„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Om Peter vitterlig har gjort det eller ej, ja det kan jeg stadig ikke udtale mig om, men men når det så er sagt, så KOGER LOTTE KEJSER da max suppe på den historie, så det er sygt.. '
Hvis Amalie er blevet sexuelt krænket, hvad skal det så i pressen for, da er det sidste det skal... Hold da op en dårlig mor i mine øjne... Jeg giver bare intet for kvinden og tænker lidt at amalie ligenu må føle sig max presset fra alle sider...
Pigebarnet er jo temmelig naiv og tænk sig, at det udnytter hendes egen mor... at peter gør det, jamen, det gør mange mænd overfor kæresten... selvom han burde vide bedre, men ens egen mor...
Jamen jeg er dybt rystet over LOTTE KEJSER... tænk sig, at have sådan en mor, som er så medie li*****, at man ik kan se, at det går udover sit eget afkom... føj for pokker altså... hvis det var mit lille pus, så havde jeg aldrig kontaktet pressen på nogen måde, heller ikke selvom man er kendt for at være kendt, for så kan man være det uden, at det behøver at komme i pressen....
Anmeld