller ikk på han har ..

- Og som jeg skrev der er alt for mange historier i en som ikk passer sammen ... Så det er uden tvivl noget som er blæst ALT for højt op ..

Anmeld

19. april 2011

mortilnoahogmelina

Bambii skriver:

Det der har jeg også tænkt på, for den kan man jo ikke tage fejl af, man ville altid kunne huske hvem det er der har ringet.. Så syntes de skulle passe på hvad de siger og så måske snakke sammen om hvad de skal sige inden de fortæller pressen det altså..

Men ja, som du også siger man kan jo ikke vide hvem af dem der har ret.. Men virker bare underligt at de kommer med 2 forskellige historier..

Nemlig ... og jeg tror bare ikk på det længere , heller ikk efter jeg har læst at Peter har været i kontakt med Amalie ..

- Hvis han vikrelig havde banket hende som det siges havde hun nok i svaret ham uanset hvad ...

Bare ærgerligt at peters liv nok bliver ødelagt for altid med det her ...

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Pernille08 skriver:

Nemlig ... og jeg tror bare ikk på det længere , heller ikk efter jeg har læst at Peter har været i kontakt med Amalie ..

- Hvis han vikrelig havde banket hende som det siges havde hun nok i svaret ham uanset hvad ...

Bare ærgerligt at peters liv nok bliver ødelagt for altid med det her ...

Tror helt ærligt ikke at hans liv bliver ødelagt for altid. Folk er SÅ meget på hans side, det er Amalie og hendes mor der er udstødt nu! Så tror sagtens Peter skal klare sig

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Peter går stadig med vielsesringen af og til, mens Amalie dog har smidt hendes i lørdags under skænderiet fordi hun blev sur:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1540497.ece

Peter's ekskæreste Susan K udtaler sig til bt.dk:

http://www.bt.dk/kendte/susan-k-om-en-uge-knalder-de-igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.