Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

twinny

StephanieJ skriver:

Syntes det er utrolig sjovt at de to ikke kender til ordet konsekvenser!! Men finder de vel ud af!

Tror heldigvis ikke Peter bliver mærket af denne anklage for livet, da jeg er ret sikker på når sandheden kommer frem at folk er på Peter's side og tager afstand fra Amalie og hendes mor, så må vi se hvordan de så klarer at få opmærksomhed, for INGEN vil da kunne stole på dem mere og vide hvad de ellers kunne finde på!

nej lige præcis... undskyld mig, men de har sgu altid været sindsyge kællinger i mine øjne... Der bare har en utrolig trang til opmærksomhed og magen til mediel*dere skal man lede længe efter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

nej lige præcis... undskyld mig, men de har sgu altid været sindsyge kællinger i mine øjne... Der bare har en utrolig trang til opmærksomhed og magen til mediel*dere skal man lede længe efter...

Ja det ses tydeligt hvor mediehungrende de er!

Og bare det hun skriver og har skrevet et par gange at Amalie nok selv skal fortælle om det hele i pressen når hun er klar!! Sådan en episode er da ikke en man på noget tidspunkt ønsker at dele med hele DK. Men JO når man hedder Amalie og Charlotte, så er det jo MEGET vigtigt at komme i pressen, koste hvad det koste vil! JØSSES!!

Griner min røv i laser når/hvis de får et KÆMPE rap over nallerne!! Bye bye Amallie!

Anmeld

18. april 2011

Carina1977

Jeg forstår så ikke lige, hvorfor man gifter sig med en, som er voldelig overfor en? Men okay jeg har aldrig siddet i situationen, og så er det jo svært at udtale sig om, hvordan det er. Men tror aldrig nogensinde jeg ville gifte mig med en voldelig person.

Jeg vil ikke udtale mig om hvorvidt der har været vold med inde i billedet eller ej, om der er sandheder i historien, for det kan ingen af os vide noget som helst om. Det er kun Amalie og Peter, der kender den sande historie.

Faktum er i hvert fald at hvis hun ingen mærker har, så har det ikke været meget voldelig han har været imod hende, men den psykiske del af det, kan da være slemt nok. Hvis der er sket krænkelser seksuelt eller at hun er blevet rakket ned psykisk....det er mindst lige så slemt.

Men uanset hvad, så kan vi jo kun gætte os til, hvad der er sket. Om det er det ene eller det andet, så er det jo forfærdeligt.

Håber de begge er så fornuftige at de lader sig skille og hver især kommer videre. Deres forhold er ikke sundt for nogen af dem.

Anmeld

18. april 2011

Sees

Jeg kan simpelthen ikke tro på det - Jeg vil se beviser, før jeg tror på at Peter Birch har lagt en hånd på Amalie, eller krøllet et hår på hendes hoved!
Amalie, og Lotte for den sags skyld, er dramaqueens, og de gør det sgu godt.
Om det så skal ramme dem der vil dem det aller bedst!

Den mand er så følsom, og så forgabt i den pige, men alligevel uden at være OVER-OVER-OVERDREVET.
Han ville jo give sin ene arm, for at hun er glad og tilfreds - MEN, han vil heller ikke lade sig kører rundt i manechen længere. Og hvis han har den opfattelse af at det er det Amalie vil med ham, så forstår jeg ham egentlig godt!
Han har stået model til mere end rigeligt allerede, og de få gange jeg har mødt ham, når han har været ude på div. jobs, har han været så sød og smilende og rolig.
Nok er deres forhold ikke perfekt, og de to er nok ikke lige skabt for hinanden, men om han ville banke Amalie - NEJ, jeg tror simpelthen ikke på det. Dem der har set Amalies Verden, og Paradise Hotel, har jo utallige gange set Peter græde, over Amalie. En psykopat/Voldmand er ikke følsom, på den måde, det tror jeg simpelthen ikke på.

Peter Birch har, indtil andet er bevidst, min opbakning, og jeg sender ham en masse tanker.
Stakkels fyr!

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Sees. skriver:

Jeg kan simpelthen ikke tro på det - Jeg vil se beviser, før jeg tror på at Peter Birch har lagt en hånd på Amalie, eller krøllet et hår på hendes hoved!

Den mand er så følsom, og så forgabt i den pige, men alligevel uden at være OVER-OVER-OVERDREVET.
Han ville jo give sin ene arm, for at hun er glad og tilfreds - MEN, han vil heller ikke lade sig kører rundt i manechen længere. Og hvis han har den opfattelse af at det er det Amalie vil med ham, så forstår jeg ham egentlig godt!
Han har stået model til mere end rigeligt allerede, og de få gange jeg har mødt ham, når han har været ude på div. jobs, har han været så sød og smilende og rolig.
Nok er deres forhold ikke perfekt, og de to er nok ikke lige skabt for hinanden, men om han ville banke Amalie - NEJ, jeg tror simpelthen ikke på det. Dem der har set Amalies Verden, og Paradise Hotel, har jo utallige gange set Peter græde, over Amalie. En psykopat/Voldmand er ikke følsom, på den måde, det tror jeg simpelthen ikke på.

Peter Birch har, indtil andet er bevidst, min opbakning, og jeg sender ham en masse tanker.
Stakkels fyr!

Kunne sgu ikke skrive det bedre!!

Er SÅ meget med på den besked der

Anmeld

18. april 2011

skøjte-prinsessen

Jeg tror heller ikke på det, for hvorfor er han så først begyndt at slå nu,? hvorfor ikke i al den tid de har været sammen, og hvorfor lige et offentligt sted, og hun har jo benægtet at han ikke har slået hende og nu siger hun at han har... tror virkelig ikke på han kunne finde på det... og hvis han kunne ville han nok ikke gøre det offentligt og som de beskiver

Anmeld

18. april 2011

skøjte-prinsessen

sees

godt skrevet og han har sgu også min opbakning til det modsatte er bevist

lige et  og en  til peter 

Anmeld

18. april 2011

Der kommer nyt i Godmorgen Danmark inden længe!!

Stine og Lisa.

Anmeld

18. april 2011

Bambii

Sees. skriver:

Stakkels fyr!

Jeg vil altså lige sige at det oftest er de mennesker som er sødest og blødest ud af til og som er vellidte hos venner og familie, som faktisk er dem der er værst.. De skjuler det nemlig overfor alle andre, ved at være virkelig den kærligste mand foran alle venner og familie.. Men lige så snart de er indenfor hjemmets fire vægge, så er der skænderier og det slår klik for manden som går fuldstændig amok..

Jeg siger ikke det her fordi jeg holder med nogen af dem på nogen måde overhovedet.. Men fordi at jeg syntes at i ikke kun skal tænke på at bare fordi at han virker åhh så sød er det jo ikke sikkert at han er det..

Anmeld

18. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Om Peter vitterlig har gjort det eller ej, ja det kan jeg stadig ikke udtale mig om, men men når det så er sagt, så KOGER LOTTE KEJSER da max suppe på den historie, så det er sygt.. '

Hvis Amalie er blevet sexuelt krænket, hvad skal det så i pressen for, da er det sidste det skal... Hold da op en dårlig mor i mine øjne... Jeg giver bare intet for kvinden og tænker lidt at amalie ligenu må føle sig max presset fra alle sider...

Pigebarnet er jo temmelig naiv og tænk sig, at det udnytter hendes egen mor... at peter gør det, jamen, det gør mange mænd overfor kæresten... selvom han burde vide bedre, men ens egen mor...

Jamen jeg er dybt rystet over LOTTE KEJSER... tænk sig, at have sådan en mor, som er så medie li*****, at man ik kan se, at det går udover sit eget afkom... føj for pokker altså... hvis det var mit lille pus, så havde jeg aldrig kontaktet pressen på nogen måde, heller ikke selvom man er kendt for at være kendt, for så kan man være det uden, at det behøver at komme i pressen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.