Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Kløver

StephanieJ skriver:

Ej det er godt nok groteks, fra begges side!!

tja man kan jo bare håbe, de snart dropper fra mediernes side, og fra tv at brygge videre på en for længst udkogt og smagsløs suppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

132319

Mutti2B skriver:

Er jeg den eneste der er så også synes at det er grotesk at Peter udtaler at han håber at de finder sammen igen ???

Hvis min bedre halvdel anmeldte mig for vold ville jeg sgu da være så indebrændt af had og aldrig ha lyst til at se ham igen

Jeg må melde pas i hele denne sag, det er simpelthen for underligt!

Men vil lige kommentere at jeg elsker din "Slå hoved i væggen smily" 

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

tja man kan jo bare håbe, de snart dropper fra mediernes side, og fra tv at brygge videre på en for længst udkogt og smagsløs suppe

Ja syntes sgu heller ikke der er mere garn at spinde tæpper af! Men medierne bliver jo ved fordi de ved folk læser det. Nok det Amalie og hendes latterlige mor ved!!

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Status opdatering Amalie's mor har skrevet på sin facebook for et kvarter siden:

Min datter er blevet slået, holdt indespærret i en kælder, forsøgt kvalt og seksuelt krænket. Vi er i krise, ulykkelige og rystede.
Ikke mindst kede af at blive mistænkt for at opfinde så grusom en historie.
Denne profil bliver lukket ned inden længe indtil Amalie er klar til at fortælle pressen hvordan hun har levet i et voldsramt forhold til Peter gennem hele deres parforhold..

Anmeld

18. april 2011

grinny

StephanieJ skriver:

Status opdatering Amalie's mor har skrevet på sin facebook for et kvarter siden:

Min datter er blevet slået, holdt indespærret i en kælder, forsøgt kvalt og seksuelt krænket. Vi er i krise, ulykkelige og rystede.
Ikke mindst kede af at blive mistænkt for at opfinde så grusom en historie.
Denne profil bliver lukket ned inden længe indtil Amalie er klar til at fortælle pressen hvordan hun har levet i et voldsramt forhold til Peter gennem hele deres parforhold..

Tja, det er bare sjovt så hurtigt mærkerne er forsvundet? 

Anmeld

18. april 2011

twinny

grinny skriver:

enig.... Det er løgn og latin det hele.... det skriger langt væk af opmærksomhed fra amalie og hendes sindsyge mor...

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

grinny skriver:

Man har super helende hud i Rungsted åbenbart

Anmeld

18. april 2011

grinny

Baby-støv skriver:

enig.... Det er løgn og latin det hele.... det skriger langt væk af opmærksomhed fra amalie og hendes sindsyge mor...

Ja det gør det nemlig.

Jeg tænker lidt at når nu hun har anmeldt ham må politiet vel ha haft fat i hendes journal, ikk?

De har jo sagt at der intet var at se på hende så forstår ikke helt hvorfor de bliver ved - stoler man på dem eller politiet?

Man har også tænkt lidt at hun måske ikke helt ved hvor slemt det er det hun laver? Fordi det kan jo godt være at hun her sagt ja til sex men så på et tidspunkt fortryder og så tror hun at det er voldtægt? Ja jeg ved ikke, men hun er jo ikke altid helt skarp

Anmeld

18. april 2011

grinny

StephanieJ skriver:

Man har super helende hud i Rungsted åbenbart

Haha

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

Syntes det er utrolig sjovt at de to ikke kender til ordet konsekvenser!! Men finder de vel ud af!

Tror heldigvis ikke Peter bliver mærket af denne anklage for livet, da jeg er ret sikker på når sandheden kommer frem at folk er på Peter's side og tager afstand fra Amalie og hendes mor, så må vi se hvordan de så klarer at få opmærksomhed, for INGEN vil da kunne stole på dem mere og vide hvad de ellers kunne finde på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.