Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

twinny

StephanieJ skriver:

Politiet udtaler sig her om at Amalie INGEN mærker har og Peter har haft politiet med nede i gården for at vise der intet er at komme efter og de tog en masse billeder:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1539591.ece

Udover det har Amalie udtalt sig til MSN starlounge om at hun efter omstændighederne har det fint men ønsker ro:

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115247

Hun er da sååååå meget fuld af ****

enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

enig...

Håber sgu mere og mere at Peter er uskyldig og at Amalie og hendes mor får det største smæk overhovedet!!!

Kan absolut IKKE finde noget der tyder på at Peter skulle være skyldig i dette!

Anmeld

17. april 2011

Mutti2B

Er jeg den eneste der er så også synes at det er grotesk at Peter udtaler at han håber at de finder sammen igen ???

Hvis min bedre halvdel anmeldte mig for vold ville jeg sgu da være så indebrændt af had og aldrig ha lyst til at se ham igen

Anmeld

17. april 2011

Kløver

StephanieJ skriver:

Politiet udtaler sig her om at Amalie INGEN mærker har og Peter har haft politiet med nede i gården for at vise der intet er at komme efter og de tog en masse billeder:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1539591.ece

Udover det har Amalie udtalt sig til MSN starlounge om at hun efter omstændighederne har det fint men ønsker ro:

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115247

Hun er da sååååå meget fuld af ****

Jeg spurgte, om de ikke har lyst til at komme med derned. De har taget en masse billederne nede i gården, siger Peter Birch, der håber, at han og Amalie finder sammen igen på trods af voldsanmeldelsen.

Amen hvad sker der for at han stadig vil være sammen hende efter dette

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Mutti2B skriver:

Er jeg den eneste der er så også synes at det er grotesk at Peter udtaler at han håber at de finder sammen igen ???

Hvis min bedre halvdel anmeldte mig for vold ville jeg sgu da være så indebrændt af had og aldrig ha lyst til at se ham igen

Ja lige den kommentar fra ham, chokerer mig også en del!!

Viser jo desværre også bare lidt at manden ikke er helt normal oveni!
ALDRIG om jeg ville bruge min tid på sådan en person nogensinde igen efter så voldsomme og stygge anklager!!!!

Anmeld

17. april 2011

Kløver

Jeg har lige skrevet om det samme, fatter det simpelhen ikke

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

Jeg spurgte, om de ikke har lyst til at komme med derned. De har taget en masse billederne nede i gården, siger Peter Birch, der håber, at han og Amalie finder sammen igen på trods af voldsanmeldelsen.

Amen hvad sker der for at han stadig vil være sammen hende efter dette

Ja det fatter jeg simpelthen heller ikke!!!

Nok tror jeg at manden har rent mel i posen og er uskyldig, men blank som Amalie, det er han da!!!!

Anmeld

17. april 2011

twinny

de er sindsyge begge to...

Anmeld

17. april 2011

Kløver

StephanieJ skriver:

Ja det fatter jeg simpelthen heller ikke!!!

Nok tror jeg at manden har rent mel i posen og er uskyldig, men blank som Amalie, det er han da!!!!

ja der må jeg give ret, man undres virkelig Det kan da snart ikke blive mere langt ude

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

ja der må jeg give ret, man undres virkelig Det kan da snart ikke blive mere langt ude

Ej det er godt nok groteks, fra begges side!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.