Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115722

Det nyeste om Amalie, så vidt jeg ved

Ja læste det godt tidligere. Hun er GODT NOK påvirket efter episoden i lørdags.. Hmm ikke engang en uge er der gået. Det STINKER!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Hulubulu86

Jeg haaber et eller andet sted for de fleste der har deltaget i denne debat, at Peter rent faktisk ikke har gjort det, ellers ville jeg godt nok sidde med en daarlig smag i munden hvis jeg var jer.

Men okay, jeg ville faktisk sidde med en daarlig smag i munden allerede nu, hvis jeg var jer

Anmeld

21. april 2011

twinny

StephanieJ skriver:

Syntes det er SÅ meget til at grine over at hun ikke selv ved hvad konsekvnserne er!! Jøsses hun er godt nok tabt som barn og blevet kørt over et par gange af vuggen!!

hahahaha....

Anmeld

21. april 2011

wamse

Dubai skriver:

Jeg haaber et eller andet sted for de fleste der har deltaget i denne debat, at Peter rent faktisk ikke har gjort det, ellers ville jeg godt nok sidde med en daarlig smag i munden hvis jeg var jer.

Men okay, jeg ville faktisk sidde med en daarlig smag i munden allerede nu, hvis jeg var jer

Hvorfor skulle vi da sidde med dårlig smag i munden??

Jeg mener da bestemt, at hele historien er yderst utroværdig, og skulle det vise sig, at han skulle have gjort det, så er det vel kun godt for hende, at det kan bevises. 

Så nej, jeg synes ikke smagen i min mund er dårlig.

Anmeld

21. april 2011

.....

StephanieJ skriver:

Ja læste det godt tidligere. Hun er GODT NOK påvirket efter episoden i lørdags.. Hmm ikke engang en uge er der gået. Det STINKER!!

Jeg havde ikke lyst til at optræde hvis det skete for mig!

Anmeld

21. april 2011

Hulubulu86

wamse skriver:

Jeg mener da bestemt, at hele historien er yderst utroværdig, og skulle det vise sig, at han skulle have gjort det, så er det vel kun godt for hende, at det kan bevises. 

Jeg synes det staar ret klart hvorfor hvis man laeser halvdelen af hvad der er skrevet i denne debat.

Folk mener aabentbart at ekstra bladet, bt, se og hoer etc er dybt paalidelige kilder.

Er ogsaa skraemmende hvor lidt folk rent faktisk ved om hvordan det fungerer med anmeldelser, sigtelser etc. Kommer igen meget klart til udtryk i denne debat som egentlig ikke udstiller andet end en hel masse menneskers uvidenhed og naivitet (og ekstreme lyst til at doemme foerst den ene og saa den anden).

Jeg har valgt ikke at saette navne paa nogle i debatten, men du maa jo aabenbart foele dig ramt.....

Anmeld

21. april 2011

wamse

Dubai skriver:

Jeg synes det staar ret klart hvorfor hvis man laeser halvdelen af hvad der er skrevet i denne debat.

Folk mener aabentbart at ekstra bladet, bt, se og hoer etc er dybt paalidelige kilder.

Er ogsaa skraemmende hvor lidt folk rent faktisk ved om hvordan det fungerer med anmeldelser, sigtelser etc. Kommer igen meget klart til udtryk i denne debat som egentlig ikke udstiller andet end en hel masse menneskers uvidenhed og naivitet (og ekstreme lyst til at doemme foerst den ene og saa den anden).

Jeg har valgt ikke at saette navne paa nogle i debatten, men du maa jo aabenbart foele dig ramt.....

Ja jeg må jo åbenbart føle mig ramt, ellers havde jeg nok ikke svaret dig jo

Jeg tror ikke en dyt, på at den mand har krummet et hår på hendes hoved. Hvis der ikke forefindes beviser for, at det påståede skulle have foregået, så håber jeg da, at han anmelder dem. 

Anmeld

21. april 2011

FamilenStorm

Amalie kommer i Go Morgen Danmark i morgen, hvor seerne kan stille hende spørgsmål...

Anmeld

21. april 2011

twinny

wamse skriver:

enig....

Anmeld

21. april 2011

Steph_Laurits

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.