Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

mortilnoahogmelina

StephanieJ skriver:

Tror helt ærligt ikke at hans liv bliver ødelagt for altid. Folk er SÅ meget på hans side, det er Amalie og hendes mor der er udstødt nu! Så tror sagtens Peter skal klare sig

Jaaa okay , men synes nu stadig det er ganske forfærdeligt at tænke på at man kan finde på sådan noget , (amalie og hendes mor )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Steph_Laurits

Pernille08 skriver:

Jaaa okay , men synes nu stadig det er ganske forfærdeligt at tænke på at man kan finde på sådan noget , (amalie og hendes mor )

Du kom selv lige med svaret: AMALIE OG HENDES MOR!!

Det er de tog mest mediehungrende mennesker i DK, så de gør jo alt hvad de kan for at komme i medierne, koste hvad det koste vil.......åbenbart!

Anmeld

19. april 2011

mortilnoahogmelina

StephanieJ skriver:

Du kom selv lige med svaret: AMALIE OG HENDES MOR!!

Det er de tog mest mediehungrende mennesker i DK, så de gør jo alt hvad de kan for at komme i medierne, koste hvad det koste vil.......åbenbart!

Jaaa det kan jeg sagtens se ... Det er der ingen tvivl om ..

Det er jo simpelthen bare , jeg har ik engang ord for det . Men jeg fatter det ikk ..

- Og jeg fatter da slet ikk Peter vil have hende tilbage .. Hmmm

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Pernille08 skriver:

Jaaa det kan jeg sagtens se ... Det er der ingen tvivl om ..

Det er jo simpelthen bare , jeg har ik engang ord for det . Men jeg fatter det ikk ..

- Og jeg fatter da slet ikk Peter vil have hende tilbage .. Hmmm

Nej er vi mange der ikke gør. Men godt eksempel på at kærlighed gør blind. Tror hende og hendes mor er yderst manipulerende, og når det ikke går som forventet, SÅ er der ballade og krig!!

Anmeld

19. april 2011

mortilnoahogmelina

StephanieJ skriver:

Nej er vi mange der ikke gør. Men godt eksempel på at kærlighed gør blind. Tror hende og hendes mor er yderst manipulerende, og når det ikke går som forventet, SÅ er der ballade og krig!!

jaaa nemlig ...

Anmeld

21. april 2011

Bambii

Nogen der har hørt nyt?

Anmeld

21. april 2011

Steph_Laurits

Bambii skriver:

Nogen der har hørt nyt?

Amalie's mor skal kunne bevise at det er sket efter hendes anklager, og eftersom Amalie ingen mærker eller noget havde, så bliver det sgu svært for hendes mor! Så hun risikerer en kææææmpe bøde og også måske fængsel i 2 år

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1541475.ece

Anmeld

21. april 2011

twinny

StephanieJ skriver:

Amalie's mor skal kunne bevise at det er sket efter hendes anklager, og eftersom Amalie ingen mærker eller noget havde, så bliver det sgu svært for hendes mor! Så hun risikerer en kææææmpe bøde og også måske fængsel i 2 år

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1541475.ece

Så kan kvindemennesket lære det...  Hvis hun lyver om sådan nogle ting, fortjener hun 2 år i fængelset.... og en kæææmpe bøde... For sådan nogle ting lyver man bare ikk om. Det kunne have ødelagt Peters liv..  hun er for meget...  Ind og sidde med hende i to år også er  hun glemt i DK..

Anmeld

21. april 2011

.....

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115722

Det nyeste om Amalie, så vidt jeg ved

Anmeld

21. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

Så kan kvindemennesket lære det...  Hvis hun lyver om sådan nogle ting, fortjener hun 2 år i fængelset.... og en kæææmpe bøde... For sådan nogle ting lyver man bare ikk om. Det kunne have ødelagt Peters liv..  hun er for meget...  Ind og sidde med hende i to år også er  hun glemt i DK..

Syntes det er SÅ meget til at grine over at hun ikke selv ved hvad konsekvnserne er!! Jøsses hun er godt nok tabt som barn og blevet kørt over et par gange af vuggen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.